Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletinde lastik seçimi

Merhaba arkadaşlar.
1-) Yüksek performans için değil de daha çok uzun süreli kullanımlar için ve patlama direnci iyi olan yol bisikleti dış lastik önerisi alabilir miyim 700x25 ebatında arıyorum
2-) Aklımda Tufo est status 700x24 modeli var ancak model hakkında pek bir bilgim yok, bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
3-) Sahibinden veya letgo üzerinden dış lastik almak sizce mantıklı mı? Benim bu konuda biraz çekincelerim var açıkçası.
4-) Elinde sıfır veya temiz dış lastik olanlar var ise haber verirse sevinirim.
 
Scudo
700x28mm dış lastik ile 35-45mm aralığında tavsiye edilen iç lastik ile geçici olarak kullanıyorum. 1 haftadır sorun çıkmadı ama değiştirmem yine de gerekli midir?
 
burda yazılan bir çok yorumu okudum ve genel olarak patlak sorunu insanların şikayeti. zırhlı lastiklerde hem ağır hemde yuvarlanma direnci çok yüksek. o yüzden patlamayı minimuma indirecek buluşumu paylaşıyorum. bisiklet sürerken en sağa yanaşıyoruzya hah bütün sorun orda arabaların tekerinden bütün çivi tel kırıkları cam kırıkları oraya birikiyo. en güzel yer en sağ çizginin hemen dışarısı. direksiyon tahminen arkadan baktığınızda çizgiyi geçmeyecek şekilde yani bi arabaya çarpılmayacak şekilde o çizgiye yakın takip edince artık benim tekerim patlamıyo. Continental Grandprix 4000S II 700x23c var hem yuvarlanma direncinden taviz vermedim hemde patlamazlığı keşfettim. bunu keşfedeli 2 yıl oldu lastiklerim çatladı nerdeyse değiştirmem lazım artık ama hala patlamadı bi keresinde atılmış dağılmış bira şisesi üzerinden geçtim ondada kendimi havaya doğru çektim o zamanda patlamadı en kortuğum zaman o zamandı patlayacak diye ama olmadı, sizlerle paylaşmak istedim saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Merhaba, Bugün lastiklerim bitmiş bulunmakta. Yeni lastik almaya karar verdim fakat fiyatlar iyice uçmuş. Bana lastik tavsiyesinde eder misiniz. Kırmızı tercihim.
Mevcut lastik markam ile devam mı etmeliyim bilemedim. Yüksek hızda Uzun mesafeler kat ediyorum.

Mevcut lastikler Michelin Power Endurance Ön: 700x23 arka: 700x25
 
Merhaba, Bugün lastiklerim bitmiş bulunmakta. Yeni lastik almaya karar verdim fakat fiyatlar iyice uçmuş. Bana lastik tavsiyesinde eder misiniz. Kırmızı tercihim.
Mevcut lastik markam ile devam mı etmeliyim bilemedim. Yüksek hızda Uzun mesafeler kat ediyorum.

Mevcut lastikler Michelin Power Endurance Ön: 700x23 arka: 700x25
Ben Continental markasını Michelinden daha başarılı buldum şahsen. Virajlarda ve ıslak yollarda bana daha güven verdi. Hatta yağmurlu havada bile rampa aşağı virajlarda sürdüm. Korkutmadı. Ama sınırları zorlarsam arkayı bi minik kaydırdı ıslak virajda. Ben Continental Ultra Sport kullanıyorum, çok memnunum ama çok üst seviye bir lastik değil. Bütçeniz belirli mi ona göre lastik söyleyeyim. Yoksa GrandPrix 4000 S2 var Continental'in çok güzel. Pirelli'nin P Zero'ları var. Vittoria'nın Corsa Graphene 2.0 var. Ama tabi bunlar çok pahalılar Türkiye şartlarında.
 
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Ortalama 1500-2000 tl civarı bir bütçe ayırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: OmegA
bontrager yada continental başkası hikaye
 
Hutchinson önerisi geldi, daha önce hiç kullandınız mı ?
 
