Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Soho Kullanıcıları Kulübü

Scudo
@Üye Adı @Trekkie gerçektende hafiye gibi olmuş :) ama atlanılan bir kaç konuyu Kendi Tarafımdan yazmak istedim ürün çok güzel ve oldukça kaliteli bi dahon bi tern den daha üst gömlekte olduğunu göreceğiz burada yanlış izlenilen yol sanırım amerikadan önce türkiyede daha çok tanıtılmaya çalışılması olmuş bu tabloda mutlakaki insanın aklında soru işaretleri kalmıyor değil fakat ürünü kullanmış birisi olarak servis ağı kurulduğunda sanırım manzara çok çok daha farklı olacaktır teşekkürler ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Bu bisikleti alıp kullanan var mı? kullanıcı yorumunu merak ediyorum. Bu başlığa pek yazan olmamış. Gerçekten dahon dan üst kalite olsa şimdiye kadar dikkat cekmezmiydi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Bisiklet güzele benziyor :)
 
yettiiim gariiiii
arkadaşlar ben bu bisikleti 9.1 olan modelini aldım.
daha evelinde tern isimli bisikletin 7 viteslisini kullandım.
fotograflarını en kısa zamanda paylaşacağım.
şimdi fikirlerim sunacağım :
benim için para önemli , kalitede önemli , özellikte. yani en az paraya en çok özellikli ürün almak benim için ideal alışveriş olacağı mantığı mevcuttur. bu veriye göre
1 - kadro yapısı : dizayn tasarım olarak başarılı
2 - kadro mazeme yapısı : 7000 serisi hidroform ile şekllendirilmiş alu kadro
3 -kadro kullanışlılığı : ön artırıcısı takma yeri , alın borusunda vida delikleri, çamuluk bagaj delikleri mevcuttur. yani kadro yeniliğe açık. misal 30 vites bile yapabilirsin. bagaj, çamurluk, ön bağaj takabilirsin. hemde hiç uğraşmadan
4 -vites indeksleri: gayet tatmin edici, 9 vites ve yağ gibi akıyor tern kullandığımda ayna kol 'un büyük olması nedeniyle bayağı zorlanmıştım. bu sorun bu bisiklete giderilmiş
5 -katlanabilir durumu : çok pratik katlanıyor, açılıyor. menteşe yerleri ve kullanılan malzeme tern yada dahon ile eşdeğer.
6 - kompentler: tartışılabilir ama aynı fiyata alabileceğiniz dahon yada tern den çok çok iyi diyebilirim.
7 -tasarım : tamamen kişisel bir durum ama bence en sexi katlanabilirler arasında ilk 5' te diyebilirim.
sonuç:
verdiğiniz paraya tern yada dahon un giriş seviyesinde bisikletini alabilirsiniz ama daima viteside böyle olsaydı aynakoluda şöyle olsaydı diyeceksiniz çünkü giriş biskletler hani marka olursa olsun bir yerde tıkanıyor bir üst modeline yöneliyorsunuz. kapitalist sistem yapılacak birşey yok ....bu bisiklet sizi üzmeyecek donanıma sahip yani yeterli bir bisiklet ne fazla var ne eksiği. verdiğin parayı kesinlikle hakediyor
not: markacı , modelci, şekilci düşünce tarzıyla alışveriş yapan kişiler daha bisiklete binmeden sürmeden sahibi olmadan önyargılarıyla kendileri en doğru kararı almışta kendilerinin dışındaki kişlerin kendilerinden daha iyi kararlar ve alışverişler yapacağı ( kazıklanma duygusunu bastırma ) durumunu kabul etmezcesine , subjektik eleştirilerle yorumlar yapmaları bence çoook yanlış bu bisklet bu yorumları yine bence haketmiyor. hangi markada olursa olsun , eksik ararsan mutlaka bulursun. ( dahon yada tern de 50 tane ekisik bulabilirim. ama bence gereksiz; çünkü ona para verip almış kişlerer bu durumları kendileri tespit etsinler ) ben ürüne fiyat performans olarak bakmak gerektiğini düşüniyorum . dahon yada tern' i kötülemiyorum. parası çok olan marka almayı seven, parasını veririm kafamı ağrıtmam, koca marka, herkes neden bu markalrı tercih ediyor, yok bunu mu alacağım , gibi mentel yaklaşımlarla düşünen alışveriş yapan insanları , tabikide tercihlerinden dolayı yargılamıyorum. bu tamemen kişisel bir durumdur. kimisi bastıtır parayı, bakmaz alır . kimiside az parası vardır ıcına cıcına bakar alır.
şaşırdığım noktalar türk olsa bizene amerikan olsa bizene israil olsa bizene ... adamların kapitalist düzende , markalaşma sürecinde her yaptıkları durum mübahtır. aferim adamlara bana daha az paraya istediğim opsiyonları satabiliyorlar . olaya duygusal değil bilimsel yaklaşmak gerekir. zaten duygusallık yüzünde marakalara saplanıp kalıyoruz. misalen koca xxxx marka katlanabilir bisikleti gidip 2000 tl ye satın alıyorsunuz. bi bakıyorsunuz arka makinaya shiman tz serisi ( 20 tl ). köfteci bisikletlerinde aynı makinadan var. aşağılamıyorum ama durup bi düşünmek gerek koca marka 50 tl lik artıcı takamacak kadar duygusal davranırken bi markayı savunmak bana kraldan çok kralcılık gibi geliyor. dünyada en önemli olan tek şey benim ve benim çıkarlarım mantığı bana daha anlamlı gelmesi sebebiyle markalardan daha çok bana kattığı katma değer ve verdiğim paraya bakıyorum . bu ürün senelerdir aradığım ürün olduğu kanaatindeyim
 
Aklıma nedense bu geldi..

