canelmas
Üye
- Kayıt
- 22 Şubat 2008
- Mesaj
- 96
- Tepki
- 248
- Şehir
- istanbul
- İsim
- can elmas
- Bisiklet
- Scott
Antalya Granfondo bugüne kadar yapılmış en kötü organizasyonlardan biri olarak yarış tarihine geçti. Zaten bisiklet organizasyonları ya bin kişi 10kmh ile köprü geçmek ya da 500 kişi hurraaa garip yollarda bi sürü para verip yarışma şeklinde oluyor. Bunun başka alternatifleri de olmalı.
Gelelim yarışa. Euro dolar dış mihrakların itişmesiyle yükselince ben kendi adıma yarışa kayıt yaptırmama kararı aldım. Millerden birikenlerle antalya ya bileti çok önceden almıştım ve tt kısa ve uzun parkuru kendi çapımda binip denemeye karar verdim. Normal bir hesapla evden çık, bisiklet kutusu ile antalya ya uçakla git gitmişken iki gece kal yarışa kayıt falan derken 800-1000 TL harcamak gerekecekti.
Cuma günü gidip yarış genel merkezi ilan edilmiş İNvista otel de bir yetkili aradım kimse bir şey bilmiyordu. Kısa parkuru Garmin e yüklemiştim ve onun yardımı ile parkuru havada uçuşan ama isabet etmeyen yağmur damlaları eşiliğinde 2 saatte tamamladım. Fakat parkurun son 3-4 km kısmı MTB ye uygundu ve bu kadar tehlikeli bir yolu nasıl olup seçtiklerine inanamadım. Sonra kontrol edince organizasyonun parkurlarda değişiklik yapmış olduğunu gördüm.
TT kayıdında her şey normal gözüküyordu. 930 da başlayacak yarış öncesi 830 da parkura geldim deneme binişi için . Organizasyon da benimle birlikte gelmişti. yarım saat sonra ben parkuru bitirdiğimde daha parkurda traktörler gezmekte, finısh takı yerlerde hazırlanmaktaydı. Kimse start numarasını ve satini bilmiyordu, seyretmek için beklemeyi göze alamadım. ancak yarış sonunda olan olmuş ve dereceler isimler her şey birbirine girmiş sonuçalar bir türlü açıklanamamış ve racetimekeeper aşağıdaki maili katılımcılara göndererek organizasyondan ayrılmıştı.
Sayın UCI Gran Fondo Antalya Katılımcısı
UCI Antalya Gran Fondo 2018 yarışmasını organize eden Calypso Tour Firmasından bir haftadır yarışma ile ilgili bilgileri (yarışmacı listesi, doğum tarihleri, gögüs numaraları, cinsiyetleri gibi) tüm ısrarlarımıza rağmen teslim alamadığımız için,
Ayrıca bugün TT yarışmasında yarışma sırasında yine yarışmacılar ile ilgili verileri eksik teslim etmelerinden dolayı.
Yarışma anında ölçüm standartları için gerekli emniyet tedbirlerini almadıkları için.
Sporcu haklarını hiçe saydıkları ve yarışmada ter döken sporcuların verilerinin eksik olmasına rağmen kursu seranomisi yapmak istemelerinden dolayı
Son olarak kendi veremedikleri verilerin sonucunda sağlıksız sonuçlar oluşmasından dolayı kürsü yapılmasına itiraz etmemiz üzerine hakaret ve tehtitlerle karşılaştığımız için Organizasyondan ayrılma kararı almış bulunmaktayız.
Bugün gerçekleşen TT yarışması sonuçlarını ,10 yarışmacının bilgilerinin eksik olmasına rağmen siz değerli sporcuların daha da fazla magdur olmaması için web sayfamızda yayınlıyoruz.
Kamuoyuna Duyurumuzdur.
