BirLebowski
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 15 Ağustos 2019
- Mesaj
- 725
- Tepki
- 2.657
- Yaş
- 40
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- ERAY
- Başlangıç
- 2000—01
- Bisiklet
- Focus
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Geçen sene martta Amazon Türkiye den satıcı Amazon Germany olan vision marka aerobar ve Gidon setini aldım. Yurtdışı fiyatı bile 8-9binTL iken şansa 6500 TL ful set alabildim. Zaten stoktaki tek üründü Ve ben aldıktan sonra tükendi. Yaklaşık 2 hafta önce aerobarlar takılı değil iken yokuş inişi sırasında herhangi bir çukur kaza söz konusu değilken sol gidon kısmı elimde kaldı ve kaza yapmadan sakince durdum. Sol tarafı sadece sargı tutuyordu ve kırılan kısım hoodların üstü gidonun inceldiği yerdi. kırılan kısmı gidon sargısı dışında temas ettiği bi yer yoktu. Hemen amazonu aradım ve değişim talebinde bulundum Fakat ellerinde olmadığı için para iadesi yapabileceklerini söylediler. Para iadesi de yeniden aynı ürünü almama yetmiyordu üstelik tüm gidon sistemini eksiksiz iade edersem para iadesi yapıyrolardı. Sadece gidon kısmını iade edip aerobarların bende kalması ve tüm ödediğim paranın iadesini yaparlarsa bunu kabul edeceğimi aksi halde aynı ürünü temin etmeleri gerektiğini söyledim. Bir kaç kez yapamayacaklarını beyan ettiler . Ben haklı olduğumu tamamını iade edersem mağdur durumda kalacağımı sattıkları üretim hatası ürün yüzünden kaza geçireceğimi ve garanti yükümlülüklerini yerine getirmedikleri konusunda ısrarcı oldum. Sonunda ürünün gidon kısmını iade ettim, diğer kısım bende kaldı tamamını iade ettiler. İade edilen tutar ile nerdeyse kafa kafaya aynı ürünün gidon kısmını Sn. @Semih Cavdar büyük iyiliği ile aldım . Olayı özellikle yazmak istedim, benim gibi başına gelen olursa örnek olsun diye.