Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Trek Kullanıcıları Kulübü

IMG_20230309_142621.jpgIMG_20230331_201717.jpgIMG_20230331_201657.jpg

Yılların emektarı , 2007 'de satın almıştım. Seneler içerisinde sele borusu ve kadro haricinde herşeyi değişti. Bir süre, iş , çocuk vs ara verdikten sonra yeni hedeflerle tekrar başladım. (Önce maraton sonrasında ironman 70.3 ve 140.6 ; maratonu Antalya'da Mart başında koştum, im için de ilk hedef yarışımı 29 Ekim Antalya olarak belirleyip kaydımı yaptım)

Bundan sonrası için , yeni hedefler doğrultusunda bir değişikliğe gitme zamanı geldi. TT çok spesifik bir makine, sürekli kullanabileceğimi düşünmüyorum. Emonda ya da Madone Slr 7 ile yola devam edeceğim sanırım. Bir çok kişiye çirkin görünmesinin aksine , Madone Gen 7 oldukça çekici geliyor bana :)
 
Scudo
Bisikletiminde fotoğrafını koymak istedim.
 

Dosyalar

  • IMG_3773.jpeg
    IMG_3773.jpeg
    78,7 KB · Okunma: 98
Son düzenleme:
Bisikletiminde fotoğrafını koymak istedim.

İyi günlerde kullanın. Ben de aynı modelden almak istiyorum. Var mı bir şikayetiniz? Performansı nasıldır? 1x10 sistem hakkını veriyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Akhan
İyi günlerde kullanın. Ben de aynı modelden almak istiyorum. Var mı bir şikayetiniz? Performansı nasıldır? 1x10 sistem Hakkını veriyor mu?

Sıfır düşünüyorsanız benzer fiyatlara başka markaların 110 - 148 mm kadrolarına bakmakta fayda var. bende de aynı kadro var. maşa, vites sistemi vs bayağı yükselttim ama sokma mil olmaması biraz kötü.

ayrıca kadro oldukça sert, geometri olarak çok acayip konforlu olsa da sürücüye çok fazla darbe iletiyor. yükseltme yapmadan kullanayım derseniz uzun vadede çok mantıklı. ben 2 seneden fazladır sürüyorum, dün de 12 li vites sistemi taktım. bu sene de değiştirmek yerine yükseltmeye gittim, çok sağlam bir model. en güzel nokta ise oldukça güven veren bir kadro, günlük 80 - 100 kilometre sürdüğüm oluyordu. uzun yola gider, arazide iyidir ve oldukça sağlamdır.
 
Sıfır düşünüyorsanız benzer fiyatlara başka markaların 110 - 148 mm kadrolarına bakmakta fayda var. bende de aynı kadro var. maşa, vites sistemi vs bayağı yükselttim ama sokma mil olmaması biraz kötü.

ayrıca kadro oldukça sert, geometri olarak çok acayip konforlu olsa da sürücüye çok fazla darbe iletiyor. yükseltme yapmadan kullanayım derseniz uzun vadede çok mantıklı. ben 2 seneden fazladır sürüyorum, dün de 12 li vites sistemi taktım. bu sene de değiştirmek yerine yükseltmeye gittim, çok sağlam bir model. en güzel nokta ise oldukça güven veren bir kadro, günlük 80 - 100 kilometre sürdüğüm oluyordu. uzun yola gider, arazide iyidir ve oldukça sağlamdır.

Ben bu markayı Amerika'da üretiliyor sanıyordum. Geçenlerde bir kaç resim gördüm ki şok oldum. Kadronun orta göbek -aktarıcıya doğru inen kısmında- birleşim noktasında "made in china" yazıyordu.
 