Saygılarımızla
Racetiming Chip Systems
(link)
cumartesi akşamı kısa ve uzun parkur numara ve chip dağıtımı tabii bir kaosa dönüştü uzun sıra bekleyenler bir şekilde ellerine tshirt alıp ne numara ne chip alamadılar. yeni chip firması ve yeni hakemler bir yerlerden yola çıkmış geliyorlardı...yarış hakkında racetimekeeper ın maili ve bu olanlar yarışın yapılamama tehlikesini herkesin kafasına soktu. Pazar sabah ise yarışa resmi olarak katılmayacağım için başlangıç saati olan 930 gibi starta gittim ve herkeste numara vardı. chip ise yoktu. start alanında herkes karışıktı beş dakika kala kısacılar arkaya uzuncular öne falan kargaşası oldu. hiç bir anons özür kusura bakmayın falan bir şey yoktu benim duyduğum. Millet de yarış yapılıyor nasılsa havasındaydı.
Start nötral başladı sözde ama TDF nötralı 35-40 km hızla belek ana cadde de nabızlar fırladı. Birkaç ufak kaza ile normal start verildi. Aspendosa kadar yol fena değildi. Zaten iki gün önce kısa parkur testinde buraları görmüş ve beğenmiştim. Ancak uzun kısa ayrımından sonra uzun parkurun zemini mıcır çukur her tür tehlikenin olduğu bir zemine dönüştü. Yani buna soğuk asfalt denemez bir yol bisikleti yarışı yapılamayacak kalitesizlikle ve tehlikedeydi. En iyi sporcular bile kazalar yaşamışlar zaten duyduğum kadarı ile. Bu kötü zemin 30-35 km böyle devam etti. Sonra rüzgara karşı yine Belek ana caddeye inildi ve batıya dönülüp 7 km lik angry dog2 segmenti ile finishe gelindi. Burada artık herkes 35-40 basarken yanda trafik iki şerit son sürat akıyordu ne bir ayırıcı huni ne bir yarış yetkili aracı hiç bir şey yoktu. Burada çok ciddi kazalar olmamış olması tamamen bir mucize idi. ve En sonda artık nasıl ölçtülerse numaralardan herkesin zamanını ölçtüler. Finise gelen bir kaç yarışmacı tam karışdan gelen araçlarla çarpışma tehlikesi atlattılar. madalya ve sular ilk gelen grupla tükenmiş ve yolda geliyordu. Herkes bir yarım saat bekleyip sulara kavuştu. Madalya dağıtımında ise seçim sıralarında görülen erzak dağıtım kargaşası yaşandı. Artık ödül törenini bekleyemedim ve mekanı terk ettim
Adında UCI olan bir yarış bence tamamen zayıf bir şekilde organize edilmişti. bu kadar para alıp bu kadar az güvenlikli bir parkur yapmak inanılmazdı. Türkiye yolları malum kapadokya da marmaris te soğuk asfaltta yarıştık ama bu şekilde tehlike arzeden bir yolda yol yarışı olmaz. organizasyonu yapan firma çuvallamıştır bana göre. sonuçlar da yalan yanlış açıklanmış....
Bir lafım da yarışta sürekli milletin arkasına yatıp çalışmayan arkadaşlara, ayıp oluyor öne geçer gibi yapıp pedal keserek kimseyi kandırmıyorsunuz. Bisiklet bir centilmenlik ortaklaşa çalışma sporudur.
Aynı konuda bir lafım da alınmasınlar kadın yarışmacılara. Zaten çok az sayıdalar keşke sayı artsa, ama kadın sporcuların bazıları yarış süresince arkadaşları veya eşleri erkeklerin arkasında korunarak gidip de kürsüye çıktıklarında bence çok da bir başarı kazanmıyorlar. Ne yapsınlar yani onlar mı erkekler çeksinler derseniz gidip uluslararası bir kadınlar müsabakasına katılıp görsünler derim.
