@Serkan Mıstınoğlu
belkide kurtarabileceğizdir, eğer şanslı günümüzdeysek
önermek istediğim bi kaç şey var; bu durumda ön tekeri kaldırırken gidondan çektiğinizde oldukça düz olmanız gerekiyor yoksa yüksek hızlarda yalpalamaya çok müsait bi durum. Bunu ayaklar ve popoyu kullanarak yaptığınızda daha dengeli oluyor, ayaklarla su birikntisine vurur gibi pedallara basınç uygulayıp sonunda pedalı one ve popoyu hafifçe arkaya iterek.(tarif etmeye çalıştığım tam aşağıdaki videonun fotosu gibi ayakların ucuna ağırlık göndermek/vücut pozisyonu L harfi gibi/zıplamadan hemen önce gidonu aşağı doğru bastırın ) bu şekilde düz olmasanızda daha az süprizle karşılaşırsınız. eklediğim videodaki gibi ağırlığınızı avantajlı lastikde tutabilirsiniz zamanla çok daha az zıplatarak daha az momentum kaybedersiniz,hızınıza etkir. ön teker objeyi geçip yumuşakça indikten sonra bütün ağırlığınızı öne aktarıp, arka lastik objeden geçerken, pedallardan ağırlığınızı kesecek kadar zıplarsanız yeterli olacaktır. arka teker üstündeki ağırlık minimumdayken objeyi aşacak, havalandırmasanızda olur.
ön tekeri havalandırdığınızda sadece aşağı ve yukarı değil de, yolunuz üzerinde dikey olarak indireceğiniz noktayıda hesaplamaya özen gösterin.
birde sadece çukurlarda işe yarayan çok basit ama yararlı olan "roll over" (yuvarlamak?) deneilen hareket, su kanallarında deneyebilirsiniz, çukur üzerinden geçerken yukarı doğru çekme olmadan bisikleti altınızdan öne doğru yuvarlarsınız(itin yani.) ve pürüzsüzce geçerseniz, ön teker özellikle çok kolay ve eğlenceli, ama özellikle su kanalı dedim çünkü lastiğiniz havada düz olarak hareket ettikten sonra, aynı düzleme inmelidir, arka da hafifçe yukarı çekiyo gibi düşünülmeli.
oynatalım