bisikletcanavari
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 31 Temmuz 2005
- Mesaj
- 1.757
- Tepki
- 1.192
Arkadaşım tamam anlıyorum da, yukarıdaki yazılanlar sramın kendi manuel dosyasından alıntılar. Ve eğer yazıyı dikkatli okursan zaten anlarsın. Eğer aralarında alt bacak yayı ile alakalı bir üstünlük olsa belirtirlerdi herhalde. Sadece XO'nun alt bacak yayı gerginliği 3 kademe olarak ayarlanabilir bir sistem yapmışlar. Belki de fabrika çıkışlı olarak XO arka vitesin alt bacak yayı en gergin konumda montaj edilmiştir. Yani yayın farklı bir metalden oluşturulması yerine sadece daha gergin konumlandırılmasıyla alakalı bir durum.Bakınız adamlar gövdede bulunan yayı X9'a nazaran farklı bir metalden üretmişler (titanyum) ve belirtmişler. Ki bana sorarsanız ne aradaki bir kaç gram için, ne de daha gergin bir yay için XO'ya iki katı para verilmez.
Tamam ağır şartlar için daha gergin yay bir avantaj olabilir, fakat burada Sram hangi patentli teknolojisini konuşturuyorda sizin için ehemmiyeti bu kadar büyük olan daha sert yaylı arka vitesi bu kadar pahallıya satabiliyorlar? Bir yayı daha sert üretmek çokmu zor?
Eğer olaki yukarıdaki yazılanlar dışında gözümüzden kaçan başka bir teknoloji varsa yazın, bizde yanlışımızı düzeltelim bilgilenelim....
Tamam ağır şartlar için daha gergin yay bir avantaj olabilir, fakat burada Sram hangi patentli teknolojisini konuşturuyorda sizin için ehemmiyeti bu kadar büyük olan daha sert yaylı arka vitesi bu kadar pahallıya satabiliyorlar? Bir yayı daha sert üretmek çokmu zor?
Eğer olaki yukarıdaki yazılanlar dışında gözümüzden kaçan başka bir teknoloji varsa yazın, bizde yanlışımızı düzeltelim bilgilenelim....