Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Triban RC500 - Adventure/Gravel bisiklet üzerine bir inceleme

decathlona ne zaman bisiklet gelecek acaba .. rc500 ve rc520 .. önceki senelerden tecrübesi olan var mıdır? yoksa bu hastalık yüzünden mi stoklar böyle

geçtiğimiz perşembe günü sıkıntılar yaşadıktan sonra bisikleti alabilmiş birisi olarak söyleyebilirim ki fiyat yükseltecekleri için stok girmiyorlar. elde adet olarak az stok tutuyorlar. bu stoğun da bir kısmı hasarlı vs ürün. stok var dedikleri ürünler hasarlı olunca satamıyor, ürünün devamı yok diyip iptal ediyorlar. yurtdışı tedarik zincirinde büyük sıkıntılar yaşadıkları çok açık. öte yandan mağazadaki departman müdürüyle konuştuklarıma bakılırsa bir üründen bir adet getirecekler. eğer becerebilirlerse sipariş üzerine çalışacaklar bundan sonra.

genel olarak özet geçmek gerekirse fabrikadan daha ucuza sipariş geçtikleri malı hasarlı diye satamıyorlar ve yerini doldurabilmek için daha pahalıya tedarik edecekler. daha pahalıya getirtecekleri için de haliyle daha pahalıya satacaklar. RC500 için sezonda 10.000 liralardan bahsediyorlar. iyi düşünmek, araştırmak lazım...
 
Scudo
keşke van rysel edr af ultegrayı fabrikadan siparişe açsalar
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
geçtiğimiz perşembe günü sıkıntılar yaşadıktan sonra bisikleti alabilmiş birisi olarak söyleyebilirim ki fiyat yükseltecekleri için stok girmiyorlar. elde adet olarak az stok tutuyorlar. bu stoğun da bir kısmı hasarlı vs ürün. stok var dedikleri ürünler hasarlı olunca satamıyor, ürünün devamı yok diyip iptal ediyorlar. yurtdışı tedarik zincirinde büyük sıkıntılar yaşadıkları çok açık. öte yandan mağazadaki departman müdürüyle konuştuklarıma bakılırsa bir üründen bir adet getirecekler. eğer becerebilirlerse sipariş üzerine çalışacaklar bundan sonra.

genel olarak özet geçmek gerekirse fabrikadan daha ucuza sipariş geçtikleri malı hasarlı diye satamıyorlar ve yerini doldurabilmek için daha pahalıya tedarik edecekler. daha pahalıya getirtecekleri için de haliyle daha pahalıya satacaklar. RC500 için sezonda 10.000 liralardan bahsediyorlar. iyi düşünmek, araştırmak lazım...


rc500 modelini şuana kadar satmakta sıkıntı çekmediler gibi geliyor bana .. ne zaman baksam stok kalmıyor . .hemen bitiyor

birer ürün getireceklerse getirmeseler daha iyi . .en azından yok getirmiyorlar deyip diğer markalara yönelebiliriz

zaten bahara kadara kadar da gelmezse yapacağımız o gibi duruyor
 
rc500 modelini şuana kadar satmakta sıkıntı çekmediler gibi geliyor bana .. ne zaman baksam stok kalmıyor . .hemen bitiyor

birer ürün getireceklerse getirmeseler daha iyi . .en azından yok getirmiyorlar deyip diğer markalara yönelebiliriz

zaten bahara kadara kadar da gelmezse yapacağımız o gibi duruyor
birer ürün getirip teşhir edecekler. ona göre talep olursa fabrikadan getirtecekler...
 
birer ürün getirip teşhir edecekler. ona göre talep olursa fabrikadan getirtecekler...

bunlar hangi ülkede üretiliyor ki .. fabrikası dediğiniz için soruyorum ?

eğer yurtdışındaysa bir de onu mu bekliyeceğiz ..

ben şahsen genelde mağazaya girip görüp alıp çıkarım . .decathlona çoğunlukla gitmemin sebebi de budur zaten .. birçok malzemeyi direkt görerek alır çıkarım

neyse başka marka bakmaya başlıyayım ben şimdiden
 
bunlar hangi ülkede üretiliyor ki .. fabrikası dediğiniz için soruyorum ?

eğer yurtdışındaysa bir de onu mu bekliyeceğiz ..

ben şahsen genelde mağazaya girip görüp alıp çıkarım . .decathlona çoğunlukla gitmemin sebebi de budur zaten .. birçok malzemeyi direkt görerek alır çıkarım

neyse başka marka bakmaya başlıyayım ben şimdiden
Türkiye'ye gönderilen modeller için kadroları ağırlıklı olarak Romanya'da yaptırdıklarını biliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: tennozer
RC500'e elimde bulunan bisiklet ile seti değiştirip tiagra sete yükselttim. Hidrolik kol ve kaliper bulursam hidroliğe çevirme planım var. 10k triban 520 kullanmış biri olarak f/p ve kullanım amacıma decahtlon ürünleri fazlası ile yetiyor.
 
