Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yurtdışı alışveriş

02-02-2024 de iptal ettiğim siparişin iadesi hala geri yatmadı. Tradeinn üzerinden yapmıştım. Bugün de diğer siparişim kargolanmış.
Normalde iade işlemi sonrası geri gelen ücret hesabında 3 ile 5 iş günü içerisinde görülüyor. ilginç 18 gündür hesabına geçmemesi.
 
Scudo
Normalde iade işlemi sonrası geri gelen ücret hesabında 3 ile 5 iş günü içerisinde görülüyor. ilginç 18 gündür hesabına geçmemesi.
Tradeinn 10 kere email attım 04-02-2024 tarihinde iadenizi gerçekleştirdik diyorlar fakat para hesabımda yok. Bankanızı arayın diyorlar bankayı arıyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Tekrar tradeinn ile iletişime geçiyorum biz parayı yatırdık diyorlar. Daha önceden hiç alışveriş yapmayıp ve sipariş iptali gerçekleştirmesem dolandırıcılar diyecemde uzun zamandır alışveriş yaptığım bir site daha önceden de iptal ettiğim siparişim oldu 3 gün içerisinde geri yatmıştı para. Ne yapacağımıda bilmiyorum.
 
Tradeinn 10 kere email attım 04-02-2024 tarihinde iadenizi gerçekleştirdik diyorlar fakat para hesabımda yok. Bankanızı arayın diyorlar bankayı arıyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Tekrar tradeinn ile iletişime geçiyorum biz parayı yatırdık diyorlar. Daha önceden hiç alışveriş yapmayıp ve sipariş iptali gerçekleştirmesem dolandırıcılar diyecemde uzun zamandır alışveriş yaptığım bir site daha önceden de iptal ettiğim siparişim oldu 3 gün içerisinde geri yatmıştı para. Ne yapacağımıda bilmiyorum.
Gonderdikleri hesabın numarasını isteyin ufak bir harf hatasından para geri dönmüş olabilir onlarda farketmemis olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Tradeinn 10 kere email attım 04-02-2024 tarihinde iadenizi gerçekleştirdik diyorlar fakat para hesabımda yok. Bankanızı arayın diyorlar bankayı arıyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Tekrar tradeinn ile iletişime geçiyorum biz parayı yatırdık diyorlar.

Ödemeyi kredi kartı ile yaptıysanız, bankaya "harcama itiraz dilekçesi" ulaştırın.
 
Gonderdikleri hesabın numarasını isteyin ufak bir harf hatasından para geri dönmüş olabilir onlarda farketmemis olabilir.
Ödeme yaptığınız hesaba geri gönderdik diyorlar ama şimdi sorayım sağol abi aklıma gelmemişti hiç.

Ödemeyi kredi kartı ile yaptıysanız, bankaya "harcama itiraz dilekçesi" ulaştırın.

Banka kartı ile yaptım yine de harcama itiraz dilekçesi verebilirmiyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Banka kartı (debit kart) ile yapılan harcamalar için de harcama itirazı yapılabiliyor. Bankanın müşteri hizmetleri servisiyle görüşün, onlar sizi yönlendirecektir.
Tamamdır teşekkürler yarın iletişime geçeceğim.

Banka kartıda olsa Visa yada MasterCard özelliği yokmu zaten ?
Var abi.
Attığım emailler ve gelen cevaplar. Şimdi tekrardan email attım hangi hesaba geri iade yaptınız diye bakalım ne cevap gelecek.

1708452808127.png
1708452819993.png
1708452838373.png
1708452850227.png
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Bundan kullanan var mı?
(link)
 
Sırbistan yolcularının dikkatine:

(link)


Linkte yazılanlara ek olarak Sırbistan, Türk vatandaşlarına her koşulda vize uygulaması hususunda AB baskısı altında olduğu için girişte problem çıkarabiliyormuş.

toplamda 6 kere belgrada gittim vizem yokken hiç sorun yaşamadım. ama oradan bisiklet bulunur mu emin değilim.
 
