Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Sedona 410

@Yuppata @h.kozan aynen 2017'de ki hedefleri parçaları düşürüp fiyatları degiştirmemekmiş.

Maşa komik duruyor.

Kaynak: (link)
 
Scudo
2017de eğer bunu piyasaya sürerlerse bir efsanenin sonu olur.
2015 ten sonra 2016'da lastik kalitesi düşürülmüş.
geçen hafta aldığımız bisiklet ilk turunun ilk 250m'lik mesafesinde asfalt yolda patladı.(yeni iç lastik taktık ama böyle giderse dış lastikleri çöp edip schwalbe maraton'a gideceğiz.)
2016'nın da hakkını yemeyelim kadro geometrisi gerek görsel gerek akıcılık yönünden son derece başarılıydı.
Eksikleri için lastik kalitesi, Fren pabuçları, sele ve elcikler gibi basit parçalar diyebiliriz.
 
@eren konu 2016 kullanıyorum ben 700km oldu tek sefer patlağım oldu. Kalite konusunda haklısınız. Daha fazla satmak uğruna ekipmanları düşürmeye devam ediyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@Hasan Ç.
Ben continentalde hiç patlama yaşamadım lastik eskidi bitti
schwalbe maraton da aynı 1000kmyi devirdik henüz bir sıkıntı yok
Compass nasıl bir lastiktir bilmiyorum ama bizim bisiklet grubunda 4 kişiye 410 aldırdım.
diğer 2 arkadaşda sıkıntı yok ama birisi bahsettiğim gibi ilk tura bile çıkamadı diğeri de 200km olmadan patlattı.
Acaba lastiklerde zırh yada patlak koruması var mı?
Yoksa uzun tura çıkmak bizim bölgelerde zor oluyor da
bu sebepten ben schwalbe yada rubena zırhlı lastiklere geçmelerini önerdim.
Ama zırh varsa boşuna geçmesinler.
 
@eren konu Compass lastiklerde zırh yok. Zımba teli girdi, patladı anında. Maraton tur lastiğine geçtim ben de. Leş gibi ağır lastik (700x28) 600 gram ama yapacak bir şey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@eren konu Lastik de zırhı geçtim yol tutunması bile kötü ne yazık ki. Fiyatı da nerdeyse iyi bir iç lastik kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@h.kozan
maraton tur ve maraton plus biraz ağır ben düz maraton kullanıyorum memnunum.
Ağır da değiller. Biraz pahalılar schwalbe'den rubenaya geçen arkadaşlar da memnum hem de yarı fiyatına.

@Hasan Ç.
Demek ki lastikleri ya şehir içinde bisikletçiye yakın kullan ya da al çöpe at diye düşünmüşler.;)
 
@eren konu Bende de düz marathon var. Ama bence yine de 28'lik bir lastik için 600 gramlik agirliklari ile o kategoride ağirlar yalniz şu var; janta oturuşlari mukemmel. Dişa dogru yanak bile yok lastikler de, tabi bundaki diger etken tur lastikleri oluşlari/mıymış. Yol tutuşları daha iyi elbette.
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@h.kozan
ağırlık konusunda haklısın ama 80-100km tura giderken grupla patlamasındansa 200gr ağır olmasını yeğlerim zira hem kendi turunu hem grup arkadaşlarının turunu felç ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: h.kozan
En basit lastik bile kolay kolay patlamaz. Lastiklerin basınç değerlerini kontrol edin. Yağmurlu havada lastikler çok çabuk patlar.
Schwalbe road cruiser 3000km de 3 kere patladı.
Schwalbe marathon plus tour 5000kmde 1 kere patladı.
Basınç değerlerini kontrol edin yinede, ne kadar üst limite yakın basarsanız o kadar zor patlar.
 
410 sahibi degilim fakat uzun suredir takip ettigim ve sevdigim bir model fiyati dolayisi ile cok iyi bir bisiklet bence. Ama 2017 tam bir fiyasko olmuş 410 u öldürmüş ler. Gecmis olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: h.kozan
@Yuppata
Hocam haklısın ama 2016 410'da yer alan compass senin belirttiğin lastiklerin kalitesinde değil galiba zırh yok.
 
@eren konu kalitesi ne olursa olsun zırhlı veya zırhsız farketmez her lastik öyle kolay kolay patlamaz. Mesela lastiğin max psi 70 olsun, siz 65 basın veya max değer ne ise 5 psi altına basın öylece kullanın kolay kolay patlatamazsınız. Yol bisikletleri 700x23 kullanıyor geneli, zırhın zsi yok onlar hiç süremez o zaman, siz bana güvenin rahat rahat kullanın. İyi pedallamalar..
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@Yuppata Peki hocam 85 minimum hava gerektiren Schwalbe 28 lik lastiğe 80 bassam lastiğin ömründen yer miyim? Yüksüz, 70 kilo ağırlığım var. Fazla kilometre yapamıyorum. En az kaç psi havaya kadar şehir içinde beni taşır, taşımaktan ziyade tekerleklerim hava kaynaklı minimum zararı görür. Gerçi lastiklerde anti aging özelliği de var, düşük basınca dirençli.
 
@h.kozan lastikte ne kadar az hava olursa o kadar çok tutunur, çok yıpranır ve çok yorar. Lastiğin üzerinde maksimum ve minimum basınç değerleri vardır. Mesela benim lastikler 700x40 min.55 max.85 psi gösteriyor bazen 85 bazende 80 basıyorum. Ne kadar sert olursa o kadar rahat edersin ve patlaması zorlaşır. Yani maximumdan 5değer altına basın, 100ise 95, 90ise 85. Anlatabilmişimdir umarım
 
Yakın zamanda 410 modelini almayı düşünüyorum.Sizce 2015 mi 2016 mı almalıyım?
 
@h.kozan parıl parıl :D Kadro koruyucu takmamışsınız. :)

@yigityilmaazz Lastik ve birkaç ufak parça haricinde pek bir farkı yok bence. Rengi hoşunuza gideni alabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: h.kozan
Arkadaşlar Sedona 300L modeli hakkında düşüncelerinizi söyler misiniz ?
 
Geri