Veloturk bu işi hayır işi olarak başlattı ve çok da güzel işler yaptılar. Ancak şimdi tamamen $$$ duygusal $$$ bir işe dönüştü bu. Seleye 250 euro janta 3000 euro veren bisiklet severler bir yarışa katılıma neden 200-250 tl vermesin diye düşünüyor. Bisikletin yükselişte olduğu Türkiye daha iyi organizasyonları hakediyor.
herkese selamlar
Gelelim yarışa. Euro dolar dış mihrakların itişmesiyle yükselince ben kendi adıma yarışa kayıt yaptırmama kararı aldım. Millerden birikenlerle antalya ya bileti çok önceden almıştım ve tt kısa ve uzun parkuru kendi çapımda binip denemeye karar verdim. Normal bir hesapla evden çık, bisiklet kutusu ile antalya ya uçakla git gitmişken iki gece kal yarışa kayıt falan derken 800-1000 TL harcamak gerekecekti.
Cuma günü gidip yarış genel merkezi ilan edilmiş İNvista otel de bir yetkili aradım kimse bir şey bilmiyordu. Kısa parkuru Garmin e yüklemiştim ve onun yardımı ile parkuru havada uçuşan ama isabet etmeyen yağmur damlaları eşiliğinde 2 saatte tamamladım. Fakat parkurun son 3-4 km kısmı MTB ye uygundu ve bu kadar tehlikeli bir yolu nasıl olup seçtiklerine inanamadım. Sonra kontrol edince organizasyonun parkurlarda değişiklik yapmış olduğunu gördüm.
TT kayıdında her şey normal gözüküyordu. 930 da başlayacak yarış öncesi 830 da parkura geldim deneme binişi için . Organizasyon da benimle birlikte gelmişti. yarım saat sonra ben parkuru bitirdiğimde daha parkurda traktörler gezmekte, finısh takı yerlerde hazırlanmaktaydı. Kimse start numarasını ve satini bilmiyordu, seyretmek için beklemeyi göze alamadım. ancak yarış sonunda olan olmuş ve dereceler isimler her şey birbirine girmiş sonuçalar bir türlü açıklanamamış ve racetimekeeper aşağıdaki maili katılımcılara göndererek organizasyondan ayrılmıştı.
Sayın UCI Gran Fondo Antalya Katılımcısı
UCI Antalya Gran Fondo 2018 yarışmasını organize eden Calypso Tour Firmasından bir haftadır yarışma ile ilgili bilgileri (yarışmacı listesi, doğum tarihleri, gögüs numaraları, cinsiyetleri gibi) tüm ısrarlarımıza rağmen teslim alamadığımız için,
Ayrıca bugün TT yarışmasında yarışma sırasında yine yarışmacılar ile ilgili verileri eksik teslim etmelerinden dolayı.
Yarışma anında ölçüm standartları için gerekli emniyet tedbirlerini almadıkları için.
Sporcu haklarını hiçe saydıkları ve yarışmada ter döken sporcuların verilerinin eksik olmasına rağmen kursu seranomisi yapmak istemelerinden dolayı
Son olarak kendi veremedikleri verilerin sonucunda sağlıksız sonuçlar oluşmasından dolayı kürsü yapılmasına itiraz etmemiz üzerine hakaret ve tehtitlerle karşılaştığımız için Organizasyondan ayrılma kararı almış bulunmaktayız.
Bugün gerçekleşen TT yarışması sonuçlarını ,10 yarışmacının bilgilerinin eksik olmasına rağmen siz değerli sporcuların daha da fazla magdur olmaması için web sayfamızda yayınlıyoruz.
Kamuoyuna Duyurumuzdur.