07162010_large.jpg
 
Daha önce yazıp çizen arkadaşlar için bir anekdot paylaşmak isterim.
Firmanın Global sitesinde firma ile bilgileri detaylı olarak verilmiş.
(link) buradan inceleyebilirsiniz.
Yok Türk malı vs birşey olmadığı ortada zaten :) Burada Bisikletlerin özet olarak hedef pazarın avrupa oldugu ve bisikletlerin montajının Türkiye yapıldığı. Diğer pazarlar için üretimin (tern ve dahonda olduğu gibi )çinde yapıldığı ve oradan diğer pazarlara gittiği açıkça yazılmış. Son olarakta Firma Bisikletin kutudan herşeyiyle montajlı olarak çıktığından bahsetmiş.
yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.

SOHO Bicycles are proudly designed in southern California. Manufactured from parts sourced predominantly from Europe and China. Bikes you see on this website may not be available for purchase in all markets, countries or territories. Bikes destined for Europe and M.East get their final assembly done in Turkey and the rest are usually assembled in China. Bikes are fully assembled and ready-to-ride out of the box with folding pedals included.
 
Herkese merhaba arkadaşlar, bahsi geçen bu bisikletin Türkiye distribütörü Bisikletpro, Başakşehir ve Beykoz'da olmak üzere 2 şubesi var.
Aynı zamanda İstanbul Habibler'de de montaj ve üretim tesisleri bulunuyor.
Ürün Amerika-California menşeili parçaları buraya gönderiliyor burada Bisikletpro üretim tesisinde montajı ve tüm son kontrolleri yapıldıktan sonra kapalı kutu halinde satışa sunuluyor. Ayrıca bu markanın sahibi
-SOHO- Çin ve uzakdoğuda üretim yaparsam Avrupa'ya çok ciddi vergi ödeyerek gönderimini yapacağım bu da ürün fiyatlarında çok ciddi artışa sebep olacak diye düşündüğü için Türkiye'de Bisikletpro 'yu seçmiş tüm Avrupa'ya buradan montajı yapılıp kapalı kutu gönderiliyormuş.
Bugün Başakşehirdeki şubelerine gittim fitt 9.1 modelini sordum bugün karı koca bir çift geldi hazır olan 2 adeti de aldılar kalmadı dediler bana ve depoda
-Habibler'de- 5 adet var 2si yarın Romanya'ya gidecek 3 tane kalacak eğer düşünüyorsanız yarına hazırlatıp getireyim dediler.
Bisiklet çok hoş tasarıma sahip ve üstelik muadillerine göre hafif, katlanma mekanizması da sağlam fakat bence yani benim görebildiğim tek eksisi tüm diğer markaların katlanır bisikletlerinde alıştığımız çamurluk ve bagajının olmayışı başka bir eksisini göremedim deneyimleyen olursa benimle de paylaşsın lütfen.
Sözün özü ;
ürün
"Made in U.S"
montaj
"Make in Turkey"

Saygılar.
 
Bu bisiklette "istenildiğinde ön vites takabilme opsiyonu" sunulduğu yazıyor. 8.1 modelini aldığımızı varsayalım. Aynakolu değiştirerek neler yapılabilir ve maliyeti ne olur?
 
@akinomatata
40-50₺ arası bi maliyeti olacağını söylediler ben de sormuştum daha hızlı ve seri bir bisiklet olur yani performansı artar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Sn @_saliht Aynakol, ön aktarıcı, ön vites kolu, ön vites teli, borusu+ işçilik 40/50 TL gibi bir ücrete maalesef yaptırılamaz.

Shimano Altus fcm131 aynakol; 70 TL
Shimano RS36 3X7 Takım Kol; 50 TL
Shimano tx50 Ön Aktarıcı; 40 TL
Toplam; 160 TL + alınırsa işçilik.
Esen kalın.
 
Sn @akinomatata şayet arka aktarıcınız 8 vitesli ise 24 vitesli bir katlanır bisikletiniz oluyor. 7 vitesli ise 21 vitesli katlanır bisiklet oluyor. Benim şu an kullandığım bisikletim, bu donanım ile (aynakol hariç) 21 vitesli.

Ekleme; Arka aktarıcı 8 vitesli ise, yukarıda bahsettiğim vites kol takımı alınmamalı. Shimano rs36 3x7,yani 21 vites .uyumlu. Arka aktarıcı 8 vitesli ise, sadece ön aktarıcı için tek kol da alınabilir.

Esen kalın.
 
@Mesut DOĞRU Evet sizin bisiklet sanırım Bianchi 21 v katlanırdı. Port bagaj takmayı düşünüyor musunuz?
 
@akinomatata

Sn @akinomatata ben, floresan renkli (parlak turuncu) küçük bir sırt çantası aldım.
Bu sayede hem trafikte görünürlük oranımı artıyorum, hem de malzeme taşıma ihtiyacım gideriyorum.
Sırt çantası kullanmayı seviyorum. Bu nedenle şu ana kadar bagaj ihtiyacım doğmadı.

Esen kalın.
 
Geri