Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

@undefined hocam açıkçası benim için iyi hız yapabiliyim yeter bisan rx 9100 u youtube yazınca 3 video çıkıyo kron rc 1000 daha çok video çıkıyo ne alaka anlamadım ama sanırım anlatmaya çalıştığım daha bilindik olması neyse gene kararsız kaldım bisan ı neden seçerdin hocam
 
Scudo
@Mustaac 'ın da belirttiği gibi bahsettiğiniz ağırlıklar çok zor, en yaklaşan 9.5kg civarında race 062 sanırım.
Ek olarak Peugeot r14'te 12.5kg ağırlığa sahip.
R14 12.5 kg olamaz. R17 kullandım 10,5-11 kg ağırlığındaydı. Sonra R13 aldım 9,35 kg ölçtük. 13 ve 14 arasında 500-1000 gr fark olabilir en fazla, o da grupset ve jantlardan ötürüdür.

Yerli markalarda en düşük setli olanlar 12 kg civarından başlıyor. 9,5-10 kg arasına kadar inebiliyorlar.
 
R14 12.5 kg olamaz. R17 kullandım 10,5-11 kg ağırlığındaydı. Sonra R13 aldım 9,35 kg ölçtük. 13 ve 14 arasında 500-1000 gr fark olabilir en fazla, o da grupset ve jantlardan ötürüdür.

Yerli markalarda en düşük setli olanlar 12 kg civarından başlıyor. 9,5-10 kg arasına kadar inebiliyorlar.
Bizzat ölçmediğim için kesin konuşamıyorum arkadaşım ölçtü, pedal ve sele altı çanta içersinde iç lastik, levye vs ile 12.5 olabilir dediğinize göre.
 
15 bin tl civarı 105 set bisiklet önerisi olan
 
@Musab239 Bisan RX 9100 daha yeni ürün o yüzden ve bayiler bile zor tedarik ederken normal bir kullanıcı da kolay elde edemediği için çeşitli videolar bulamamanız normal:=) Doğru bir karşılaştırma değil. Şu anki Bisan kalitesini şöyle anlatayım. Bisan > Kron
 
Maksimum 3000 TL’lik bisiklet önerisi olan var mı?

Düzenleme: İstanbulda kullanacağım, amacımsa hız, kardiyo. Haftalık 300 km civarı süreceğim.
 
Maksimum 3000 TL’lik bisiklet önerisi olan var mı?

Düzenleme: İstanbulda kullanacağım, amacımsa hız, kardiyo. Haftalık 300 km civarı süreceğim.
0 alıcaksan çok seçeneğin yok zaten sedona 610 olur kron rc 1000 olur
 
Merhaba arkadaşlar. Yol bisikletine geçmek istiyorum. Aklımda 2 bisiklet var. Birisi Wilier triestina Gtr team(17000lira)diğeri ise Scott Addict 10(18000 lira)
wilier 105 set
scott ultegra setli
özelliklerini de aşağıda paylaşıyorum.Çok kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim.ilk fotograf scott özellikleri. ikinci ve üçüncü fotograf wilier
 

Dosyalar

  • 9E3FB8FE-3B66-41B9-9D6B-E446533A7D91.jpeg
    9E3FB8FE-3B66-41B9-9D6B-E446533A7D91.jpeg
    182,5 KB · Okunma: 42
  • 71C19701-8624-4F1F-A19D-C4BA90CDD2A7.jpeg
    71C19701-8624-4F1F-A19D-C4BA90CDD2A7.jpeg
    113,9 KB · Okunma: 41
  • 645ECC99-31DD-43F7-8008-EB7A2CACAC9F.jpeg
    645ECC99-31DD-43F7-8008-EB7A2CACAC9F.jpeg
    109,7 KB · Okunma: 34
Merhabalar,
2 aylık gravel g4 macerasından sonra yol bisikleti araştırmasına başladım ben de. Uzun araştırmalar sonunda ikinci el uygun fiyatlı bir emonda sl6 v-fren denk gelince hemen gittim aldım. Bisikletle de bugün 110km'lik bir sürüş yaptıktan sonra söyleyebilirim ki bu bisiklet çok güzel bir all rounder, sürüş pozisyonu olsun ağırlığı olsun gerçekten tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor. Bir tek yokuş aşağı giderken 52lik bir aynakol olsa mıydı diyorum fakat bu düşünce de yokuş çıkarken hemen kayboluyor:) detay sorunuz varsa cevaplamaya çalışırım
Hocam siz gravelden yol bisikletine mi geçtiniz bende çok ikilemdeyim yol bisikleti mi gravel mi uykularım kaçıyor :D Şuan yol bisikleti ağır basıyor ama Scott speedster10 veya bisan Alltrail arasındayım
 
Hocam siz gravelden yol bisikletine mi geçtiniz bende çok ikilemdeyim yol bisikleti mi gravel mi uykularım kaçıyor :D Şuan yol bisikleti ağır basıyor ama Scott speedster10 veya bisan Alltrail arasındayım
Gravelle başladım, şimdi hem yol bisikleti hem gravel ile devam ediyorum :) ne anlamda ikilemdesiniz yardımcı olmaya çalışayım.
 
