Arkadaşlar, bu konuda birkeç birşey daha paylaşmak istiyorum, belki aynı sorunu yaşayanlar için örnek olabilir.
Bugün kolu tamamen söktüm. Ve resimlerde gözüken vites telini hareket ettiren plastik yüsük kırılmış. Aynı zamanda döküm dişlilerde, büyük kolu hareket ettirip küçük kolun geri hareketi için yayı geren dişlilerde sıyrılmış. Bu iki sepebten olmuş olabilir. Tel takıldığında tam oturmadı, teli gerdikçe yüsüğe deydiği için kırdı, veya kola çok baskı yüzünden dişliler sıyrıldı.
Kolları alalı 1,5 ay oldu. Doğrudan Çinden bir arkadaşım vasıtasiyle aldım. Bu kırılma olayını üretici firma Microshift'e email ile şikayet ettim ve kendileri
bana iki gün içinde yeni bir sol kol ücretsiz olarak postaladı. Şu an yolda 1-2 haftaya gelir. Müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklılık buna denir. Benden ne fatura ne başka bir bilgi istediler, sadece ürün arızalanmasından dolayı çok üzgün olduklarını söylediler ve bunun için yeni sıfı bir kollu ücretsiz olarak gönderiyorlar...takir ettim, gerçekten...İnşallah Türk firmalarına da örnek olur da, sadece ürünü satana kadar güler yüz gösteren, teknik desteği sadece ürün satışına endeksleyen zihniyet yakında biter...