Scudo Sports

Ünlü yarışçılar ve bisikletleri

Full specification

Frame: Trek Madone SSL 6.9 58cm
Fork: Bontrager Race X Lite
Available sizes: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 cm
Critical measurements
Rider's height: 1.83m (6'0") Rider's weight: 70kg (154lb)
Seat tube length, c-c: 580mm
Seat tube length, c-t: 000mm
Saddle height, from BB center to top: 782mm
Tip of saddle nose to C of bars: 589mm
C of front wheel to top of bars: 545mm
Top tube length: 570mm

Cranks: SRM Training System-Dura-Ace compatible Standard, 175mm, 53/39T
Chain: Shimano Dura-Ace CN-7801
Front derailleur: Shimano Dura-Ace FD-7800
Rear derailleur: Shimano Dura-Ace RD-7800-SS
Brakes: Shimano Dura-Ace BR-7800
Levers: Shimano Dura-Ace STI Dual Control ST-7800
Rear sprockets: Shimano Dura-Ace CS-7800, 12-25T
Bottom bracket: Shimano Dura-Ace SM-FC7800

Rims: Classics Clincher 22mm wide/OCLV Tubular 50mm carbon aero cross section
Tyres: Hutchinson Gold tubular
Wheelset: Bontrager Aeolus 5.0 tubular
Spokes: 14/15
Hubs: Bontrager
Handle bars: Bontrager Race Lite VR
Stem: Bontrager Race X Lite OS
Headset: PRO RM-11
Tape: Bontrager Race Lite Grippy Tape
Pedals: Shimano Dura-Ace SPD-SL PD-7810
Seat post: Shimano Ultegra SP-6600
Saddle: Selle Italia Flite
Bottle cages: Bontrager Race Lite
Computer: SRM

Total bike weight: 7.1kg (15.62lb)

ivan basso ( 2008 )

boy-kilo: 183 cm / 70 kg
Kadro: Cannondale SuperSix Hi-Mod prototype, 58cm
Maşa: Cannondale SuperSix Hi-Mod
Furş: Cannondale SuperSix by FSA
Boğaz: FSA OS-99 CSI, 130mm x -6º
Gidon: FSA Energy New Ergo, 44cm (c-c)
Ön arka frenler: Campagnolo Record D-Skeleton
Vitesfren kolları: Campagnolo Record Ergopower Ultra-Shift 11s
Ön arka vitesler: Campagnolo Record 11s
Ruble: Campagnolo Record 11s, 11-23T
Zincir: Campagnolo Record 11s
Aynakol: SRM Wireless PowerMeter Cannodale SI/SL
Pedal: Speedplay Zero Titanium
Jnant seti: Mavic Cosmic Carbone Ultimate
Front tire: Schwalbe Ultremo tubular, 22mm
Rear tire: Schwalbe Ultremo tubular, 22mm
Sele: fi'zi:k Arione CX Carbon
Sele borusu: FSA K-Force SB25
Ağırlık: 6.900 gr

en üstte yazmış oldugum Discovery Channel takımında oldugu yıllardan.

yol bisikleti üzerine linkler ilginizi çeker diye düşündüm

(link)
(lance)
(link) (lance)
(lance)
(team discovery)
(lance)
 
Scudo
Ya arkadaşalar bu bisikletlerin fiyatlarını da yazsak da bilgelensek bizde.Teşekkürler
 
ivan basso ( 2008 )

boy-kilo: 183 cm / 70 kg
Kadro: Cannondale SuperSix Hi-Mod prototype, 58cm
Maşa: Cannondale SuperSix Hi-Mod
Furş: Cannondale SuperSix by FSA
Boğaz: FSA OS-99 CSI, 130mm x -6º
Gidon: FSA Energy New Ergo, 44cm (c-c)
Ön arka frenler: Campagnolo Record D-Skeleton
Vitesfren kolları: Campagnolo Record Ergopower Ultra-Shift 11s
Ön arka vitesler: Campagnolo Record 11s
Ruble: Campagnolo Record 11s, 11-23T
Zincir: Campagnolo Record 11s
Aynakol: SRM Wireless PowerMeter Cannodale SI/SL
Pedal: Speedplay Zero Titanium
Jnant seti: Mavic Cosmic Carbone Ultimate
Front tire: Schwalbe Ultremo tubular, 22mm
Rear tire: Schwalbe Ultremo tubular, 22mm
Sele: fi'zi:k Arione CX Carbon
Sele borusu: FSA K-Force SB25
Ağırlık: 6.900 gr

