Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Teşekkürler Carraro (!; başlık ironi içerir)

Mesut DOĞRU

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Ağustos 2015
Mesaj
480
Tepki
940
Yaş
52
Şehir
istanbul
İsim
Mesut DOĞRU
Bisiklet
Bianchi
Bisikletforum üyelerinden Sn Poyraz Poyraz'ın açmış olduğu "Alüminyum kadroya kaynak ve operasyondan görüntüler..." başlıklı konuyu okuduktan sonra, tüketicilerin şikayetlerini paylaşıp çözüm aradığı sosyal paylaşım sitesi şikayetvar.com sitesine giriş yaptım; bisiklet markaları ile şikayetler, ve bu markaların (Sedona, Bianchi,Orbis,Salcano,Kron,Carraro) şikayetlere verdiği cevap/yaklaşım ve çözümlerini analiz ettim.

Bu analizimle ilgili birkaç kritik paylaşmak istiyorum.

Orbis: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok

Bianchi: Şikayet konusu;18 - Cevaplama;Yok

Salcano: Şikayet konusu; 57 - Cevaplama; Yok

Bisan: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok

Kron: Şikayet konusu; 10 - Cevaplama; Yok

Carraro: Şikayet konusu: 12 - Cevaplama; 2

Daha detaylı bilgiye sahip bir arkadaşımız varsa bilgileri paylaşabilir.

Kritik; Yukarıdaki istatistik çok şaşırtıcı (!)
Farklı bisiklet üreticilerinin ürünleri ile ilgili şikayetleri cevaplamak ve çözüm üretmek yerine, şikayetlere karşı suskun kalıp çözümsüzlüğü tercih etmeleri anlaşılabilir ve kabul edilebilir değildir.

Bu nedenle; 12 Şikayetin 2 tanesine cevap vererek 12 de 2 de olsa, müşteri memnuniyeti adına kısmen hassasiyet gösteren Carraro bisiklet markasına teşekkür (!) ediyor, (marka bazında) bu duyarlılığın 12 de 12 olmasını dilerken, diğer bisiklet üreticilerinin de aynı hassasiyeti göstermesi gerektiğini buradan ifade ediyorum.

Sorunlarınıza duyarlı markalarla buluşmanız dileğiyle.

Esen kalın.
 
Scudo
İş olsun diye açılmış hesaplar
 
@DutPekmezi

Ücret ödeyip ürün satın aldıktan sonra, ürünle ilgili şikayetlerini sosyal medya aracılığı ile bildiren insanları "sahte hesap" olarak nitelemek o insanlara haksızlık olacaktır.

Şikayetvar.com ve benzeri sosyal şikayet platformlarındaki şikayetlerin gerçekliğini biz de firmalarda bilemez. Bu nedenle; Üretici firmalar,müşteri memnuniyeti adına, "mağdur" sıfatı ile konu açıp bildirimde bulunan kişilere yardımcı olmakla mükelleftirler.

Esen kalın.
 
En basitinden carraro ve bianchi aynı marka altında accell bisiklet :) birini cevaplayan diğerini neden cevaplamıyor ??
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@starbuck ben firmaların açtığı hesapları kullanmadıkları, sadece sürüye uymak için açıldığı söyleminde bulunmaya çalıştım. Acaba siz lafımı edilen şikayetlere mi dediğimi zannettiniz. Enteresan
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@starbuck
Salcano hariç de :D
tam tersi olsaydı işte o çok şaşırtıcı olurdu.
 
@Arseyus

Sn Arseyus

Sedona Bisikleti galiba ıskaladım.
Şimdi baktığımda;
Sedona Bisiklet: Şikayet konusu; 2 - Cevaplama; 1
Sadece bir Sedona kullanıcısı teşekkür mesajı yayınlayıp şikayetini siteden kaldırmış.
Ancak diğer Sedona müşterisinin 15 Aralık 2015 tarihindeki şikayetine hâlâ bir cevap verilmemiş.

Esen kalın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Arseyus
Yerimi ayırtıyorum
 
Sedona'ya bir sıkıntımla ilgili mail attım,bilgi istedim hala geri dönüşleri olmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@kırık zincir
Sn kırık zincir bisiklet üreten firmaların duyarsızlığına dikkat çekmek adına basit bir istatistik paylaştım. Bahsi geçen firma ile ilgili forumda dahi çokça şikayet var. Esen kalın.
 
  • Beğen
Tepkiler: dodurgalı_06
@kırık zincir
btwin ve decathlon"a ayrı bir özel bölüm açmışlardır hocam :D
 
Yalnız salcano ya 50 küsür şikayet var biliyordum böyle olacağını :):)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Geri