2dakikada bulduğum bir örnek
(link)
 
@trainspotting35 @Semih Cavdar Abi dün attığım emaile cevap geldi şimdi. Sizi bilgilendirdiğimiz gibi ödemeniz iptal olmuştur lütfen bankanız ile iletişime geçiniz diyor. Bu ne demek oluyor anlamadım?
1708511566869.png
 
@trainspotting35 @Semih Cavdar Abi dün attığım emaile cevap geldi şimdi. Sizi bilgilendirdiğimiz gibi ödemeniz iptal olmuştur lütfen bankanız ile iletişime geçiniz diyor. Bu ne demek oluyor anlamadım?
315005 dosyayı görüntüle
Benim durumdan anladığım daha önce iletişime geçtiğinde ücretin iade olduğunu yazmışlardı. Yine aynısını diyorlar kısacası. Bankan ile görüş, genelde her çalışan bilmiyor bu iade işlerini, ve başlarından satmak için ilgilenen bile olmuyor.

Örnek verecek olursam, büyük bir oyun firmasının Türkiye temsilciliğini yapıyorum, bazen oyuncuların ödemeleri çeşitli nedenlerden dolayı provizyonda kalıyor. Provizyonda ki ücrete şirketin müdahale etme yetkisi olmuyor ama Türkiyedeki banka temsilcileri ödemeyi geri çekmek yerine inatla topu karşı tarafa atıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Benim durumdan anladığım daha önce iletişime geçtiğinde ücretin iade olduğunu yazmışlardı. Yine aynısını diyorlar kısacası. Bankan ile görüş, genelde her çalışan bilmiyor bu iade işlerini, ve başlarından satmak için ilgilenen bile olmuyor.

Örnek verecek olursam, büyük bir oyun firmasının Türkiye temsilciliğini yapıyorum, bazen oyuncuların ödemeleri çeşitli nedenlerden dolayı provizyonda kalıyor. Provizyonda ki ücrete şirketin müdahale etme yetkisi olmuyor ama Türkiyedeki banka temsilcileri ödemeyi geri çekmek yerine inatla topu karşı tarafa atıyor.
Anladım abi peki ne yapmamı önerirsin? Bankayı arıyorum onlarda yardımcı olmuyorlar. İlla harcama itiraz formu mu doldurmam gerekiyor? Bir kaç kez ayrı müşteri temsilcileri ile görüştüm hepsi aynı cevabı veriyor.
 
Anladım abi peki ne yapmamı önerirsin? Bankayı arıyorum onlarda yardımcı olmuyorlar. İlla harcama itiraz formu mu doldurmam gerekiyor? Bir kaç kez ayrı müşteri temsilcileri ile görüştüm hepsi aynı cevabı veriyor.

Kredi kartı geri ödemelerle ilgili ödemeyi takip etmek için ARN numarası diye birşey varmış. Bunu firmadan talep edin , belki bir faydası olur.
(link)
 
Benzer bir durumu aliexpress de yaşamıştım. Aliexpress den ödemenin referans numarasını istedim ve izico'ya (Türk aracı kurum) iletmiştim. Ancak öyle çözülmüştü.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Anladım abi peki ne yapmamı önerirsin? Bankayı arıyorum onlarda yardımcı olmuyorlar. İlla harcama itiraz formu mu doldurmam gerekiyor? Bir kaç kez ayrı müşteri temsilcileri ile görüştüm hepsi aynı cevabı veriyor.
Ben sizinki ile aynı durumu yaşadım. Sonunda iadeyi yapan şirket bana bir numara verdi, bir forumdaşın yukarıda bahsettiği ARN numarası olabilir. Bankayı tekrar arayıp bu numarayı verdim. Bana iadeniz görünmüyor demeyin, adamlar iade ettik diyip referans numarası veriyorlar. Siz de bu referans numarasını sorgulayıp böyle bir iadenin olmadığını gösterir belge ya da ekran görüntüsü verin bana dedim. Sonra banka kusura bakmayın diyip iadeyi gerçekleştirdi. Sorun büyük ihtimalle bankada.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Teşekkür ederim şimdi tekrardan tradeinn email atıp ARN kodu isteyip banka ile iletişime geçeceğim.
 
Yurtdışı alışveriş için 5 tane olan hakkımızı gümrükten sonramı sayıyıyorlsr yoksa bize ulaşıncamı. Teşekkürler
 
Geri