Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sedona beni mahkemeye mi verecek?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

Arseyus

Daimi Üye
Kayıt
20 Aralık 2015
Mesaj
302
Tepki
198
Şehir
Yeraltı Dünyası
Meraba arkadaşlar.

Geçen sene sedona bayisinden bir bisiklet aldım 1 hafta kullanmadan selenin önünde yırtıklar olduğunu fark ettim. Durumu servise anlattım yeni sele gönderdiler ama gönderdikleri sele aynı sele değildi. Kısacası renk uyumu sağlamıyordu durumu tekrar ilettik yine aynı seleyi gönderdiler.

Durum böyle olunca mail yolu ile kendim ulaşmaya çalıştım. Bir kaç yazışmadan sonra gelen cevaba bakarmısınız!

Muadil sele olarak stoğumuzda size daha önce gönderilen sele var, orijinal seledir arada sadece ton farkı var renk farkı yok.
Uygun görürseniz Hakan bisiklette seleyi değiştirebilirsiniz, onun dışında bir çözüm öneremiyoruz.
İyi günler,
Aslı Bisiklet

Sadece ton farkı var diyor renk farkı yok. Ne fark eder ki? Sonuçta ton farkıda olsa bisiklet ile sele arası bir uyumsuzluk söz konusu zaten o seleyi gönderdiklerinde sinirlerim tavan yapmıştı ancak bu kadar uyumsuz olur demiştim. İşin trajekomik yanı ise onun dışında bir çözüm öneremiyoruz denmesi. Yav arkadaşım sen bir üreticisin sattığın ürünün garanti kapsamında olduğıunu biliyorsun ve elinde aynı parçadan yedek bulundurman lazım eğer elinde kalmamışsa o yedek parça, telafi açısından alternatif bir çözüm bulman gerekir en kötüsü selenin ücreti ne ise bana ödersin. Koskoca bisiklet üreticisi (birde lider firma olduğunu söylüyorlar) onun dışında çözüm önermiyoruz diyor. Hizmet ve çözüm anlayışı yerlerde..

Bir seleyi göndermemeleri veya ücretini geri ödememeleri bana bir zarar vermez ancak sedonanın bu kalitesiz ve samimiyetsiz bir hizmet anlayışı sunması sedonaya olan bakış açımızı fevkalede olumsuz yönde etkiledi. Bundan sonrası bisiklet tavsiye isteyene yabancı marka almıcak iseler gidin salcano mosso kron alın tavsiyesinde bulunacağım. Ne farkı kaldı ki sedonanın? Bu saatten sonra sedona marka olarak benim için bitmiştir.

Konuyu açmamın sebebi salcanoyu felan kötülüyenlerin sedona'nında ondan pek eksik yanı kalmadığını bilmeleri.

Şunuda samimi söylüyorum sedonanın böyle olduğunu bilseydim kesinlikle mosso veya salcano alırdım açık ve net!

Zaten bir sosyal medya hesapları varki rezalet. Bir şey soruyorsun ikinci kez tekrarlamasan cevap gelmiyor. İnsanları bisiklet'e teşvik etmek varken soğutmaktan başka bir işe yaramıyorlar.

Kafam çok bozuk sorunun çözülmemesinden değil bisiklet aldığın firmanın bu kadar anlayışsız olması insanın zoruna gidiyor.

Kendilerine sorunu çözmezlerse olumsuz düşüncelerimi bir forum sitesine aktaracağım dediğimde gelen cevap ve gerisini sizin takdirinize bırakıyorum..

Piyasada müşteri memnuniyeti en yüksek olan firmalardan biriyiz .Bizim size sunduğumuz çözüm tüketici haklarına uygundur.
Sunduğumuz çözümlerden kişisel olarak hoşnut değilseniz tabiî ki sosyal medyada hoşnutsuzluğunuzu belirtebilirsiniz ama bunu haksız karalama olarak yaparsanız firma olarak her türlü hukuki hakkımız da saklıdır.
İyi günler,


Üşenmedim onların gönderdiği selenin bisiklette nasıl duracağını anlatabilmek için photoshop ile tasarladım.