Vittorria zaffiro pro g2.0 700x25 lastikleri geçen sene almıştım toplamda 400km yol yaptım stabilize yoldan da cam kırıklarından da geçmişliğim var şimdiye kadar lastiklerde en ufak yara bere yok çok şükür. Islak yolda tutuşu gayet iyi, güven veren bir lastik. Geçen sene çiftini 650 ye almıştım şimdi tanesi 600tl olmuş maalesef...
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin ve Fota
Ben bisiklet üstünde gelen vittoria zaffiro pro slick lastikleri kullanıyordum. Daha önceki bisikletimin üstünde ise schwalbe Lugano vardı (modelini hatırlamıyorum). Ben vittoria zaffiro pro slick den gayet memnundum. Sürüşde verdiği hissiyat, akıcılık ve yol tutuşu falan gayet tatmin ediciydi benim için.

Kışın trainer üstündeyim hep. Yağmurlu havada da kullanmıyorum.

Patlak konusunda da çok memnundum. Hiç patlak yaşamadım 1800 kilometre boyunca. Hatta kesik gibi deformasyonlara karşı da dayanıklı olduğunu düşünüyorum. En azından schwalbe'lerle karşılaştırınca.

Fakat geçen hafta cam kırıklarının üstünden geçtim ve arka lastik patladı. İnip bakınca lastiğin içinden kalın ve kocaman bir cam parçası çıkardım.

Daha sonra evde lastikdeki deliği sıvı conta ile doldurdum ve akşamdan hava bastım. Baktım patlak olan yerde sorun yok, ertesi gün 80 kmlik bir tura çıktım. Her şey gayet iyiydi. Fakat eve bir km kala vızzzzzzz diye bir ses duydum. Bir baktım ki cam kırığı çıkarttığım yerden yine lastik gitmiş. O an acı gerçekle yüzleştim. Yeni lastik şart. Sonuçta yarışa falan da katılacağım. Patlak yüzünden yarış birakmak kadar tatsız bir şey olamaz heralde. Hadi onu geçtim güvenlik açısından da şart.

Icim kan ağlayarak yeni lastik sipariş ettim. Sonuçta daha 1800 km kadar kullandığım lastik, ön lastikte hiç bir sıkıntı yok. Ama aynı lastikten bulamadim.

Ben de vittoria zaffiro pro graphen 2.0 aldim. Henüz elime ulaşmadı. Açıkçası merak ediyorum performansını.
 
Ben bisiklet üstünde gelen vittoria zaffiro pro slick lastikleri kullanıyordum. Daha önceki bisikletimin üstünde ise schwalbe Lugano vardı (modelini hatırlamıyorum). Ben vittoria zaffiro pro slick den gayet memnundum. Sürüşde verdiği hissiyat, akıcılık ve yol tutuşu falan gayet tatmin ediciydi benim için.

Kışın trainer üstündeyim hep. Yağmurlu havada da kullanmıyorum.

Patlak konusunda da çok memnundum. Hiç patlak yaşamadım 1800 kilometre boyunca. Hatta kesik gibi deformasyonlara karşı da dayanıklı olduğunu düşünüyorum. En azından schwalbe'lerle karşılaştırınca.

Fakat geçen hafta cam kırıklarının üstünden geçtim ve arka lastik patladı. İnip bakınca lastiğin içinden kalın ve kocaman bir cam parçası çıkardım.

Daha sonra evde lastikdeki deliği sıvı conta ile doldurdum ve akşamdan hava bastım. Baktım patlak olan yerde sorun yok, ertesi gün 80 kmlik bir tura çıktım. Her şey gayet iyiydi. Fakat eve bir km kala vızzzzzzz diye bir ses duydum. Bir baktım ki cam kırığı çıkarttığım yerden yine lastik gitmiş. O an acı gerçekle yüzleştim. Yeni lastik şart. Sonuçta yarışa falan da katılacağım. Patlak yüzünden yarış birakmak kadar tatsız bir şey olamaz heralde. Hadi onu geçtim güvenlik açısından da şart.