@silahsor3 şehir bisikleti (kron tx 450)kullanıyorum 3 senedir, 4 saati (60-70 km) geçiyor sürüşlerim haftada hergün sürüyorum (min 20 km) ve yetmemeye başladı artık kullandığım bisiklet 10000 bin TL param var gravel mi yol mu alayım orda ikilemde kaldım stabilize yollara giriyorum mecbur yaşadığım coğrafyadan dolayı yol bisikleti alıp 700*32 korumalı bir dış lastik ile bu sorunu çözer miyim sizce yada hiç riske atmayayım gravel mi alayım?
@silahsor3 bisiklet sürmek dünyada beni mutlu eden tek şey sigarayı ve alkolü bıraktırdı bana :)
 
Merhaba arkadaşlar. Yol bisikletine geçmek istiyorum. Aklımda 2 bisiklet var. Birisi Wilier triestina Gtr team(17000lira)diğeri ise Scott Addict 10(18000 lira)
wilier 105 set
scott ultegra setli
özelliklerini de aşağıda paylaşıyorum.Çok kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim.ilk fotograf scott özellikleri. ikinci ve üçüncü fotograf wilier
Bu iki modelde 105 Ultegra karşılaştırması çok anlamlı olmaz bence. Kadronun karbon kalitesini, jantların özelliklerini ve Scott un tamamlayıcı kitini araştırmanızı öneririm. Bunlarda daha çok beğendiğinizi öne koyabilirsiniz. Willier çok incelediğim bir marka olmadığı için çok yardımcı olamadım kusura bakmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: ensbykds
@silahsor3 şehir bisikleti (kron tx 450)kullanıyorum 3 senedir, 4 saati (60-70 km) geçiyor sürüşlerim haftada hergün sürüyorum (min 20 km) ve yetmemeye başladı artık kullandığım bisiklet 10000 bin TL param var gravel mi yol mu alayım orda ikilemde kaldım stabilize yollara giriyorum mecbur yaşadığım coğrafyadan dolayı yol bisikleti alıp 700*32 korumalı bir dış lastik ile bu sorunu çözer miyim sizce yada hiç riske atmayayım gravel mi alayım?
@silahsor3 bisiklet sürmek dünyada beni mutlu eden tek şey sigarayı ve alkolü bıraktırdı bana :)
Hocam şöyle düşünebilirsiniz, yolunuzun %30dan fazlası çakılda geçecekse Gravel mantıklı bir hal oluyor. Ayrıca endurance kadroya sahip olmasından ötürü rahat bir geometrisi var Gravel'in. Tek bisiklet olarak kullanacaksanız Gravel yine mantıklı oluyor. Arabalar ile karşılaştırayım daha net olması için,
Gravel Chevrolet gibi bir Amerikan arabası(çok yakıyor ama acayip konforlu, hem de dayanıklı her yola gelir ama çok güç istiyor bunu yapabilmek için)
Mtb zaten direk off road aracı Mitsubishi L200 falan(yine çok yakıyor ama arazide gezenecekseniz olmazsa olmazdır.)
Yol bisikleti ise süper spor araba(çok hızlısınız, gözler hep üzerinizde. Ama her yere spor araba ile gidemezsiniz, araziye girmez, kasisten geçmez vs.)

Sonuç olarak eski şehir bisikletinizi tutacaksanız direk yol bisikleti alın. Tutmayacaksanız araziye girme oranınıza göre Gravel'ı değerlendirin.
 
Hocam şöyle düşünebilirsiniz, yolunuzun %30dan fazlası çakılda geçecekse Gravel mantıklı bir hal oluyor. Ayrıca endurance kadroya sahip olmasından ötürü rahat bir geometrisi var Gravel'in. Tek bisiklet olarak kullanacaksanız Gravel yine mantıklı oluyor. Arabalar ile karşılaştırayım daha net olması için,
Gravel Chevrolet gibi bir Amerikan arabası(çok yakıyor ama acayip konforlu, hem de dayanıklı her yola gelir ama çok güç istiyor bunu yapabilmek için)
Mtb zaten direk off road aracı Mitsubishi L200 falan(yine çok yakıyor ama arazide gezenecekseniz olmazsa olmazdır.)
Yol bisikleti ise süper spor araba(çok hızlısınız, gözler hep üzerinizde. Ama her yere spor araba ile gidemezsiniz, araziye girmez, kasisten geçmez vs.)

Sonuç olarak eski şehir bisikletinizi tutacaksanız direk yol bisikleti alın. Tutmayacaksanız araziye girme oranınıza göre Gravel'ı değerlendirin.
Son sorum yol bisikletin de 25 veya 28 lik bir dış lastik ebatı yerine 32 lik kullansam bana yol tutuşun da arazide + ları olur değil mi ?
 
