Scudo Sports

Ünlü yarışçılar ve bisikletleri

Scudo
@HAKAN ATMACA

yahu ben benım kronu almayı gıttıgımde bunu gordum bı bakayım dedım gıdonu kavradım elımı kaldırdıgım da gıdon grıbı elımde kaldıı tamamıylen ümitsiz bi vakaaa hiç mi hiç şansı yok.
 
Süper bir çalışma, elinize sağlık. En beğendiklerim, Bianchi ve Trek (Contadorun ki)
 
hangisine bakacagımı sasırdım vallahi bisikletler harika.
 
Konu 2009 'da açılmış ve zamanında oldukça popüler olmuş ancak aradan 3 yıl geçti.Bazı bisiklet modellerinde ciddi değişiklikler oldu.Tek tek hangi birini yazsak...Konuya teşekkür mesajları gönderen arkadaşlar bir de bu bisikletlerin 2012'deki son hallerine baksınlar.Bu içerik güncellenmediğinden,konu önemini yitirmiş.(Keşke güncellenerek sabit kalsaymış)

2012 yılına ait pro team bisikletleri ile ilgili güncel bilgi fotoğraflarıyla birlikte forumda mevcut.
 
@GdBAR

gidon elinde kalmıştı adamcağızın. maşa şaft borusundan kırılmıştı sanırım. eh bizim türkiye yolları için de roubaix modellerinden almak lazım, sonra corc gibi uçmayalım :)
edit: kurt asle abiyi de 20 km kırık sele ile sürdüğünü unutmayalım. fena (:)
 
@Derya Keçeci


Haklısın, zamanında epeyce bir vakit ayırıp uzun saatler uğraşarak bu ve benzeri konuları forumda paylaşmıştım, isteyen konuyu kaldığı yerden güncellesin eskisi kadar zaman ve imkanım yok.
 
@Bülent ÖZER
Dikkatinizi çekerim. Ağır olanların kadroları büyük. Kullananlar da 1.90 lık bisikletçiler.
Sprintçilerin gidon yatağı ve pedal yatağı haznesi civarında bir kaç kat fazla karbon doku vardır. Dolayısıyla yokuşçuların kadrolarından daha ağırdırlar.
 
@Mustafa İçdağ
Bu konuya biraz ekleme yapayım: Saate karşı yarışlarda sürati artırmanın temel yolu, bisiklet ve bisikletçinin aerodinamisini artırmak. Bunu yapmak için kullanılan ana metod; bisikletçiye sağdan baktığımız zaman, bisikletçiyi bisiklet üzerinde saat yönünde dairesel olarak öne döndürmek. Bisikletle bisikletçinin üç temas noktasından biri olan pedalların (yani pedal aksının) yerini degiştiremeyeceğimiz için geriye kalan olanaklar kullanılır. Diğer iki temas noktası, seleyi yükseltip öne almak ve gidonu indirmek . Bunların da sınırları yukarıda belirtilmiş zaten. Tabii ki kadro imal edilirken, bu bisikletçiyi öne döndürmeyi kolaylaştırmak için biraz farklı bir geometri kullanılır. Sele borusu şaküle daha yakın veya ön teker daha küçük ... gibi.
Ama mali sınırlama dolayısıyla normal bir yol bisikletini saate karşı yarışta kullanmak gerekirse, belirttiğim gibi büyük bir avantaj sağlanır.
Bu UCİ sınırlamasının sebeplerini merak edenler Google dan Graeme Obree üzerine resim ve yazılara bakarlarsa, daha fazla ve görsel bilgi sahibi olabilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: yucel gulesenoglu
Cervelo'lar harika, her yeri detay, emek. Cavendish'in Scott'ı da geleneksel çizginin tam tersi endüstriyel olmuş, güzeldi.
 
Öncelikle elinize sağlık,

kendimi şekerci dükkanı önünde durup şekerlere bakan fakir çocuk gibi hissettim açıkcası :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan Güner
Gerçekten güzel bir başlık olmuş Bulent'in eline sağlık. Yeni versiyonlar nerdeymis bi bakayim..... :)
 
Bisiket değil ucak bunlar

Yada bir bisiklet en fazla sürenin istediği kadar hızlı gider ucak değil ya bunlar havada durmak için illa 800 km hıza ihtiyaç duysun
 
Merhabalar kısaca sorucam dünyaca ünlü sevdiğiniz ve takip ettiğiniz bisikletçilerin isimlerini ve branşlarini yazarmisiniz :)

Şöyle kisaca ben baslayayim..

Alman bisikletçi "Fabio Wibmer" branşi MTB Downhill

Türk var birtane oda Burak Uzun bilmeyen yoktur ;)

Sizdende bekliyorum bilmedigimiz Bisikletçileride belki öğrenmiş ve tanimiş oluruz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Refeem
Geri