Scudo Sports

Yokuş çilesi bitti. Dahon Vitesse D16!

@burhan çetin

Yokuşlar gerçekten fenaa :harika:
 
Scudo
@Keyif adamı
Kelepçe şeklindeki parçanın altına eski bir iç lastikten parça koyduğum için kadroda sorun olmadı.Ama kullandığım vidaları zayıf yapıları nedeniyle fazla sıkamadığım için ön aktarıcı zamanla yerinden oynuyor ve ayarı bozuluyordu.Biraz daha uygun vidalar alıp sağlamlaştırmayı planlarken Vitesse'yi şehir dışına taşınan kızıma verdim.Sorun yaşamaması içinde bisikleti eski haline çevirdim.Şu anda MU P8 kullanıyorum.Yakın zamanda ona da farklı bir uygulama yapmayı düşünüyorum.Allah izin verirse sizlerle paylaşırım.

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@alterno1903
Selamlar,

Bu işi ben de çok araştırmıştım ama çıkardığım sonuş naçizane şöyle. Bu tip işler elinizden gelmiyorsa ve tanıdık bisiklet ustası yoksa (gerçek anlamda tekniği iyi bir ustadan bahsediyorum) bu işlere girmenizi önermem zira göründüğünden karmaşık bir iş. Biraz umutsuzca konuştum ama benim deneyimim bu yönde oldu. Ön aktarıcı takmak yetmiyor, onun ayarı, zincir atmaması için gerekli ince ayar vs. Zaman alıcı bir iş olduğu için sıradan bisikletçiler de girmiyor o işe. Yine de çözüm veya ilgili bir bisiklet ustası bulursanız öğrenmek isterim...

SM-P900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bu dediğiniz sistemi ben yaptım aliexpresten satınalarak geotech 2.2 20 inc bisikleti 8 vitesten 16 vitese çıkardım 53 dişin yanındaki korumayı söküp 53 dişi korumanın yerine 39 dişi de eski 53 dişin yerine taktim arka rubleyi de 11-34 yaptım şu an bisiklet çok iyi uyumlu çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: burhan çetin
Güzel bir konuya değinilmiş, ben de 3'lü aynakol takmak istiyorum, yalnız kadro üzerinde ön aktarıcı için kablo takma yuva hazneleri bulunmuyor,bu yüzden vites teli gerdirme sorunu çıkmasına karşın kablo üzerinden su kelepçeleri takarsam üstesinden gelinir mi?
 
Geri