Türkiye'ye gönderilen modeller için kadroları ağırlıklı olarak Romanya'da yaptırdıklarını biliyorum
Benim zamanında kullandığım triban 520 ve 540 Portekiz üretimiydi.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
RC500'e elimde bulunan bisiklet ile seti değiştirip tiagra sete yükselttim. Hidrolik kol ve kaliper bulursam hidroliğe çevirme planım var. 10k triban 520 kullanmış biri olarak f/p ve kullanım amacıma decahtlon ürünleri fazlası ile yetiyor.
ortalama ne kadar bütçe gerektiriyor bu hidroliğe çevirme süreci kol ve kaliperler ile birlikte?
 
ortalama ne kadar bütçe gerektiriyor bu hidroliğe çevirme süreci kol ve kaliperler ile birlikte?
Sti kol ise eğer denesı 1700 civarı tıagrada olsa olsa 1500 falandır. 2 kol 3400 kalıperlerde 500 olması lazim, 4400 eder. Ruble zincir vs girerse işin içine dahada artar
 
Sarı sitede şu an 6500 lira olarak sıfır ama kutusuz GRX 400 set var. Bu tarz bir dönüşüm düşünülüyorsa şu an en makul seçenek bu.
 
Bildiğim kadarıyla hidrolik STI minimum 105 R7000'de var. Onun da hidrolik olarak çifti 9.5 k TL civarında olmalı.

Edit: Baktım da Tiagra'da da varmış ama denk gelmedim hiç.
 
söylediğiniz rakamlar uçuk rakamlar. akıl alır gibi değil...
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Bisikletimi servisten alayım, 700x38 mm konusuna yanıt vereceğim.
Bugün sonunda bisikletimi servisten alabildim. Biraz geç oldu ama söz verdiğim gibi bu konuyu anlatayım. Lastikleri az önce değiştirdim.
Lastikler: Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm
- Bisikleti almadan önce lastik değişiminin aşırı zor olduğunu okumuştum hep. Benim tek zorladığım üzerindeki orijinal lastikleri çıkarmak oldu. Lastiklerin iç çemberleri (tyre bead), jant içindeki yerlerine (seat) çok sıkı oturuyor (Türkçe terimleri hatırlayamadım). Lastiğin havasını boşaltınca bile ayrılmıyor. Elle zorlayıp ayırınca lastik herhangi damak telli lastik gibi janttan ayrıldı. Jantların böyle olmasının nedeni tubeless ready olmasıdır diye tahmin ediyorum. Tubeless kullanmadım hiç, kullanan arkadaşlar fikir verebilir.
Yeni lastikler de yerine levyesiz geçti. Burada hiç sorun yaşamadım.
- Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm lastiğin 4 bar basınçta gerçek genişliği 39.80 mm. Kumpasla ölçüldü.
- 4 bar'da şişirilmiş lastikler için; ön lastikle kadro arasından 5 mm allen anahtarı geçirilebiliyor. Ama arka lastikle kadro arasından ancak 3 mm allen anahtarı geçebiliyor. Kullanımda problem olur mu bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlarımız fikir belirtirse sevinirim.
- Fotoğraflar aşağıda. Dar yerleri çekmekte zorlandım biraz, umarım açıklayıcı olur.
1643546724532.png
1643546743959.png
1643546773563.png
1643547241286.png
 
Bugün sonunda bisikletimi servisten alabildim. Biraz geç oldu ama söz verdiğim gibi bu konuyu anlatayım. Lastikleri az önce değiştirdim.
Lastikler: Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm
- Bisikleti almadan önce lastik değişiminin aşırı zor olduğunu okumuştum hep. Benim tek zorladığım üzerindeki orijinal lastikleri çıkarmak oldu. Lastiklerin iç çemberleri (tyre bead), jant içindeki yerlerine (seat) çok sıkı oturuyor (Türkçe terimleri hatırlayamadım). Lastiğin havasını boşaltınca bile ayrılmıyor. Elle zorlayıp ayırınca lastik herhangi damak telli lastik gibi janttan ayrıldı. Jantların böyle olmasının nedeni tubeless ready olmasıdır diye tahmin ediyorum. Tubeless kullanmadım hiç, kullanan arkadaşlar fikir verebilir.
Yeni lastikler de yerine levyesiz geçti. Burada hiç sorun yaşamadım.
- Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm lastiğin 4 bar basınçta gerçek genişliği 39.80 mm. Kumpasla ölçüldü.
- 4 bar'da şişirilmiş lastikler için; ön lastikle kadro arasından 5 mm allen anahtarı geçirilebiliyor. Ama arka lastikle kadro arasından ancak 3 mm allen anahtarı geçebiliyor. Kullanımda problem olur mu bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlarımız fikir belirtirse sevinirim.
- Fotoğraflar aşağıda. Dar yerleri çekmekte zorlandım biraz, umarım açıklayıcı olur.
282386 dosyayı görüntüle
282387 dosyayı görüntüle
282388 dosyayı görüntüle
282390 dosyayı görüntüle
"Kara mamba" gibi olmuş :harika: Maşallah, güle güle bin.
Çamura girdiğinde o bölgede az mesafe kaldığı için çok çabuk çamur birikebilir gibi duruyor.
 
