Sorun çözülmüş ama ben yine de yazayım da rahatlayayım;
1- İki yönlü ucu olan pompalarda, eğer pompayı tam olarak siboba geçiremezseniz, pompanın ucu havayı vereceği yönü şaşırarak havayı diğer yöne verebilir.
2- Presta sibop (fransız, ince) iç lastik kullanıyorsanız, sibobun kafasını gevşettikten sonra mutlaka bir kere içeri doğru bastırıp içerden dışarı hava çıkmasını sağlayıp, pompayı ondan sonra sibobunuza takın, bazen sibop içerde kilitlenip hava basıncıyla açılmayabiliyor.
3- Lastiğinizin içinde patlak sıvısı varsa, bazen sibobunuz tıkanabilir bu da hava basmanızı engeller.
4- Pompanızı siboptan çıkarırken mutlaka az da olsa pompanın borusundaki basınçlı hava dışarı çıkar. Bu hava çoğunlukla lastiğinizden değil, pompanın borusundan gelir.
5- 5 yokmuş bu kadar aklıma geldi.
@Tugaycinar Helen hanımın da dediği gibi Crank Brothers özellikle yol bisikletleri için mükemmel bir çözüm. Hazır indirime de girmişken kaçırmayın ben sezon başında 100 liraya almıştım şimdi 80 lira olmuş
;
(link)
Shimano, XLC ve Giyo nun pompalarıyla hiçbir zaman 110 psi basamamıştım yol bisikletime ama bu aletin arkasında hava hacim ayarı var. 40 psi a kadar yüksek hacim 40 dan sonrasını da düşük hacim ama yüksek psi şeklinde basabiliyorsunuz. MTB'de de oldukça kullanışlı ve zaman kazandıran bir pompa. Kırank biraderleri hep sevmişimdir zaten.
Saygılar...