Scudo Sports

İnceleme Sedona 410

@PeeKay benim bildiğim sadece lastik farkı . Alabilirsiniz gene güzel bisiklet. Lastikler çok rahatsız ederse ki etmez değiştirirsiniz.
 
Scudo
@1dost Aynısını ben yaşadım, arka jant sök-tak sıkıntı yok ama ön çatal yuvası sıkıntılı.zaten ön catalın yuksekliğide normal değil. Genel olarak yinede iyidir.
 
@Asusmune Bu detaylar beni soğutuyor maalesef :(
 
Sarı değil, civciv sarısı =)

Genç arkadaşlara yakışır ama orta yaş rengi değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: sercanbaltalı
@1dost maalesef aynı dertten müzdaribim. Bizim millet sineye çekmeyi çok seviyor ama ben gibiler ses ettiğimizde destek yine yok. Bu marka iyi derler bir kac yazı yazdım ama neyse allahtan fazla para vermedim, gitti yere kadar gider ama şunuda yazmazsam deliririm.OZELLİKLE BÜYÜK HARF İLE YAZACAĞIM.KUZENE NOTEBOOK ADAPTORU VE PIL SIPARIS VERDIM TOPLAM 72 TL. 21 TL OLAN ADAPTOR ARIZALI CIKTI.SATICIYA BEN PERPAYA GETIRIP DEGİSTIRIRIM DEDIM AMA SATICI KIZ"BEYFENDI SIZ ZAHMET ETMEYIN ,URUNU KARGOLAYIN,BIZ YENISINI GONDERELIM DEDI"söylemeye gerek yok, kargo hem gidis, hem geliş firma karşıladı. Bisiklette ise al eline daireyi çal çal oynaSonrada biz kaliteyiz.hade ordan.
 
bu 2015
2015.png
bu 2016
2016.png

kendi sitelerindeki bilgiye göre 2015 ile 2016 arasında epey farklı şey varmış aslında 410 ların mesela aynakolları,lastik,gidon,boğaz ve sele borusu bunlar önemli değişikliklermi ??
 
Bizim ülkemizde genellikle hiç bir şeyin denetimi ve takibi yapılmıyor. Denetimi yapılan nadir şeylerde ise aşırı yaptırım, ağır cezalar var.
En önemli nedeni de, devleti kamu görevlilerinden ibaret ayrı bir olgu, vatandaşı ayrı bir olgu zannediyor bizim millet.
 
  • Beğen
Tepkiler: sercanbaltalı
@Asusmune
ön çatalın yüksekliği normal değil derken? içime kurt düştü
 
@poet

Çataldaki bu kadar açıklık normal değil ( öylesine çatal seçilmiş )
ayrıca kalite,kalite,kaliteliyiz demekle kaliteli olunmuyor. maşa orjinal boyadır, kadrodaki sarı ise stiker ama renk kodları tutmuyor, bu ise eksi puandır, ne yani ben bir ürünü aldım diye en iyi ürün bu deme gibi bir mecburiyetim yok, hakkaniyetle bu ortaya konulmalı, servisleri ( benim gittiğim her ikiside hoş değildi )

ŞİMDİ DE RESME BAKINCA CANIM SIKILDI, BU BİSİKLETLER KURU HAVA DA KULLANMAK İÇİN Mİ ÜRETİLİYOR YADA 280 TL SATILAN MARKET BİSİKLETLERİNDEN NİYE 1.000 TL FAZLA VERİYORUZ. FREN BOĞAZIDA PASLANMAYA BAŞLAMIŞ. HEP MAİL ATMA ZORUNDAMI KALACAĞIZ :(

Eminim ki bunu aslı bisiklete yazayım, abicim bu normal diyecekler :( garantisi bitmeden bu parçaları kendiliğinden değiştiren bilinç sahibi olmayan tüketiciler yüzünden çekiyoruz.
68199 dosyayı görüntüle

Aslı bisiklete bir mail daha atayım.
 
@Asusmune cevaplarını paylaşırsanız sevinirim :) sayfalarca parasının hakkını veren bir bisiklet olduğunu okuduktan sonra, yerli markayı tercih edeyim diyerek aldım, marka da müşterisine ne gözle bakıyor öğrenelim
 
@gercek umurcan
Aslında özünde aslı bisiklet fena değildir ama yerli markaların hepsi aynı bizin gibi, biz nasılsak yerli markalarda öyle, benim gibi aşırı titiz birine fazlaca denk gelmiyorlar galiba. ama zamanla çok daha iyi olacaklar, ben 2 servisiyle muhatap oldum ve her ikisinden memnun kalmadım ( haklı sebeplerle ) satın aldığım yer ise felaketti ama bir de at sahibine göre kişner diye bir atasözüde var. Yinede parasına göre iyi bisiklet ama bir üst seviyeye çıksam tesin tercih etmem.onuda yazayım.
 
@Asusmune sonuna kadar haklısın.
ben her zaman salcano, carraro ve bianchi ile karşılaştırıyorum sedonayı. onlara bakınca sedona bana mercedes gibi geliyor.
asla bir merida, trek, cannondale vs ile mukayese etmiyorum.
zaten aslı bisiklet, sanıyorum 2014 yılından sonra "race face" parça kullanmayı bırakarak yanlış yaptı. bu yıl da schwalbe lastiği bıraktı. her yıl sürekli 50 tl civarında bir kısma derdinde olduklarını düşünüyorum.
neticede maşa konusunda bu açıklığın az ya da çok olması ne kadar bizi üzer onu da bilmiyorum ancak geçiş bisikleti olarak mukayese ettiğim markalardan çok daha iyi olduğunu düşündüğüm ve fiyat performans oranı iyi olduğu için 410 aldım.
en son sele borusunun açıları konusunda mühendislik hatası yaptıklarını söyledim. söylesen ne fayda.. sele değiştiren bilir. çözüm olmadı v.s.
sedona da gittiği kadar gitsin zaten ondan sonra yol bisikletine geçeriz. artık merida mı olur trek mi olur bilmem..
 
Valla schwalbe midir nedir ben bu lastiklerden memnun kalmadım. Eski pisletin üzerindeki michelin daha iyiydi.
 
@poet sele borusunu değişmeleri lazımdı, ki sele yukarı kaldırıldığında çok hafif öne eğik olması şart.
Ya ar-ge mar-ge diyorlar ya, ar-ge dedikleri şey kadro üzerindeki stiker stiker stiker:)
 
Diğer yerli üretimleri de olaya katarsak en iyi arge de sedona işin vahimi

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bugün bisikletin ön tekeri çıkıkken rüzgar yüzünden arka aktarıcının olduğu tarafa devrildi. zincir, arka rublede 1. vitesteyken aktarıcının kolunun ortasındaki küçük çark janta hafif değiyor. herhalde hafiften kadro kulağı yada aktarıcı eğilmiş. benim sorum bunu düzelttirmek için illa sedona servisine mi gitmem gerekiyor yoksa başka bir bisikletçiyede gitsem sorunumu çözebilir mi? sedona bayisi ankarada bir tane o da metro tadilatı yüzünden metroyla gidilemiyor bu şekildeyken bisikleti çokta sürmek istemiyorum. fikriniz nedir arkadaşlar?
 
@mhd sıkıntılı bagaj, aşırı yüklemeyin, kadronun en çok kırıldığı bölgeye baskı uygulayan bir model dikkat. Almayın aldırmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
Geri