Bu benim orijinal selem

X0nGb6.jpg


Buda onların bana göndermek istediği sele !

Not: Bu sele photoshop ile onların hangi rekte sele gönderdiklerini anlıyabilmeniz içindi. Normalde gönderdikleri selede sadece renk uyuşmazlığı değil aynı zamanda desen uyuşmazlığıda mevcut.

1L9b7D.png


Şimdi akıl var mantık var bu kabul edilebilir bişeymidir?

 
Scudo
Aba altından sopa göstermek deniyor herhalde buna. Ne ayıp...
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
Kullanılan dil hiç uygun değil kurumsal bi yapıya. siz de fotoğraf eklerseniz çok daha iyi olur

Düzenleme: Orjinal mailleri okuyunca bi sorun görünmüyor bence gayet uygun.
 
Siz servis ve yedek parça bakımından kötülemişsiniz bu bisiklet kalitesinin kötü olduğu anlamına gelmez.
 
hocam alt tarafı bi sele, yenisini de vermişler, o kadar moral bozacak bir durum yok.
 
@Cem cm

Kendi selemin fotoğrafları mevcut ama onların gönderdiklerini çekmedim çok önem arz ederse servise gidip çekerim o selenin fotosunu.

@Nyusha

Selenin bir önemi yok bugün sele için bu sıkıntıyı çıkaran yarın farklı bir parça içinde sorun çıkarmayacağının garantisini kimse veremez. Yeni bir sele felanda vermediler yanlış sele verdiler ve biz bu durum için başka çözüm öneremiyoruz dediler.

Bu saatte sonra salcano mosso kron benim için sedona'dan daha iyidir. Sedonayı benim tercih etme sebebi müşteri hizmet anlayışı kalite anlayışı içindi ancak büyük bir hayal kırıklığına uğrattılar. Haksız olsam bir şey demezdim ancak haklı olmama rağmen bir çözüm bulamıyor ya bu seleyi alıcaksın diyor yada almazsın diyor sana başka çözüm vermiyoruz. Birde karalama yaparsam hukuki haklarımız var diyor yani ben bu mesajdan tehdit edildiğimi düşünüyorum korktuğumdan değil ikinci kez beni büyük hayal kırıklığına uğrattılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: caesar
Firmanın haklı olduğunu düşünüyorum. Ellerinden geleni yapmışlar. Sonuçta siz sele almamışsınız, komple bisiklet almışsınız. O yüzden selenin parasını ödemek gibi bir durum olamaz. Adamlar gık demeden seleyi sıfırıyla değiştirmişler. Bence tüketici hakları açısından sorun yok, müşteri memnuniyeti açısından da yok.
 
bende mosso clycros alcam,şimdi ama öyle sorun olsada benim için sorun yok,istediğim seleyi takarım renk uyumluysa,yani bence İdare etsen bişi olmaz ne olurki ben mesela gidip değişik tonda da takabilirim yani kafaya takmaya değmez,oturcan üstüne sonuçta
 
Diyarbakır'dan selamlar.Aynı olayı yaşadım.Selenin altındaki dikişler hemencecik atmaya başladı.Sedonayı aradım.Hemen seleyi değiştirelim dediler.Değiştirdiler.Tabiki bana özel sele üretemezler ama aynısını göndermelerini talep ettim.Ellerinde olmadığı için farklı bir renk seçeneğindeki sele göndermek istediler.Diğer firmaları da biliyorum.Bırakın seleyi değiştirmek onlara ulaşamazsınız bile! Bence Sedona firması elinden geleni yapıyor.Oldukça memnunum Sedona ve Aslı bisikletten.Siz tabiki de haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız hakkınızı arayın derim.
Teşekkür ederim.
 
