Scudo Sports

Trek Kullanıcıları Kulübü

Merhaba, geçen haftalarda aldığım Trek madone 'un gidon bantı dökülmeye başladı !! İlk turumun sonunda küçük bir parçanın açıldığını görüp önemsememiştim kargoyu hazırlarken olmuş olabilir diye düşünmüştüm. 2. ve 3. turlarda bandın üzerinde farklı farklı yerlerinde özellikle daha çok temas olan üst kısmında dökülmeler var..Suni deri ceketlerde bir zaman sonra dökülmeler olduğu gibi dökülmeler.. Bu garantiye giriyor mudur?


Merhaba,

Girmesi gerekir, bu kadar kısa sürede aşındırıcı bir temizlik malzemesi kullanmadaysanız kullanıcı hatasına ya da sarf malzemeye bağlanabilecek bir konu değil. TR yetkili dağıtıcısı Aletin Bisiklet. Olumsuz bir cevap gelirse doğrudan Treke yazarsınız.

Bu arada bisikletinizin seri numarasını Trek internet sitesinden mutlaka kaydedin. İlk sahibine özel Carbon Care Wheel Loyalty Program gibi oldukça kapsamlı garanti hakları bulunuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: BAROK
Scudo
Bisikleti aldığım Alatin Bisiklette Oğuzhan bey çok yardımcı oldu sağolsun..fotoğraf yolladım ..2 gün geçmeden kargoya yeni bantları yolladı..
 
merhabalar,
yakın zamanda trek bir bisiklet almaya niyetim var ama son anda sele borusunun yapısı kafama takıldı. sitesinde de şöyle bir ibare var.

"IsoFlow teknolojisi, daha konforlu bir sürüş için sele borusu ve selenin esnemesine yardımcı olurken aynı zamanda kadro aerodinamiğini iyileştirir ve ağırlığı azaltır "

bu esneme pedala bastığımız gücün aktarımında kayba sebep olmuyor mu?
 
merhabalar,
yakın zamanda trek bir bisiklet almaya niyetim var ama son anda sele borusunun yapısı kafama takıldı. sitesinde de şöyle bir ibare var.

"IsoFlow teknolojisi, daha konforlu bir sürüş için sele borusu ve selenin esnemesine yardımcı olurken aynı zamanda kadro aerodinamiğini iyileştirir ve ağırlığı azaltır "

bu esneme pedala bastığımız gücün aktarımında kayba sebep olmuyor mu?
yoldaki titreşimi en aza indiriyor böylece daha uzun yol gidebilirsin herhangi bir performans kaybı yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet Ayaz
merhabalar,
yakın zamanda trek bir bisiklet almaya niyetim var ama son anda sele borusunun yapısı kafama takıldı. sitesinde de şöyle bir ibare var.

"IsoFlow teknolojisi, daha konforlu bir sürüş için sele borusu ve selenin esnemesine yardımcı olurken aynı zamanda kadro aerodinamiğini iyileştirir ve ağırlığı azaltır "

bu esneme pedala bastığımız gücün aktarımında kayba sebep olmuyor mu?

Merhaba , Isoflow sormuşsunuz (Gen 7) ama sanırım sonradan fikir değiştirdiniz Isospeedli bir Gen 6 gördüm fotoğraflar bölümünde. Isospeedin esnemesini ayarlayabiliyorsunuz, ikisi oldukça farklılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet Ayaz
Merhaba , Isoflow sormuşsunuz (Gen 7) ama sanırım sonradan fikir değiştirdiniz Isospeedli bir Gen 6 gördüm fotoğraflar bölümünde. Isospeedin esnemesini ayarlayabiliyorsunuz, ikisi oldukça farklılar.
maalesef sorduğum modelde 54 kadro bulamadım. bilgi için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: gurkan
Gen 6 Madone kullanmış, bakım yapmaya devam eden biri olarak Gen 6 bana Gen 7 den çok daha yakışıklı gelse de kesinlikle tavsiye etmem.

Nedenleri:

Isospeed, eğer çokça sarsıntılı yollarda kullanıyorsanız sürekli bollaşıyor ve sağa sola oynamaya başlıyor. Vida mekanizması alüminyum olduğu için çok sıkmaya veya locktite kullanmaya müsait değil.

Orta göbek yuvası, kendine özel bir göbek yuvası mevcut ve 30mm aynakol millerini desteklemiyor. Shimano aynakola veya Sram GPX (eski tekn.) mecbur bırakıyor.

Gidon stopperi, gidonu belli bir noktaya kadar dönmesi için durduran parça. İlk versiyonları sürekli kırılıyordu, kırıldığında da maşanın taç kısmı kadroya temas edip boyaya zarar veriyordu. Sonraki versiyonda parça güçlendirildi fakat ufak bir kaza veya zorlanma durumunda furç çanağını çatlatır, kırar oldu.

Yanal esneme, dikeyde taş gibi esnemez olsa da boruların yanalda inceliği nedeniyle tırmanışlarda çok esniyor.

Gen 7'yi test etme ve inceleme imkanım oldu, bu sorunların hepsi çözülmüş.
 
