Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sonunda... Trek Madone 5.2 <<Project One>>

harika bisiklet :)
15-20bin arası masrafı var gibi görünüyo. çok iyi para :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
Scudo
İmrenilmeyecek gibi değil gerçekten.Renk kombinasyonundan tutun da, komponentlerine,duruşuna, ve asaletine şapka çıkarmamak elde değil.Sağlıkla,huzurla, iyi günlerde inşAllah. MaaşAllah...
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
Hayırlı olsun bisikletiniz çok güzel gerçekten, kazasız belasız pedallamalar dilerim, trek madonelerde "projct one" kadrolar özel sipariş edilmiş kadrolardır, rengini imzasına kadar kendiniz sipariş verirsiniz ve boyasını sizin isteğinize göre yaparlar, dünyada sadece bir tek olacak olan size ait olan eşşiz bir renk olur ve siparişin tamamlanma süresi en az 1 aydır.
Syg.,
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
@Baki KAYAN

Öncelikle buradaki hatanı düzeltmek amaçlı yazdığımı belirteyim, İlk Pinarello Dogmanı 2011 yılında sana verdiğimiz'de Geometri Olarak 540 mm kadro boyuna 540 mm ust boru uzunluğu olan bir cihaz toplamıştık, Bisikletin sana Büyük Geldiğini Düşündüğün İçin, 2012 yılında sana 540 mm kadro boyuna 520 mm Üst boru uzunluğu olan yani istediğin gibi bir çerçeve getirdik, Bisikletin'de 90 mm entegre gidon boğazlı bir sistem vardı, daha sonra nekadar ısrar etsem de uyum dolayısıyla gidon ve boğazını değiştirmemiştin.
Şuan'da bindiğin cihazın Kadro boyu 540 mm Üst boru uzunluğu ise, 53,9 gelmektedir, kullandığın boğaz 100mm dir -7 derece ve 6 cm spacer bulunmaktadır, kullandığın gidon DROP açısı dolayısıyla sana cok buyuk bır rahatlık sağlamıştır. Ayağa kalktığında sadece büyüzden rahatsın, gidon a yattğında da buyüzden daha az rüzgar yiyorsun.
Trek ile Dogma arasında ki farkı sprintte , ve uzun yol tempoda cok daha iyi anlayacaksın. Buda bisikletinin Geçmişine Dayalı Bir Örnek Fotoğraf ;)

(link)
 
" Agirlik : 6.693 gr."

Bu açıklamadan sonra söylenecek söz elinize sağlık olacaktır, başka söylenemez.

İyi, kazasız ve trafik canavarsız sürüşler...Güvenlik konusuna çok dikkat edin lütfen...


iyi sürüşler
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
Ustad yine son noktayi koymus...
Tesekkurler Omer :)
 
Baki güle güle kullan süper bir alet, bu arada sram, shimano, campi arasında en güzel seçimi yapmışsın campiyi gözde çok fazla büyütmemek lazım shimanodan üstün hiç bir tarafı yok ve bana göre dura ace ye yaklaşacak bir set henüz yapılmadı, campi önce fren yapmayı öğrensin .
 
Merhaba Baki bey,

Bisikletiniz gerçekten çok güzel. Özellikle o Lamborghini'nin önünde çektiğiniz fotoğrafta, aracı bile gölgede bırakmış diyebilirim :) (Tabii biz bisikletseverlerin gözünden bakınca algıda seçicilik devreye giriyor)

Güle güle kullanın bisikletinizi.

Saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
@Bülent ÖZER

Tesekkurler Bulent abi...
 
@BülentÖZER

Bisikletin güzelligine söyleyecek bir sey yok! Kullanilan aksesuar tamamen sahsi zevke göre!
Sadece Bülent Bey' in " Campy önce fren yapmayi ögrensin" tabirine bir aciklama getirilirse memnun olurum.
Ayrica Campagnolo bisiklet donanimlari icerisinde, tekniginin yaninda asaleti ile bir yer alir. Market bisikletlerinde Campa eleman bulunmaz! :) :)
Sahsi deneyimlerimin yaninda, pek cok fren testi de okudum. Campa frenler, genel olarak Shimano dan daha iyiler, en azindan hic bir yerde daha kötü degiller. Bu konudaki performans düzeyi, zaten tamamen üreticinin belirttigi kosullarda kullanima bagli bir durumdur.
Bir kadin icin Louis Vuitton canta ne ise, bisikletci icin de Campa o dur!"
 
@Baki KAYAN

Lamborghini mi bisiklet mi deseler bisiklet derdim. :)
 
