ngc
Üye
- Kayıt
- 22 Ağustos 2019
- Mesaj
- 9
- Tepki
- 16
- Yaş
- 40
- Şehir
- ankara
- Başlangıç
- 2007—08
- Bisiklet
- Kron
Bugün sonunda bisikletimi servisten alabildim. Biraz geç oldu ama söz verdiğim gibi bu konuyu anlatayım. Lastikleri az önce değiştirdim.
Lastikler: Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm
- Bisikleti almadan önce lastik değişiminin aşırı zor olduğunu okumuştum hep. Benim tek zorladığım üzerindeki orijinal lastikleri çıkarmak oldu. Lastiklerin iç çemberleri (tyre bead), jant içindeki yerlerine (seat) çok sıkı oturuyor (Türkçe terimleri hatırlayamadım). Lastiğin havasını boşaltınca bile ayrılmıyor. Elle zorlayıp ayırınca lastik herhangi damak telli lastik gibi janttan ayrıldı. Jantların böyle olmasının nedeni tubeless ready olmasıdır diye tahmin ediyorum. Tubeless kullanmadım hiç, kullanan arkadaşlar fikir verebilir.
Yeni lastikler de yerine levyesiz geçti. Burada hiç sorun yaşamadım.
- Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm lastiğin 4 bar basınçta gerçek genişliği 39.80 mm. Kumpasla ölçüldü.
- 4 bar'da şişirilmiş lastikler için; ön lastikle kadro arasından 5 mm allen anahtarı geçirilebiliyor. Ama arka lastikle kadro arasından ancak 3 mm allen anahtarı geçebiliyor. Kullanımda problem olur mu bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlarımız fikir belirtirse sevinirim.
- Fotoğraflar aşağıda. Dar yerleri çekmekte zorlandım biraz, umarım açıklayıcı olur.
282386 dosyayı görüntüle
282387 dosyayı görüntüle
282388 dosyayı görüntüle
282390 dosyayı görüntüle
Lastikler ilginc ve güzel durmuş. Kullandıktan sonra yorum paylaşırsanız memnun olurum.