Ben bu markayı Amerika'da üretiliyor sanıyordum. Geçenlerde bir kaç resim gördüm ki şok oldum. Kadronun orta göbek -aktarıcıya doğru inen kısmında- birleşim noktasında "made in china" yazıyordu.
Çin"de yapılması Çin malı olduğunu göstermez. Her dalda olduğu gibi bisiklet sektöründe de büyük firmalar ucuz işçilik nedeniyle asya ülkelerinde üretimini yapıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: chizer.adam
Hayırlı olsun. başta tektro frenler pek tutmaz, birkaç gün sonra kendine gelir çünkü pedler ve disk yeni olunca birkaç gün beklemek gerekiyor.

fren pedleriniz bittiğinde p 20.11 ile değiştirmenizi tavsiye ederim, seramik pedler. benim bisiklette en sevdiğim şey frenler idi, keşke hiç değiştirmese idim. özellikle seramik pedlerle frenler diski o kadar iyi ısırıyordu ki şaşırıyordum. yağ eklemesi kolay, yağ iğnesinde de conta var ki bu zamana kadar hidrolik fren kablolarını en kolay bağladığım model bu frenlerdir.

yağmurda lastikler fena kayıyor. bisikletimin kadro ve sele gibi şeylerden başka herşeyini değiştirdim. ilk güne dönebilecek olsaydım sadece 3 x 7 vites sistemini ve maşayı değiştirip devam ederdim. bisikletin üzerindeki sele çok serttir, ilk sürüşten sonra bir hafta binmek istemezseniz fakat uyum sağlayınca fena değil, uzun süre sürmeyince yine aynı hissi verir.

bisikletimi seviyorum, bence iyi bir seçim.
 
Ben de marlin 7 almıştım. Aldıktan on /onbesgun sonra üzerinde olan mt 200 frenleri 501/520 servisiyle değiştirdim. 4 pistonlu. D02s/d03s pederle kullanıyorum. Metal ve reçine balatalarla kullanıyorum. Ona uygun diskleri de aldım. Sonra da gobekleri koozer rulmanliya gobeklerle değiştirdim. Bisikletin üzerindeki göbekler bilyali ve baya Bi ağırdı. Olctum çok fark vardı. Daha akıcı oldu. .fsa Aynakol 28 dişli, karemil göbek vardı. Onu5100 /32 dişli deore Aynakola cevirdim. Çevirirken de orta göbeği hollowtech yaptım. Lastikleri bitirdikten sonra arkaları 2,25/onleri 2,35 vittoria barzolara çevirdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Ben de marlin 7 almıştım. Aldıktan on /onbesgun sonra üzerinde olan mt 200 frenleri 501/520 servisiyle değiştirdim. 4 pistonlu. D02s/d03s pederle kullanıyorum. Metal ve reçine balatalarla kullanıyorum. Ona uygun diskleri de aldım. Sonra da gobekleri koozer rulmanliya gobeklerle değiştirdim. Bisikletin üzerindeki göbekler bilyali ve baya Bi ağırdı. Olctum çok fark vardı. Daha akıcı oldu. .fsa Aynakol 28 dişli, karemil göbek vardı. Onu5100 /32 dişli deore Aynakola cevirdim. Çevirirken de orta göbeği hollowtech yaptım. Lastikleri bitirdikten sonra arkaları 2,25/onleri 2,35 vittoria barzolara çevirdim.
Ne yaptın abi bisikleti resmen sünnet etmişsin :p
 
Hayırlı olsun. başta tektro frenler pek tutmaz, birkaç gün sonra kendine gelir çünkü pedler ve disk yeni olunca birkaç gün beklemek gerekiyor.

fren pedleriniz bittiğinde p 20.11 ile değiştirmenizi tavsiye ederim, seramik pedler. benim bisiklette en sevdiğim şey frenler idi, keşke hiç değiştirmese idim. özellikle seramik pedlerle frenler diski o kadar iyi ısırıyordu ki şaşırıyordum. yağ eklemesi kolay, yağ iğnesinde de conta var ki bu zamana kadar hidrolik fren kablolarını en kolay bağladığım model bu frenlerdir.

yağmurda lastikler fena kayıyor. bisikletimin kadro ve sele gibi şeylerden başka herşeyini değiştirdim. ilk güne dönebilecek olsaydım sadece 3 x 7 vites sistemini ve maşayı değiştirip devam ederdim. bisikletin üzerindeki sele çok serttir, ilk sürüşten sonra bir hafta binmek istemezseniz fakat uyum sağlayınca fena değil, uzun süre sürmeyince yine aynı hissi verir.

bisikletimi seviyorum, bence iyi bir seçim.