Severiz münferit olayları genellemeyi... En düşük modelde kullanılan malzeme de ona göre seçiliyor. Jant çatlaması talihsiz bir durum elbette, ama onun da arkasında durmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

2007den beri kullandığım Trek 6000 in üzerindeki bontragerlarda en ufak sorun yok, aslında hiçbir bileşeninde sorun olmadı. bu bisiklet bayi/servis yüzü de görmedi. Bu örnek de hiçkimse sorun yaşamaz anlamına gelmez elbette.

Kadrolarına ömür boyu garanti veriyor. Karbon jantlarını , kendi hatanla kırsan dahi 2 yıl içerisinde tek seferlik ücretsiz tamir ediyor ya da değiştiriyor, 2 yıl sonrasında da, yine kullanıcı hatası kaza vs durumlarında güzel indirimler yapıyor. ( ilk kullanıcısı iseniz) (Carbon care wheel loyalty program) Normal garanti şartları yine bisikletin ömrü boyunca geçerli.

@cixece SC in kullanıcısı mısınız? Yorumlarınızı merak ediyorum eğer deneyimlediyseniz. Cervelo P5 ve Trek SC ten birini tercih edeceğim. Trekteki depolama ve hidrasyon olanakları öne çıkıyor ama iso speed gibi bir kompleks bileşene de mesafeliyim açıkçası.
 
@cixece SC in kullanıcısı mısınız? Yorumlarınızı merak ediyorum eğer deneyimlediyseniz. Cervelo P5 ve Trek SC ten birini tercih edeceğim. Trekteki depolama ve hidrasyon olanakları öne çıkıyor ama iso speed gibi bir kompleks bileşene de mesafeliyim açıkçası.

Kullancısıyım evet. Mayıs gibi alıp birkaç kere antrenman yapıp Temmuz'da ilk triatlon yarışımda kullandım. Ancak bendeki Gen2 modeli. Şu anki Gen3 değil yani. Çok çok ucuza ikinci el bulunca kaçırmak istemedim. Bu model özelinde sorularınız varsa seve seve yanıtlarım. Cervelo P5'le ilgil bir bilgim yok malesef.

SC.jpeg
 
Severiz münferit olayları genellemeyi... En düşük modelde kullanılan malzeme de ona göre seçiliyor. Jant çatlaması talihsiz bir durum elbette, ama onun da arkasında durmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

2007den beri kullandığım Trek 6000 in üzerindeki bontragerlarda en ufak sorun yok, aslında hiçbir bileşeninde sorun olmadı. bu bisiklet bayi/servis yüzü de görmedi. Bu örnek de hiçkimse sorun yaşamaz anlamına gelmez elbette.

Kadrolarına ömür boyu garanti veriyor. Karbon jantlarını , kendi hatanla kırsan dahi 2 yıl içerisinde tek seferlik ücretsiz tamir ediyor ya da değiştiriyor, 2 yıl sonrasında da, yine kullanıcı hatası kaza vs durumlarında güzel indirimler yapıyor. ( ilk kullanıcısı iseniz) (Carbon care wheel loyalty program) Normal garanti şartları yine bisikletin ömrü boyunca geçerli.

@cixece SC in kullanıcısı mısınız? Yorumlarınızı merak ediyorum eğer deneyimlediyseniz. Cervelo P5 ve Trek SC ten birini tercih edeceğim. Trekteki depolama ve hidrasyon olanakları öne çıkıyor ama iso speed gibi bir kompleks bileşene de mesafeliyim açıkçası.
benim kazada kırıldı hocam kadro hiç bir yardımda bulunmadılar, ne tamir ne değişim, yeni al %10 indirim yaparız dediler
 
benim kazada kırıldı hocam kadro hiç bir yardımda bulunmadılar, ne tamir ne değişim, yeni al %10 indirim yaparız dediler

Benim kazada kırılan kadroların değişimi ya da tamiri ile ilgili bir yorumum olmadı , o konuda çok net bir bilgim yok.

Bahsettiğim bu; (link)

Kadrolardaki garanti , üretici hatalarına karşın. Kullanım esnasında stres çatlakları oluşan veya boya sorunu oluşan kadroların değiştirildiğini biliyorum.
 
Benim kazada kırılan kadroların değişimi ya da tamiri ile ilgili bir yorumum olmadı , o konuda çok net bir bilgim yok.

Bahsettiğim bu; (link)

Kadrolardaki garanti , üretici hatalarına karşın. Kullanım esnasında stres çatlakları oluşan veya boya sorunu oluşan kadroların değiştirildiğini biliyorum.
onu biliyorum kendi hatanızla kırılsa da dediğiniz için demiştim
Trek Türkiyede genel olarak ilgisiz bir firma bence, birkaç arkadaşım da sorun yaşadığında bekletmiş pek yardımcı da olmamışlardı. Ben hep vwye benzetirim Treki, güzel araçlar üreten ama TRde overrated müşteriye almazsan alma, bozulunca da ilgilenmesek ne olacak ya diyorlar gibi geliyor. Türkiyede bu tarz tavırlar çok fazla benim amortisörüm patladı böwye gittim 3aya gelir elimizde stok tutumuyoruz demişti. BMWyi beğeniyorum ama Türkiyedeki distribütörün tavırlarını beğenmiyorum mesela.
 
Geri