Selamlar,
Listelediğiniz ürünlerden belirttiğiniz ihtiyaçlara ve özelliklere uyan tek model karbon Synapse.
Super6 ve Caad12 uzun yıllardır devam eden aynı klasik geometriye sahip ve ikisi de sert açılı bisikletler, bu noktada konfor ihtiyacı için son adres olabilirler.
Caad’da çoğu giriş seviyesi karbondan daha performans ürünü olmasıyla tercih ediliyor zaten ama aluminyumda konforu kadrodan beklemeyin.
Zemin kaynaklı konfor ve sürüş pozisyonu konforu ise tamamen farklı konular;
Sürüş pozisyonunuz net ise zemini çözmek için bedeninize uyan fitteki kadronun yere ve vücudunuza temas eden noktaları esas konfor odakları olmalı.
Mesela uygun (iç genişlik) genişlikteki jantlar ve karbon sele borusu gidon kombinasyonu çoğu sorunu çözecektir.
@m_m
Focus Izalco Race ve Giant TCR kesinlikle endurance modeller değiller
Focus markasında endurance geometriye sahip modelin ismi Paralane (link) inceleyebilirsiniz.
Kadroyu seçerken size uyan fit değerlerindeki seçeneğin reach ve stack değerlerini alternatifler ile karşılaştırabilirsiniz.
TCR uzun süredir tüm modelleriyle zaten Tour kapsamında kendini kanıtlamış bir kadro.
Focus tarafındaki Izalco Race yine geometrisine baktığınızda agresif bir model ama geçmişteki Cayo modeli ile aynı kalıpta ve ölçüde üretiliyor,
kullanılan karbon liflerin formülü farklı olduğu için eski Cayo’ya göre daha ağır,
Hedefi amatör yarışçılara da uygun bütçe ile karbon seçeneği ve agresif geometri sunabilmek.
@m_m
@vetohan
Chainstay düşürdü derken kısaldı mı, tam anlayamadım o kısmı? çünkü az da olsa uzadı.
Şahsi görüşüm 56 kadrodan ufak seçeneklerin tümü eski modellere göre daha uzun rake ile, alın borusu açısındaki değişen değerler ile geçmiş keskinlikten uzaklaştı.
51 ve 54 size kadronun 56 kadrodan daha uzun aks aralığına sahip olması demek istediğimi açıklayacaktır.
Umarım Cannondale bir alametifarika keşfetmiştir de kağıt üstündeki bu değerler düşünülenin aksine bir mucize yaratır.