Ivan Basso nun bu konu içeriğindeki Trek bisiklet ile alakası nedir anlayamadım pek ben. Ivan Basso Liquigas takımının sporcusu.

en üstte yazmış oldugum Discovery Channel takımında oldugu yıllardan.

yol bisikleti üzerine linkler ilginizi çeker diye düşündüm

(link)
(lance)
(link) (lance)
(lance)
(team discovery)
(lance)
 
Merhabalar,

Aslına bakarsanız, Lance Abi'nin bisikleti çok çok güzel bir bisiklet, eminim ki tüy kadarda hafiftir...

Mesela, tamircide En ucuz yol bisikleti Ümit bisikletin yarış yol versiyonuna bindim... Sanırım ağırlığı 10 kilo civarı bile değildir...
Yani Lance Abi'nin bisiklet 5 kilo olsa, 5 kilo fark tabii güzel doya doya bir akşam yemeği, biraz su vs filan gibi bir fark...

Tabii Lance abinin 50 benim 100 kilo olduğumuzu da bir hesaplayalım...

Neyse, bizim Ümit bisiklet, Bianchi (Hiç sürmedim) çok güzel parçalar seçiyorlar...
Ümit bisiklet üzerinden konuşarak belki ürünün bir gelişmişini isteme umudumuz olabilr diyeyim...

Benim gördüğüm kadarı ile, Kadrolar her halukarda dayanıyor...

Fakat, Jantların karbon yada fiberglass olması çok önemli oluyor... Aliminyum, Alaşımları, vs. Metal olması nedeni ile 4-5 sağlam çukurdan sonra yamuluyor... Çelik filanda ağır oluyor...

Kompozit bir takım jantı kendimiz yapsak, iyi yaptığımızı hayal ederek, maliyeti herhalde göbekler teller vs 300-400 belki 500 TL'yi geçmez gibi... Çin'de bu malzemeler daha da ucuz... Valla piyasada yanına yaklaşılmıyor...

Bizim yol bisikletlerine ucuzda olsa yeni nesil fren kolu, non linear rubleler ile birlikte çok güzel ve çok ta iddialı bisikletler olmaları olası...

Şimdi seri üretim bisikletlerin fiyatı tabii düşmüşken, filan da... Neyse...

Şu sıralar düşünce olarak, parçaları tek tek satın alıp, gönlümüze göre bisiklet yapmanın en ucuz maliyetli olacağı inancını taşıyorum...

Yahu Lance abi iyidir, hoşturda, bizim ne bileyim, mersin idman yurdu bisikletçileri acaba, ne zaman Lance abi'ye şöyle Tour de France'da, Giro de Italia 'mıydı neydi orada, eşlik edecek, adam valla tek başına boynu bükük kalıyor...
 
UCI kurallarına göre yarışlara 6.8 kg altındaki bisikletler giremiyor. Dolayısıyla Lance "abinin" bisikleti 5 kg olamaz, olsa yarışa giremez. Ümit bisiklet hangi parçayı çok güzel seçmiş merak ettim doğrusu. Ümit race bike en azından 12-13 kg vardır ve tamamen yanlış dizayn edilmiş bir bisiklettir. Örneğin bknz: "yeni nesil" fren kollarının pozisyonu.

4-5 sağlam çukurdan sonra hangi jant yamulmuş? Lance'ın 50 kg olduğunu da nereden çıkardınız? Ya da tek başına olduğunu? Yahu bu yazıyı dalga geçmek için mi yazdınız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: halil fatih akbaş
@Mustafa ÇAKAR


Bu LEİPHEMİERİN değildir muhtemelen. Leiphemier yolcu. Ama belki kendine antreman bisikleti olarak güzel bir all mountain de yapmış olabilir...
 
@Oksal Özdöl

Leipheimer Twitter sayfasında yeni oyuncağım diye söz ediyor. Resmi de orada gördüm zaten. Ben onun yalancısıyım. :)
 
bir şey daha eklemek isterim 2 bisiklet arasındaki kadro benzerliği dikkatinizi çekti mi :D
benim bisikletimin temsili bir fotoğrafı
 
@Özgür Nevres

KARDEŞ FREN KOLLARINDA BİR SORUN YOK SORUN DİDON EĞİMİNDE
 
Geri