Icim kan ağlayarak yeni lastik sipariş ettim. Sonuçta daha 1800 km kadar kullandığım lastik, ön lastikte hiç bir sıkıntı yok. Ama aynı lastikten bulamadim.

Ben de vittoria zaffiro pro graphen 2.0 aldim. Henüz elime ulaşmadı. Açıkçası merak ediyorum performansını.
Cam çok geniş kesmedi ise, tubeless lastikler için kullanılan yamalardan içten yap bayağı idare eder yine. 1800 km fazla değil bayağı ömrü kalmış geriye.
 
Cam çok geniş kesmedi ise, tubeless lastikler için kullanılan yamalardan içten yap bayağı idare eder yine. 1800 km fazla değil bayağı ömrü kalmış geriye.

Çok teşekkür ederim. O yamalardan yapıp yarış falan dışında eskileri kullanırım bu durumda. Ama o yamalar nedir nasıl yapılır hic bir fikrim yok hocam heralde satıcıya söylesem bilir.
Cam diklemesine batarak girdi. Derin ama geniş değil. Tekrar teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Çok teşekkür ederim. O yamalardan yapıp yarış falan dışında eskileri kullanırım bu durumda. Ama o yamalar nedir nasıl yapılır hic bir fikrim yok hocam heralde satıcıya söylesem bilir.
Cam diklemesine batarak girdi. Derin ama geniş değil. Tekrar teşekkür ederim.
Aklınızda olsun sıvı conta değilde japon{502} ile yapıştırırsanız o kısımdan bir daha delinme şansı yok. Lastiğin havasını indirin tercihen iç lastiği sökün delinen kısmını güzelce temizledikten sonra yarık kısmı kenarlardan sıkıştırıp açın dışarıdan içeri doğru ufak bir damla japon dökün tırnağın sırtıyla da bastırın. Geçmiş olsun graphen 2.0 güzel lastik. Yalnız aldığım yerde ilk lastikte mikro çatlaklar vardı iade ettim özellikle yanakları kontrol edin derim
 
  • Beğen
Tepkiler: Ceasar Bravo
Aklınızda olsun sıvı conta değilde japon{502} ile yapıştırırsanız o kısımdan bir daha delinme şansı yok. Lastiğin havasını indirin tercihen iç lastiği sökün delinen kısmını güzelce temizledikten sonra yarık kısmı kenarlardan sıkıştırıp açın dışarıdan içeri doğru ufak bir damla japon dökün tırnağın sırtıyla da bastırın. Geçmiş olsun graphen 2.0 güzel lastik. Yalnız aldığım yerde ilk lastikte mikro çatlaklar vardı iade ettim özellikle yanakları kontrol edin derim

Çok teşekkür ederim. Bunu yapacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: awakening
Çok teşekkür ederim. Bunu yapacağım.
Ek olarak japon bir miktar dış yüzeye de taşacaktır kabasını 400 lük zımparayla alabilirsiniz geri kalanını yol hallediyor 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: Ceasar Bravo
Yol bisikletine geçeli bir kaç ay oldu.
Lastiğin bittiğini nasıl anlıyorsunuz ?
 
Yol bisikletine geçeli bir kaç ay oldu.
Lastiğin bittiğini nasıl anlıyorsunuz ?
Silik lastik değilse kanalların erimesinden, silik ise işaret oyuğundan(belli belirsiz yada sıfırlanmışsa) ve mikro çatlaklardan anlayabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Silik lastik değilse kanalların erimesinden, silik ise işaret oyuğundan(belli belirsiz yada sıfırlanmışsa) ve mikro çatlaklardan anlayabilirsiniz.
Silikten anladığım bildiğiniz kabak lastik gibi :)
Bilgi için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: awakening
Geri