@silahsor3 şehir bisikleti (kron tx 450)kullanıyorum 3 senedir, 4 saati (60-70 km) geçiyor sürüşlerim haftada hergün sürüyorum (min 20 km) ve yetmemeye başladı artık kullandığım bisiklet 10000 bin TL param var gravel mi yol mu alayım orda ikilemde kaldım stabilize yollara giriyorum mecbur yaşadığım coğrafyadan dolayı yol bisikleti alıp 700*32 korumalı bir dış lastik ile bu sorunu çözer miyim sizce yada hiç riske atmayayım gravel mi alayım?
@silahsor3 bisiklet sürmek dünyada beni mutlu eden tek şey sigarayı ve alkolü bıraktırdı bana :)
Her yol bisikletine 32c lastik takamazsınız bu noktada araştırmalarınızı yaparken buna uygun bisiklet bakmanızı öneririm. Sanıyorum carraro 053D modeli vardı geniş lastik destekleyen. Onun dışında birçok yol bisikleti 28-30 max genişlik destekliyor hatta rim frenli bazı bisikletler max 28de kalıyor.
Bisikleti düzenli antreman amaçlı kullanmıyorsanız bence gravel yada yine bir şehir bisikleti bakmanızı tavsiye ederim.
 
Son sorum yol bisikletin de 25 veya 28 lik bir dış lastik ebatı yerine 32 lik kullansam bana yol tutuşun da arazide + ları olur değil mi ?
@Bıyıkov 'un belirttiği hususlara dikkat etmeniz gerekiyor. Maşanın desteklemesi lazım kullanacağınız lastik ebatını. Denemediğim için tecrübem yok fakat muhakkak farkı olacaktır. Ben gravel'da 38 yolda 25 kullanıyorum.
 
Her yol bisikletine 32c lastik takamazsınız bu noktada araştırmalarınızı yaparken buna uygun bisiklet bakmanızı öneririm. Sanıyorum carraro 053D modeli vardı geniş lastik destekleyen. Onun dışında birçok yol bisikleti 28-30 max genişlik destekliyor hatta rim frenli bazı bisikletler max 28de kalıyor.
Bisikleti düzenli antreman amaçlı kullanmıyorsanız bence gravel yada yine bir şehir bisikleti bakmanızı tavsiye ederim.
''TIRE CLEARANCE 28c-32c
Maksimum lastik genişliği, 32C'ye kadar yükleme yapabileceğimiz bir boşluğa sahibiz. '' diyor alacağım model sportif kullanıyorum kendimi sürekli ileri atmayı seviyorum ortalama hızım ilk başladığımda 16 km/saatti şimdi 23-24 km/saat yapabiliyorum bu şekilde gelişim görmek hoşuma gidiyor ben gelişirken bana da ayak uyduracak bir makina lazım tek sıkıntım bir dünya para verip buruk olmamak pişman olmamak.
 
''TIRE CLEARANCE 28c-32c
Maksimum lastik genişliği, 32C'ye kadar yükleme yapabileceğimiz bir boşluğa sahibiz. '' diyor alacağım model sportif kullanıyorum kendimi sürekli ileri atmayı seviyorum ortalama hızım ilk başladığımda 16 km/saatti şimdi 23-24 km/saat yapabiliyorum bu şekilde gelişim görmek hoşuma gidiyor ben gelişirken bana da ayak uyduracak bir makina lazım tek sıkıntım bir dünya para verip buruk olmamak pişman olmamak.
Yol bisikletinin yalnızca antrenman, yarış, performans aralığına sıkıştırılmasını ben doğru bulmuyorum. Kullanılacak alanlar uygunsa, bisikletçinin alt yapısı ve hevesi varsa yol bisikleti her türlü mutlu ve memnun edecektir diye düşünüyorum. Kişisel olarak ben Strava'da segment kovalamaktan, kişisel rekorumu sürekli tazelemekten keyif alıyorum. Muhtemelen çoğu yol bisikletçisi de bundan keyif alıyordur. Performanstan kastedilen bu yaklaşım ise bence de performans merakı olmayan yol bisikleti almasa da olur :)
 
Yol bisikletinin yalnızca antrenman, yarış, performans aralığına sıkıştırılmasını ben doğru bulmuyorum. Kullanılacak alanlar uygunsa, bisikletçinin alt yapısı ve hevesi varsa yol bisikleti her türlü mutlu ve memnun edecektir diye düşünüyorum. Kişisel olarak ben Strava'da segment kovalamaktan, kişisel rekorumu sürekli tazelemekten keyif alıyorum. Muhtemelen çoğu yol bisikletçisi de bundan keyif alıyordur. Performanstan kastedilen bu yaklaşım ise bence de performans merakı olmayan yol bisikleti almasa da olur :)
O zaman uygun seçim yol bisikleti olmadı satar gravela geçerim en kötü seçenek bu :D teşekkür ederim ilginiz için :)
@silahsor3 siz gravel- yol bisikleti olarak yapmışsınız ben yol-gravel yaparım belki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: silahsor3
Geri