"Kara mamba" gibi olmuş :harika: Maşallah, güle güle bin.
Çamura girdiğinde o bölgede az mesafe kaldığı için çok çabuk çamur birikebilir gibi duruyor.
Teşekkürler :) Aldığımdan beri zamanının çoğunu serviste geçirdi ama sonunda problemsiz kullanacağım umarım.
Bir süre sık sık kontrol edeceğim kadro boşluğunu. Zaten lastikleri çoğunlukla meraktan almıştım, olmazsa 25 mm GP 4 Season'a geri dönerim.
 
Bugün sonunda bisikletimi servisten alabildim. Biraz geç oldu ama söz verdiğim gibi bu konuyu anlatayım. Lastikleri az önce değiştirdim.
Lastikler: Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm
- Bisikleti almadan önce lastik değişiminin aşırı zor olduğunu okumuştum hep. Benim tek zorladığım üzerindeki orijinal lastikleri çıkarmak oldu. Lastiklerin iç çemberleri (tyre bead), jant içindeki yerlerine (seat) çok sıkı oturuyor (Türkçe terimleri hatırlayamadım). Lastiğin havasını boşaltınca bile ayrılmıyor. Elle zorlayıp ayırınca lastik herhangi damak telli lastik gibi janttan ayrıldı. Jantların böyle olmasının nedeni tubeless ready olmasıdır diye tahmin ediyorum. Tubeless kullanmadım hiç, kullanan arkadaşlar fikir verebilir.
Yeni lastikler de yerine levyesiz geçti. Burada hiç sorun yaşamadım.
- Chaoyang Gravel GP 700 x 38 mm lastiğin 4 bar basınçta gerçek genişliği 39.80 mm. Kumpasla ölçüldü.
- 4 bar'da şişirilmiş lastikler için; ön lastikle kadro arasından 5 mm allen anahtarı geçirilebiliyor. Ama arka lastikle kadro arasından ancak 3 mm allen anahtarı geçebiliyor. Kullanımda problem olur mu bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlarımız fikir belirtirse sevinirim.
- Fotoğraflar aşağıda. Dar yerleri çekmekte zorlandım biraz, umarım açıklayıcı olur.
282386 dosyayı görüntüle
282387 dosyayı görüntüle
282388 dosyayı görüntüle
282390 dosyayı görüntüle
güle güle kullanın .
asfaltta sürdüğünüz zaman sıkıntı yaratmaz . ancak arka teker ile orta göbek arası çok sıkışık olmuş ,çamurda gravel şartlarında sürdüğünüz zaman çamur pislik birikirse lastiğin erken kilitlenmesine ve çok zorlarsanız biriken toz topraktan kadronun çizilmesine neden olabilir.
bunun için orta göbekten sele borusuna kadar olan bölümü isterseniz kadro koruyucu ile kaplayın
 
güle güle kullanın .
asfaltta sürdüğünüz zaman sıkıntı yaratmaz . ancak arka teker ile orta göbek arası çok sıkışık olmuş ,çamurda gravel şartlarında sürdüğünüz zaman çamur pislik birikirse lastiğin erken kilitlenmesine ve çok zorlarsanız biriken toz topraktan kadronun çizilmesine neden olabilir.
bunun için orta göbekten sele borusuna kadar olan bölümü isterseniz kadro koruyucu ile kaplayın
Şimdilik gerçek gravelda kullanma amacım yok. Kalın lastikleri merak ettiğim için aldım. Belki havalar ısınınca gravel denerim.

Kadro koruyucu nereden alınır merak ediyordum. Tavsiyeniz var mıdır? Özellikle de sıcaklıkla daralan bantları bulursam denemek istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Şimdilik gerçek gravelda kullanma amacım yok. Kalın lastikleri merak ettiğim için aldım. Belki havalar ısınınca gravel denerim.

Kadro koruyucu nereden alınır merak ediyordum. Tavsiyeniz var mıdır? Özellikle de sıcaklıkla daralan bantları bulursam denemek istiyorum.
bi piyasada ki en iyilerinden . ama daha makul fiyata da bulunabilir

(link)
@portakallimon bu videoyu izlemeni tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Geri