@muratturan2121

A.Selam. Bende Diyarbakır'da oturuyorum. Ancak bu kadar tesadüf olamaz her müşteriye aynı sele yok diyorlarsa bu işte bu bir kasıt aranılır. Hadi bir kasıt olmadığını varsayalım peki neden sorunu gidericek başka bir alternatif yok?

Ben hiçbir şekilde memnun değilim. Benim için insanların güzel veya tatlı konuşması bile hiç önemli değil. Çıkan bir sorun için icraati önemlidir. Güvendik sedona'dan aldık ancak sonuç hüsran..

@Aerocycle

Bir sele için uğraşıcak bir insan değilim zaten. Ancak bu konuyu sizler için açıyorum sonrası tamamen sedona'dan bisiklet alıp almamak sizin tercihiniz.
 
Resimdeki bisikletle gelen ilk sele anladığım kadarıyla. Dediğin yırtıkları göremedim. Adamlar yeşile pembe göndermemiş ki. Birde taaa geçen seneki mevzuyu neden bu sene yazıyosun onu da anlamadım. Bu arada her ne olursa olsun sedonanın tehtidvari bir mesaj atması da doğru değil. Ama sizinde çok düzgün bir müşteri olmadığınız kanaati oluştu bende. Sizde tehtid etmişsiniz sonuç olarak sosyal medyada paylaşırım demekle. Yememiş. Selenizle mutluluklar.
 
Benim bisikletimin üretim yılı çok çok daha eski bir tarih olduğu için ellerinde yoktu.
 
@kaju Yırtık kısmı atmadım. Konumuz yırtık konusu değil önce bunu anlaman lazım. Olay geçen senenin olayı ancak hala sorunun çözülmemesi bu servisin mi yoksa sedonanın beceriksizliğimi? Bir yeri tehdit ettiğim felanda yok konunun uzamaması için onlara bu işi çözmelerini istedim ancak tehditin kimden geldiği aşikar. Kaldı ki sorun çözülseydi bile ben bu konuyu açacaktım.

Bu arada sormak istiyorum bir sedona çalışanı felanmısınız?

Birde en çok merak ettiğim ben aynı renk aynı ton aynı modelde selemi istiyorum yani neden firmayı savunma gereği hissediyorsun? Sonuçta firma ne senin babanın nede benim babamın firması. 35 Yaşındasınız rica ediyorum biraz daha olgunca yazın.
 
Bence çok büyütecek bir şey yok. Siyah bisiklete beyaz sele takan tanıdıklarım var çokta şey yapmamak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bugraacik
Adamlar tehdit etmemiş ki :D Siz sosyal medyada paylaşırım diye tehdit etmişsiniz, adamlar da paylaşın paylaşmasına da bizi haksız yere karalarsanız mahkemeye veririz demişler. Bu firma olsun, kişi olsun hepsinde aynıdır.
Renk uyumsuzluğu olduğunu da düşünmedim ilk bakışta, çok belli olan bir durum değil ancak siz rahatsız olmuşsunuz tabi sizin bisikletiniz. Adamlar bu seleyi göndermekle tüketici haklarına uygun bir davranışta bulunduğunu söylemişler, muhtemelen de öyledir.
Umarım bu kadar basit bir şeyden bisikletinizden soğumazsınız, iyi günler.
 
bu sele konusunu gereksiz abartmışsınız bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
@gunes1001

Sevgili kardeşim düşüncene saygım var ancak ben takıntılı bir insanım. Kaldı ki bu renk ve uyum denen bir şey olmasa adamlar neden farklı farklı renklerde bisiklet üretsin? Mesela attığım fotolar'da orjinali yerine photoshop ile tasarladığım bir şekilde bisiklet satsalar bu nasıl bir uyumsuzluk demezmiydik?

@halil halil

34 yaşındasınız komik olmayamı çalışıyorsunuz?

@oflaz

Forum'da yaşı büyük insanların neden hala konuyu sadece seleden ibaret zannediyor anlamıyorum. Konuda verilen mesaj bu değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gixxer
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri