Merhaba
Bence arka tekere monte arkadan motorlu sistem çok mantıklı değil,çünkü hem bisikletin aero dinamiği ve komponentleriyle uyumu sorunlu
ve performans yokuş performensı çok iyi değil
Performans ve sorun yaşamamak adına mid drive orta motor
Bisikletin orjinalini ve hissini bozmamak adına front drive ön jant motorlu sistem daha mantıklı
Mid drive hem bafang hem shimanolu hemde bosch sistemleri test ettim bafang 750 w bir nevi motor gibi hızlı kalabalıkta trafikte düşük ayarda kullanmaka lazım
acemilikle kaza muhtemel,
Firmaların ankastre mid motor kitlerinin kadrolara entegre sistemlerde motor gücü 250 watla sınırlı yasal olarak
ve istanbul ve türkiye gibi yokuşların çok olduğu coğrafyada yokuş performensları beni tatmin etmedi
çünkü yokuşta durdunuzmu sistem ler gaz kolu olmadığından pedal asistanı geç devreye giriyor zorlanıyorsunuz
ben bu hissiyatı aldım belki düşük eğimlerde kasları zorlamaz lakin. bu sebep 250 watt motorlar demiyelimde
sadece pedal asistanı olan ve gaz kolu olmayan sistemler çok mantıklı değil,
belki 2019 modeller daha donanımlı olur lakin bu fiyatlarla e bike alınmaz.
Carraroya hergün mesaj atıyorum 13000 tl fiyatmı olur diye
bafang kitleri çinden ,amazondan, yurtdışından getirterek alabilirsiniz,
Piller batarya sistemleri gümrükten geçmez bu sebeple yurtdışından siparişinizde veremessiniz,
pil ve batarya şarj sistemlerini Türkiyeden temin edeceksiniz.
Benim izleyeceğim yolda bu şekilde olacak,
Türkiyede bafang kit pil dahil 6500 tl
yurtdışından 2400 tl + % 20 gümrük vergisi
2950 tl ye kit geliyor
2750 civarıda batarya ve şarj aleti tr den temin ederek
toplam kit 5700 geliyor
+- %5 fark olabilir dolar kuruna bağlı olarak
maalesef benim 2 senelik incelemem ve satınalma isteği araştırma sürecim böyle
Fakat o 13000 TL lik fiyat 5500 -7500 TL arası olsa e bike sistem kadroya entegre
Fabrika markası bisiklet almak daha mantıklı
Hali hazırda 3500 tl ye denk bisikletiniz olup bir e bike almakta lüks gibi
Benim tecrübelerim böyle herkese iyi forumlar