anlaşılan slope kadro modasına sedona da ayak uydurmuş. Kim demiş imaj hiçbirşeydir susuzluk ise herşey. Yalnız çok amaçlı bir bisiklet tasarlamakta kimin fikriydi. Yatay tuttuğunda bisiklet, dikey tuttuğunda kara murat ın oku. Belkide uzun yolculuklarda ıslanan formayı kurutmak için düşünmüş olabilirler o çamaşır ipini. değilmiydi yoksa. Fiyat 3000 tl barajını aşmış. alü kadro için rekabetçi bir fiyat değil gibi göründü gözüme. O sınırda bisiklete para vermeyi göze alan kişioğlu için alü bir alternatif oluşturmuyor malasef. 3000 tl yede pekala karbon bisikletler var. En azından ben gıcır gıcır bir lapierre almanın tam kapısından dönmüştüm diyebilirim. Reklamasyon kısmı ise yerli bisiklet üreticileri için ay kadar uzak. İnsan biraz malını parlatır değilmi. Ne biliyim sitene öyle değilse bile en rijit kadroyu ürettik işte buda test raporu filan diye ilanını koyarsın. Odtü den aldık, isviçreli bilim adamlarına test ettirdik dersin. sanki yerli üreticiler bu işi gönülsüzce yapıyorlar gibi geliyor bana. Sermayeyi doğrultsalar bir an için otomobil üretimine geçeceklermişte şu an için yokluktan bisiklet üretiyormuşlar gibi. Yabancı markaların sitelerine girince ay üssü alfayı ziyaret etmiş gibi oluyorsunuz. Biraz daha özen lütfen. Birde bisikletin ağırlığını belirlemek bu kadar zormu. Diyeceksinki benim bisikletim üzerindeki şu standart donanım ile şu kadar kilogram. Yok bundada yok. Hani eğer 9 kg çekiyorsa zaten benim alışveriş listemden direk düşer. Ha yokmu sedona nın bu yılki bombaları. Var tabi bir firefly var, bir blackcode var hastası olunacak.