Mesut DOĞRU
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 23 Ağustos 2015
- Mesaj
- 480
- Tepki
- 940
- Yaş
- 52
- Şehir
- istanbul
- İsim
- Mesut DOĞRU
- Bisiklet
- Bianchi
Bisikletforum üyelerinden Sn Poyraz Poyraz'ın açmış olduğu "Alüminyum kadroya kaynak ve operasyondan görüntüler..." başlıklı konuyu okuduktan sonra, tüketicilerin şikayetlerini paylaşıp çözüm aradığı sosyal paylaşım sitesi şikayetvar.com sitesine giriş yaptım; bisiklet markaları ile şikayetler, ve bu markaların (Sedona, Bianchi,Orbis,Salcano,Kron,Carraro) şikayetlere verdiği cevap/yaklaşım ve çözümlerini analiz ettim.
Bu analizimle ilgili birkaç kritik paylaşmak istiyorum.
Orbis: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok
Bianchi: Şikayet konusu;18 - Cevaplama;Yok
Salcano: Şikayet konusu; 57 - Cevaplama; Yok
Bisan: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok
Kron: Şikayet konusu; 10 - Cevaplama; Yok
Carraro: Şikayet konusu: 12 - Cevaplama; 2
Daha detaylı bilgiye sahip bir arkadaşımız varsa bilgileri paylaşabilir.
Kritik; Yukarıdaki istatistik çok şaşırtıcı (!)
Farklı bisiklet üreticilerinin ürünleri ile ilgili şikayetleri cevaplamak ve çözüm üretmek yerine, şikayetlere karşı suskun kalıp çözümsüzlüğü tercih etmeleri anlaşılabilir ve kabul edilebilir değildir.
Bu nedenle; 12 Şikayetin 2 tanesine cevap vererek 12 de 2 de olsa, müşteri memnuniyeti adına kısmen hassasiyet gösteren Carraro bisiklet markasına teşekkür (!) ediyor, (marka bazında) bu duyarlılığın 12 de 12 olmasını dilerken, diğer bisiklet üreticilerinin de aynı hassasiyeti göstermesi gerektiğini buradan ifade ediyorum.
Sorunlarınıza duyarlı markalarla buluşmanız dileğiyle.
Esen kalın.
Bu analizimle ilgili birkaç kritik paylaşmak istiyorum.
Orbis: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok
Bianchi: Şikayet konusu;18 - Cevaplama;Yok
Salcano: Şikayet konusu; 57 - Cevaplama; Yok
Bisan: Şikayet konusu; 4 - Cevaplama; Yok
Kron: Şikayet konusu; 10 - Cevaplama; Yok
Carraro: Şikayet konusu: 12 - Cevaplama; 2
Daha detaylı bilgiye sahip bir arkadaşımız varsa bilgileri paylaşabilir.
Kritik; Yukarıdaki istatistik çok şaşırtıcı (!)
Farklı bisiklet üreticilerinin ürünleri ile ilgili şikayetleri cevaplamak ve çözüm üretmek yerine, şikayetlere karşı suskun kalıp çözümsüzlüğü tercih etmeleri anlaşılabilir ve kabul edilebilir değildir.
Bu nedenle; 12 Şikayetin 2 tanesine cevap vererek 12 de 2 de olsa, müşteri memnuniyeti adına kısmen hassasiyet gösteren Carraro bisiklet markasına teşekkür (!) ediyor, (marka bazında) bu duyarlılığın 12 de 12 olmasını dilerken, diğer bisiklet üreticilerinin de aynı hassasiyeti göstermesi gerektiğini buradan ifade ediyorum.
Sorunlarınıza duyarlı markalarla buluşmanız dileğiyle.
Esen kalın.