Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Uygun bütçeyle teker örme ve akort ayarı

http://img694.imageshack.us/img694/731/seh1.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/3238/seh2.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/9407/seh3.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/9012/seh4.jpg

azkaldı boya demir işi ve civatalama
 
Scudo
Elinize emeğinize sağlık...
 
Ellerineze sağlık video da çekmelisini bence güzel bir seri yakalayabilirsiniz
 
Efsane olmaya aday bir konu. :) İmkanı olan insanı teşvik eder bu anlatım.
 
http://www.ressim.net/l/upload/8e91f071.jpg

DİPNOT: Musson’a göre düzgün yapılmış bir tekerde “locktite” tarzı yapıştırıcılara hiçbir zaman gerek yok. Bunlar sadece yetersiz teker toplama tekniğini kompanse etmeye çalışmakmış.

VE SONUÇ: :D
Bu bilgiler doğrultusunda topladığım ilk çift tekerde bu kadar güzel bir sonuç elde etmeyi ben bile beklemiyordum! (ZTR Race jantların “akort edilebilecek en zor” jantlardan biri olarak geçtiğini ve kullanılmış olduklarını da düşünürsek) Tekerlerin ve yaptığım akort ayarının ömrünü tabii ki zaman gösterecek ancak salgı değerleri Musson’un töleransları dahilinde (ok, bazılarında sınırları zorluyor :eek: ) ve tel gerginlikleri oldukça makul bir dağılımda şu an. Mükemmel olmasa da ilk deneyim için oldukça tatmin edici bence.

Siz bu konuda ne düşünürsünüz bilmem ama hazır bir jant seti almaktansa, bisiklet işçiliğinin en ustalık gerektiren dallarından biri olan bu olayı başarıyla tamamlayıp, elinizde göbeklerini, çemberlerini, tellerini ve hatta tel başlarını tek tek özenle seçip kendi ördüğünüz bir tekeri tutmak harika bir his! Eğer elimden iş gelir diyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

http://img5.imageshack.us/img5/5396/20130525122938.jpg

yaptım bir iki eksigi var boya ve demir jantın takılacagı parça
 
Başlığı açan arkadaşa çok teşekkürler, çok kıymetli bir emek ve daha kıymetlisi paylaşım ruhu..
 
merhaba arkadaşlar, Ümit marka bisikletimi kadro ve ön tekerden kitlediğim için ileri geri yapılmış ve akord ayarı bozuldu. Bunu her bisikletçi yapabilir mi? Birde maliyetini öğrenebilir miyim?
 
Öncelikle anlatan arkadaşa teşekkürler. Öğrenmek istediğim bir konuydu açıkçası. Yalnız görseller bozulmuş. Yenileme şansımız var mı acaba?
 
Yeni konu açmak yerine buraya yazayım dedim.Fabrika örümü jant ile el örümü(toplama) jant arasında sağlamlık açısından ne gibi farkları vardır?
 
Jant tellerini takarken yivli kısımları yağlama işini makina yağıyla mı yapmalı yoksa ince lityum gres mi kullanmalı. Bisikletim de ki jant telleri aero bir yere kadar düz duruyorlar sıkmaya devam ettikten sonra sonlara doğru telde dönmeye başlıyor bu sorunu yağlama ile çözmemiz gerekiyor sanırım. Başka bilgisi olan var mı ?
 
@Hasan SAYLIK

Bence ikisi de olur, ancak sıvı yağın avantajı gösterdiğim şekilde bir kaba yağ doldurup bütün telleri birlikte batırabilmek. Gres ile hepsini tek tek elle yağlamanız gerekiyor. Ben SAE 30 (kalın yağ) kullanıyorum.

Aero tellerin dönmesini engellemek için şöyle aparatlar var:
http://www.justridingalong.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/a/sapim_spoke_holder_black.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada
Cok güzel çalışma sağolun


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
akort yaparken tel başı akort anahtarıyla sıkılıyor.peki bu tel başını pense vb şeylerle sıksak ne olur bi sorun çıkar mı :D
 
Geri