Daytona
Üye
- Kayıt
- 9 Ağustos 2020
- Mesaj
- 61
- Tepki
- 114
- Yaş
- 50
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Cüneyt Çatıkkaş
- Başlangıç
- 2002—03
- Bisiklet
- Bianchi
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
@runaway60
İlk önce lastiklerinizin havasını, fren pabuçları ile jant yanağı arası mesafesini ve jantlarınızın akordunu kontrol edin. Lastik basıncı düşüklüğü akıcılığa çok olumsuz etki edebiliyor. Keza papuç sürmesi de.
Bunlar zahmetsiz, masrafsız kontrol edilebilecek olanlar.
Bunlardan yana bir sıkıntı gözlemlemediyseniz bisikleti tepetaklak edin. El ile her iki tekeri de bir miktar hızlandırıp boşta iken akıcılığını, ne kadar sürede durduğunu gözlemleyin.
Tekerlek göbek mili sıkılaştırıcı somunlar da tekerlek göbeğinizi sıkıp rahat dönmesine mani oluyor olabilir. Bu somunların sıkılığını gevşekliğini kontrol edin.
Göbekde boşluk olup olmadığını jantları 90 derece açıyla iki yana elle sallayıp kontrol edin.
Daha da haricinde,
Muhtemelen göbeklerde sürtünme arttıracak bir durum hasıl olmuştur. Yağsızlık, kirlenme, su alma, bilya ezilmesi, bilya dağılması, yatak yüzeyi pürüzlenmesi gibi.
İlk önce lastiklerinizin havasını, fren pabuçları ile jant yanağı arası mesafesini ve jantlarınızın akordunu kontrol edin. Lastik basıncı düşüklüğü akıcılığa çok olumsuz etki edebiliyor. Keza papuç sürmesi de.
Bunlar zahmetsiz, masrafsız kontrol edilebilecek olanlar.
Bunlardan yana bir sıkıntı gözlemlemediyseniz bisikleti tepetaklak edin. El ile her iki tekeri de bir miktar hızlandırıp boşta iken akıcılığını, ne kadar sürede durduğunu gözlemleyin.
Tekerlek göbek mili sıkılaştırıcı somunlar da tekerlek göbeğinizi sıkıp rahat dönmesine mani oluyor olabilir. Bu somunların sıkılığını gevşekliğini kontrol edin.
Göbekde boşluk olup olmadığını jantları 90 derece açıyla iki yana elle sallayıp kontrol edin.
Daha da haricinde,
Muhtemelen göbeklerde sürtünme arttıracak bir durum hasıl olmuştur. Yağsızlık, kirlenme, su alma, bilya ezilmesi, bilya dağılması, yatak yüzeyi pürüzlenmesi gibi.