Kıymetli bilgileriniz için teşekkür ederim :)
 
2024 Emonda 'ya ait olduğu düşünülen görüntüler sızmış. Bu fotoğrafa göre, Emonda'da da iso flow kullanmaya başlayacaklar.

 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet TOPAL
2024 Emonda 'ya ait olduğu düşünülen görüntüler sızmış. Bu fotoğrafa göre, Emonda'da da iso flow kullanmaya başlayacaklar.

Direk emonda diyemiyor videoyu hazırlayan. Yeniden tasarlanmış bir madone'da (allround) olabilir diyor. Zira pro peletonda sadece Trek tırmanış için emonda, düz etaplarda madone kullanıyor, videoda belirttiği gibi Trek'te her şeyi yapabilecek allround bir modeli yok. Bekleyip göreceğiz ne yaptıklarını :)

Benim anlamadığım neden logo basmamış kadroya.. Gizli tasarımsa herkes zaten anladı TREK olduğunu. İsoflow sadece Trekte var, üzerinde ki kullanıcı Trek takımından, jantlar Bontrager ama Logo yok :koptum:
 
Direk emonda diyemiyor videoyu hazırlayan. Yeniden tasarlanmış bir madone'da (allround) olabilir diyor. Zira pro peletonda sadece Trek tırmanış için emonda, düz etaplarda madone kullanıyor, videoda belirttiği gibi Trek'te her şeyi yapabilecek allround bir modeli yok. Bekleyip göreceğiz ne yaptıklarını :)

Benim anlamadığım neden logo basmamış kadroya.. Gizli tasarımsa herkes zaten anladı TREK olduğunu. İsoflow sadece Trekte var, üzerinde ki kullanıcı Trek takımından, jantlar Bontrager ama Logo yok :koptum:
Madone olabilmek için fazla cılız, mevcut tasarım çizgisiyle hiç bir benzerliği yok. Yeni bir model olabilir mi, belki. Yine de yüksek ihtimalle Emonda diyorum ben. Isospeedi Emondaya ekleyemezdi, ama iso flow için bir engel yok. Bakalım speed concept ve domane modellerinde neler yapacaklar.

Prototiptir basmamıştır , ilk deneme üretimlerinde bu tip detaylar fazla önemsenmeyebilir. Biz de prototip araçlara marka model vs badgeleri monte etmezdik. Gizlilikle ilgili değil, gereksiz bir işçilik. Zaten büyük ihtimalle testler sonrası soyulup hurda edilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Semih Cavdar
fiyatları kontrol edeyim dedim, bazı yol bisikletlerinde ekipmanı aynı bırakıp dolar bazında % 20 zam eklemişler.

disk frenli bir yol bisikleti olmuş 1200 dolar, daha ucuza yok. pandemi zamanında bu kadar zam yoktu, iki senedir sürekli zamlıyorlar. giriş zeviyesi bisikletlerde kadro değişti de % 20 zamlık ne değişti acaba?

belki işçilik yükselmiş olabilir, bilmiyorum. bugün giant ın revolt modeli yanlış hatırlamıyorsam iki sene önceki revolt a göre %100 daha zamlı. yani iki katı fiyatı var.

bahsettiğim fiyatlar yurt dışı fiyatları, dünya genelinde ciddi bir fiyat artışı var bisikletlerin. 5 - 6 sene kısa bir süre fakat fiyatlar % 100 civarında arttı.

pandemi döneminde piyasa şişmişti fakat şimdi öyle değil gibi duruyor. trek de fırsatı bulunca zamı ekliyor. özellikle bisiklet kadrolarında ciddi zamlar gelmiş.
 
Geri