awakening
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.
- Kayıt
- 15 Temmuz 2022
- Mesaj
- 338
- Tepki
- 388
- Yaş
- 46
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Murat
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Peugeot
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Mavic aksium jant setiyle yaşadığım tatsız deneyim sonunda iade ederek yerine vision team 30 set aldım ve en doğru satın alımlarımdan biri oldu. Bike&outdoor da 1 takım kalmış fiyatı da mavic aksium ile neredeyse aynı olunca kaçırmadım. Dolayısıyla kıyaslamam mavic aksium ile olacak.
İlk kez çembere dokunduğum anda sağlamlık ve malzeme kalitesi olarak çok daha iyi bir jant olduğunu hissettirdi. Kaynak yerleri mükemmel traşlanmış elle hissedilmiyor, maşada sekme yapmıyor ve en önemlisi akortla ilgili en ufak sıkıntı yok! Önde 18, arkada 24 adet aero yapıda tel kullanılmış, jant(hu alüminyum) ve teller(paslanmaz çelik) eloksal boya işlemi görmüş. Jantlar cnc el işçiliğiyle üretilmiş ve yine elle akort edilmiş. Fren bölgesinde aşınma göstergesi mevcut. Ağırlık olarak mavicten 100g daha fazla 1980g ancak vision team 30 akıcılığı mavic aksium ile kıyasladığımda sadece fark edilir seviyede değil ciddi ölçüde daha iyi. Hub sesi stok halde mavicten 5db daha yüksek ancak istediğim seviyede değil(henüz)...
Göbek rulmanları Tayvanlı S&S firmasına ait rulman numaraları 6000-2rs. Disk fren olmayan versiyona ait body sökümüyle ilgili herhangi bir kaynak bulamadığım için şimdilik hub sesine müdahale edemiyorum.. oradaki tırnak sayısı ve rulmana ait bir bilgiyi de şimdilik size veremiyorum. İleriki günlerde mutlaka bu bilgileri de paylaşacağım.
Güncelleme: Body yi açamadığım halde tırnak sayısının 2 olduğundan neredeyse eminim çünkü pedal kavrama mesafesi 3 değil ancak iki olacak şekilde. Halbuki disk olan versiyonun tamir videosunda 3 tırnak görmüştüm muhtemelen body 3 yuvaya sahip ancak üzerinde tek tırnak eksik montajlanıyor.
İlk kez çembere dokunduğum anda sağlamlık ve malzeme kalitesi olarak çok daha iyi bir jant olduğunu hissettirdi. Kaynak yerleri mükemmel traşlanmış elle hissedilmiyor, maşada sekme yapmıyor ve en önemlisi akortla ilgili en ufak sıkıntı yok! Önde 18, arkada 24 adet aero yapıda tel kullanılmış, jant(hu alüminyum) ve teller(paslanmaz çelik) eloksal boya işlemi görmüş. Jantlar cnc el işçiliğiyle üretilmiş ve yine elle akort edilmiş. Fren bölgesinde aşınma göstergesi mevcut. Ağırlık olarak mavicten 100g daha fazla 1980g ancak vision team 30 akıcılığı mavic aksium ile kıyasladığımda sadece fark edilir seviyede değil ciddi ölçüde daha iyi. Hub sesi stok halde mavicten 5db daha yüksek ancak istediğim seviyede değil(henüz)...
Göbek rulmanları Tayvanlı S&S firmasına ait rulman numaraları 6000-2rs. Disk fren olmayan versiyona ait body sökümüyle ilgili herhangi bir kaynak bulamadığım için şimdilik hub sesine müdahale edemiyorum.. oradaki tırnak sayısı ve rulmana ait bir bilgiyi de şimdilik size veremiyorum. İleriki günlerde mutlaka bu bilgileri de paylaşacağım.
Güncelleme: Body yi açamadığım halde tırnak sayısının 2 olduğundan neredeyse eminim çünkü pedal kavrama mesafesi 3 değil ancak iki olacak şekilde. Halbuki disk olan versiyonun tamir videosunda 3 tırnak görmüştüm muhtemelen body 3 yuvaya sahip ancak üzerinde tek tırnak eksik montajlanıyor.
Dosyalar
-
IMG_20240104_174855_008.jpg118,8 KB · Okunma: 125
-
IMG_20240104_174855_165.jpg74,1 KB · Okunma: 118
-
IMG_20240104_174854_505.jpg134,9 KB · Okunma: 93
-
IMG_20240104_174854_535.jpg143 KB · Okunma: 91
-
IMG_20240104_174855_373.jpg61,3 KB · Okunma: 95
-
IMG_20240103_203532.jpg203,3 KB · Okunma: 79
-
IMG_20240104_174854_759.jpg99,8 KB · Okunma: 67
Son düzenleme: