Yeni başlık açamadığım için konuyu buraya yazıyorum arkadaşlar.
(Mümkünse konu açma imkanı olan bi arkadaş şikayet bölümüne konu başlığı şeklinde açarsa, çok memnun olurum)
Yaklaşık 15 gün önce ERDOĞANLAR BİSİKLETTEN Kross Evado 7.0 bisiklet aldım. Almadan önce ürün sıfırmı, teşhir ürünmü diye sorduğumda, kutusunda sıfır ürün olduğu belirtildi. Ürün kargo ile İstanbula geldi , kutuda görünür bi sıkıntı olmadığından teslim aldım. Bisikletikleti İstanbul Anadolu yakasında bulunan ve Shimano yetkili servisliğinide yapan değerli bi servise kurulum için götürdüm. kurulum başladı, ilk problem, kutuda sıfır ürün denilen Kross bisiklet, CUBE marka bi kutudan çıktı. Hadi neyse dedim tabiki, kısa bi süre sonra ikinci ve asıl problem, Arka aktarıcı yamuk, kulakçığı filan değil, basbaya aktarıcı yamuk, görevini yapamayan aktarıcı habire takılıyor. Belki kargoda başına bişi gelmiştir diyeniniz olabilir, kutuda en ufak hasar yok arkadaşlar. Servişçi ustamınız yanında ERDOĞANLAR BİSİKLETİ aradım, verdikleri cevap, biz bisikleti kargolamadan kontrol ettik sıkıntı yoktu. El insaf, o aktarıcıyı ben keyfinden mi bozdum, kutuda en ufak hasar yokken arka aktarıcı nasıl yamuldu. Belki ben anlatamıyorum sorunu diyerek Servisçi arkadaşıda konuşturdum, sonuç aynı ve Ustamızın ifadesi ile bu ürünün başına Kargoda bişi gelmemiş.
Arka aktarıcıyı çıkarttırıp, yenisini 500 TL ye aldım.
Şimdi soruyorum,
1- sizce ben ne yapmalıyım
2- kargodan gelir gelmez her parçayı tek tek inceleyip, kargoyu öyle mi almalıyız,
3- ERDOĞANLAR BİSİKLETTEN bu sürede bi geri dönüş olur diye bekledim ama nafile
4- Kutusunda sıfır denilen ürünlerin durumu buysa, teşhir de dedikleri ürünleri acaba 2. el mi?
5- Evet arkadaşlar ben resmen aldadıltım, sizler daha dikkatli olunuz.
Yeni başlık açamadığım için konuyu buraya yazıyorum arkadaşlar.
(Mümkünse konu açma imkanı olan bi arkadaş şikayet bölümüne konu başlığı şeklinde açarsa, çok memnun olurum)
Yaklaşık 15 gün önce ERDOĞANLAR BİSİKLETTEN Kross Evado 7.0 bisiklet aldım. Almadan önce ürün sıfırmı, teşhir ürünmü diye sorduğumda, kutusunda sıfır ürün olduğu belirtildi. Ürün kargo ile İstanbula geldi , kutuda görünür bi sıkıntı olmadığından teslim aldım. Bisikletikleti İstanbul Anadolu yakasında bulunan ve Shimano yetkili servisliğinide yapan değerli bi servise kurulum için götürdüm. kurulum başladı, ilk problem, kutuda sıfır ürün denilen Kross bisiklet, CUBE marka bi kutudan çıktı. Hadi neyse dedim tabiki, kısa bi süre sonra ikinci ve asıl problem, Arka aktarıcı yamuk, kulakçığı filan değil, basbaya aktarıcı yamuk, görevini yapamayan aktarıcı habire takılıyor. Belki kargoda başına bişi gelmiştir diyeniniz olabilir, kutuda en ufak hasar yok arkadaşlar. Servişçi ustamınız yanında ERDOĞANLAR BİSİKLETİ aradım, verdikleri cevap, biz bisikleti kargolamadan kontrol ettik sıkıntı yoktu. El insaf, o aktarıcıyı ben keyfinden mi bozdum, kutuda en ufak hasar yokken arka aktarıcı nasıl yamuldu. Belki ben anlatamıyorum sorunu diyerek Servisçi arkadaşıda konuşturdum, sonuç aynı ve Ustamızın ifadesi ile bu ürünün başına Kargoda bişi gelmemiş.
Arka aktarıcıyı çıkarttırıp, yenisini 500 TL ye aldım.
Şimdi soruyorum,
1- sizce ben ne yapmalıyım
2- kargodan gelir gelmez her parçayı tek tek inceleyip, kargoyu öyle mi almalıyız,
3- ERDOĞANLAR BİSİKLETTEN bu sürede bi geri dönüş olur diye bekledim ama nafile
4- Kutusunda sıfır denilen ürünlerin durumu buysa, teşhir de dedikleri ürünleri acaba 2. el mi?
5- Evet arkadaşlar ben resmen aldadıltım, sizler daha dikkatli olunuz.