@ihtiyar
eğer campi kullanan ve frenlerinden, hatta grup set olarak komplesinden memnun olan biriyseniz söyleyecek pek fazla birşeyim olmaz, beğeni kişiye göre değişir der geçerim ama kullanmıyor yada hiç kullanmadıysanız ezbere konuşuyor ve bana göre sizde campi logosunun elyazısına hayran olanlardansız derim, ben uzun yıllar zorunlu olarak 80 lerin ve 90 ların gruplarını kullandım zorunluluk ortadan kalkınca( zorunluluk yarıştığım dönemlerde klüp bisikletlerinde sadece campi ürünlerin olmasıdır )gerek performans gerek estetik olarak bana çok hitap eden shimanoyu tercih ettim ve öylede devam edecek görünüyor, campilerden nefret etmem ama alternatifi varsada kesinliklede kullanmam hatta tavsiye bile etmem şimdi bana tüm dünya kullanıyor pro takımların tercihidir vs ile cevap vermeniz benim söylediklerime cevap olmaz çünkü tüm dünya her üç setidede kullanıyor ve tercih ediyor zaten bu üç markada takımların sponsoru olduklarından ortada tercih diye birşey pek kalmıyor tamamen ticari bir hal alıyor ,nelerini beğenmediğime gelince öncelikle frenler den başlıyayım fren performansı bana göre ortanın bile altınca ne ince ayarını kalıcı ve güzel yapabiliyorsunuz nede tutuş performansı iyi ,eski campilerin yaylarını ne kadar yumuşatmaya çalışırsak çalışalım, fren kablolarını ne kadar yağlarsak yağlalayım her zaman kazık gibiydi , o zamanlar 105 ve 600 kullanan arkadaşlar yanımıza geldiğinde frenlerin sadece parmak ucu ile sıkılmasına hep hayranlık duymuşuzdur dediğim gibi frenler diğer iki sete göre çok düşük bir performans sergiliyor ( yeni modellerden de bahsediyorum değişen birşey yok süper record ve athenayı bizzat çok yakın arkadaşım kullanıyor) shimanodaki yumuşaklık ve sağlam tutuş ve ince ayarının bana göre yanına bile yaklaşamaz ayrıca her frene basışınızda fren kolu ile vites kolunun arasındaki açıklıktan dolayı fren kolunun vites koluna çarpıp süreki ses ( meşhur çıt sesi) yapması sürücüyü nerdeyse freni kullanmaktan kaçar hale getiriyor bazı modellerinde o açıklığı ayarlıyorsunuz ama çoğunda bu sesi hala kesemiyorsunuz bir diğeride fren kollarındaki ergonomi , 80 lerin 6-7 li sistemlerdeki kolları, 90 ların ve 2000 lerin başındaki 8-9 sistemdeki fren vites kollarının ergonomisi tamamen hüsran, 80 lerdeki kolların huds ları ( kauçuk) sanki o kola ait yapılmamış gibi süreki kayar ve 1 seneden sonra falan iyice bollaşır ağzı burnu bir tarafa gider bol olduğu içinde rahatlıkla yırtılırdı ( bunu shimanoda göremezsiniz yıllarca kalıp gibi kalır),90 lardaki ilk ergopower lerde yine hüsran var vites düşürücü butonun kolun iç tarafında olması yetmezmiş gibi üstteki o kıvrımın abartılı olması kolun ergonomesini iyice daraltmış sanki kullanıcıya bilerek eziyet edilmeye çalışılmış, tasarımı yapan amca 1.50 cm boyunda falan olmalı kendi eline göre ayarlamış anlaşılan :p uzun boylu ( büyük elli sporcular) pek düşünülmemiş yani kardeşim biz campagnoloyuz en iyiyi biz yaparız sesini kes ve kullan denilmiş gibi, 9-10 lu sistemin fren- vites kollarına gelince yine tipik campi dizaynı biçimsiz ve ufak kollarla karşılaşıyoruz campide jeton geç düştüğü için yıllarca yaptığı yalnışları anlamış olacak ki 11 li sistemin kollarının ergonomisini diğer senelerdeki başarız modellerine göre oldukça iyi yapmış , artık bu sektörde tek tabanca olmadığını rakipleri gibi estetik ve ergonomiye daha fazla önem göstermesi gerektiğini geçte olsa anlamış, burda sadece frenlerden bahsettim vites geçişleri ve teker göbeği performanslarından da bahsedebilirim.
 
Kendiniz icin önemli gördügünüz noktalari aciklamissiniz.
Campalari 70 li yillarda kullanmaya basladim. Shimano' lari ile 80 lerin ortasindan sonra ilk defa kullandim. Ilk bastan verdigi izlenimler konusunda, yumusakligi daha az kuvvet harcanmasi gibi noktalarda size tamamen hak veriyorum. Fakat zaman gectikce bunlarin pek belirleyici seyler olmadigi sonucuna vardim. Hali hazirda 4 bisikletimden sadece birisinde Campa kullaniyorum, digerleri Shimano' nun degisik modelleri. Yani salt "Campaci" oldugum söylenemez! :) Sram hic kullanmadim ve kullanmaya da pek niyetim yok bu yastan sonra!
Bie seyi itiraf edeyim ki ilk defa fren kollarinin ergonomisi üzerine konusan birisiyle karsilasiyorum. Tanidigim pek cok antrenör, bisikletcinin hic birisinin konu etmedigi bir detay oldugu icin bayagi hayrette kaldim desem yeridir.
Ama aciklamalariniz icin cok cok tesekkür ederim.
 
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
oh my god diye haykırmama alt kattaki babamı yanıma kadar koştur adım çıkartmama okuldaki arkadaşlarımdan luzümsuz yorumlarına karşın tartışmama neden olan bisiklet ölürüm
 
ha iyi olmuş çok güzel iyi olmuş. Benim eyyorlamam bu :) Neyse şaka bir yana forumda gördüğüm nadir güzel bisikletlerden güle güle kullanın.
 
bülent bey verdiğiniz bilgiler çok değerli, teker göbekleri ve vites geçişleri hakkındaki tecrübelerinizi yorumlarınızı okumak isterim kesinlikle, burada paylaşırsanız çok memnun oluruz forumseverler olarak, zira herkese bu setler ile kurulmuş bisikletleri kullanmak nasip olmuyor, almaya gelince şaşırıp kalıyor, kendimden söyleyebilirim.
 
Hayırlı olsun gerçekten çok güzel kazasız belasız binmenizi dilerim.
Bu arada arka plandaki park yasak yazan yer de benim grajım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Baki KAYAN
Geri