Saygılarımızla
Racetiming Chip Systems
(link)
cumartesi akşamı kısa ve uzun parkur numara ve chip dağıtımı tabii bir kaosa dönüştü uzun sıra bekleyenler bir şekilde ellerine tshirt alıp ne numara ne chip alamadılar. yeni chip firması ve yeni hakemler bir yerlerden yola çıkmış geliyorlardı...yarış hakkında racetimekeeper ın maili ve bu olanlar yarışın yapılamama tehlikesini herkesin kafasına soktu. Pazar sabah ise yarışa resmi olarak katılmayacağım için başlangıç saati olan 930 gibi starta gittim ve herkeste numara vardı. chip ise yoktu. start alanında herkes karışıktı beş dakika kala kısacılar arkaya uzuncular öne falan kargaşası oldu. hiç bir anons özür kusura bakmayın falan bir şey yoktu benim duyduğum. Millet de yarış yapılıyor nasılsa havasındaydı.
Start nötral başladı sözde ama TDF nötralı 35-40 km hızla belek ana cadde de nabızlar fırladı. Birkaç ufak kaza ile normal start verildi. Aspendosa kadar yol fena değildi. Zaten iki gün önce kısa parkur testinde buraları görmüş ve beğenmiştim. Ancak uzun kısa ayrımından sonra uzun parkurun zemini mıcır çukur her tür tehlikenin olduğu bir zemine dönüştü. Yani buna soğuk asfalt denemez bir yol bisikleti yarışı yapılamayacak kalitesizlikle ve tehlikedeydi. En iyi sporcular bile kazalar yaşamışlar zaten duyduğum kadarı ile. Bu kötü zemin 30-35 km böyle devam etti. Sonra rüzgara karşı yine Belek ana caddeye inildi ve batıya dönülüp 7 km lik angry dog2 segmenti ile finishe gelindi. Burada artık herkes 35-40 basarken yanda trafik iki şerit son sürat akıyordu ne bir ayırıcı huni ne bir yarış yetkili aracı hiç bir şey yoktu. Burada çok ciddi kazalar olmamış olması tamamen bir mucize idi. ve En sonda artık nasıl ölçtülerse numaralardan herkesin zamanını ölçtüler. Finise gelen bir kaç yarışmacı tam karışdan gelen araçlarla çarpışma tehlikesi atlattılar. madalya ve sular ilk gelen grupla tükenmiş ve yolda geliyordu. Herkes bir yarım saat bekleyip sulara kavuştu. Madalya dağıtımında ise seçim sıralarında görülen erzak dağıtım kargaşası yaşandı. Artık ödül törenini bekleyemedim ve mekanı terk ettim
Adında UCI olan bir yarış bence tamamen zayıf bir şekilde organize edilmişti. bu kadar para alıp bu kadar az güvenlikli bir parkur yapmak inanılmazdı. Türkiye yolları malum kapadokya da marmaris te soğuk asfaltta yarıştık ama bu şekilde tehlike arzeden bir yolda yol yarışı olmaz. organizasyonu yapan firma çuvallamıştır bana göre. sonuçlar da yalan yanlış açıklanmış....
Bir lafım da yarışta sürekli milletin arkasına yatıp çalışmayan arkadaşlara, ayıp oluyor öne geçer gibi yapıp pedal keserek kimseyi kandırmıyorsunuz. Bisiklet bir centilmenlik ortaklaşa çalışma sporudur.
Aynı konuda bir lafım da alınmasınlar kadın yarışmacılara. Zaten çok az sayıdalar keşke sayı artsa, ama kadın sporcuların bazıları yarış süresince arkadaşları veya eşleri erkeklerin arkasında korunarak gidip de kürsüye çıktıklarında bence çok da bir başarı kazanmıyorlar. Ne yapsınlar yani onlar mı erkekler çeksinler derseniz gidip uluslararası bir kadınlar müsabakasına katılıp görsünler derim.
Veloturk bu işi hayır işi olarak başlattı ve çok da güzel işler yaptılar. Ancak şimdi tamamen $$$ duygusal $$$ bir işe dönüştü bu. Seleye 250 euro janta 3000 euro veren bisiklet severler bir yarışa katılıma neden 200-250 tl vermesin diye düşünüyor. Bisikletin yükselişte olduğu Türkiye daha iyi organizasyonları hakediyor.
herkese selamlar