Ahmet LALEOĞLU
Daimi Üye
- Kayıt
- 20 Eylül 2006
- Mesaj
- 351
- Tepki
- 52
- Şehir
- İSTANBUL
Merhaba Arkadaşlar. 2008 model Sedona 781 kadrom maalesef sele borusunun girdiği çeki borusu ile üst borunun birleştiği kaynak noktasından çatladı. Bu kadro ile araziye hiç girmedim.Tamamen gezi amaçlı kullandım. Atlama zıplama yapmadım. Kaza yapmadım. Kadro darbe almadı. Ancak kusurlu olduğuna inandığım kadro fotoğrafta da görüldüğü gibi bahsettiğim yerden çatladı. Kadro garanti süresini 3-4 ay kadar geçmişti. Bunun farkındayım ama aşağıda sayacağım güzel örneklerden dolayı benden kaynaklanmayan bu durum için SEDONA bisikletin bana yardımcı olacağını düşünmüştüm. Neticede ortada, kusurlu bir mal vardı. Ancak bu konuda hiç makul bir yaklaşım göstermediler. Üstüne aynı model 2010 yılı kadrosunu bana pazarlamaya çalıştılar küçük bir indirimle. Amaç burada mağduriyetimin giderilmesiydi. Durumu bahane edip indirim sağlamak değildi.
Bu gün ''kimden aldın?'' veya ''faturası nerede?'' ya da ''garanti süresini geçti mi?'' diye sorular bir çok büyük firma tarafından artık sorulmuyor. Sıkıntı varsa derhal değişikliğini yapıyorlar. Nedenide firmanın marka değerini dünyanın her yerinde korumak. Bir arkadaşım garanti süresi geçmiş bugünkü bedeli 400 TL veya bunun biraz üstünde olan karbon sele borusunu kırdı. Durumu fotolarıyla (benim yaptığım gibi ) EASTON firmasına gönderdi. Sonuç aynı boru sıfır olarak kargo bedeli ödemeksizin gönderildi.Hemde bedava. Bugün başka bir arkadaşım karbon SCOTT kadrosunu sadece boya çatladığından dolayı ücretsiz değiştirebiliyor.
Açıkçası benim beklentimde bugün buydu ama bedeli biraz önce saydığım ürünlerden rakam olarak daha aşağıda olan basit bir alu-kadroyu değiştirmemek için bahane üretilmesi hiç hoş olmadı. Benim için bu kadronun vatandaş olarak bir parasal bir çıktısı var ama firma tarafından bakacak olursanız senede bir kaç kez olabilecek bu tür kusurlar için ödeyecekleri bedel çok komik olacağı gibi parayla yapamayacakları bir reklamıda gerçekleştirme fırsatını kaçırmış oldular. Görüyorumki etiketlerine bir kaç bin euro veya dolar koydukları bisikletlerini veya malzemelerini diğer firmalar gibi savunamıyorlar.
Bu gün yaşadığım bu mağduriyeti sadece sizinle paylaşmak istedim. Amaç bir polemik yaratmak değil. Konu, kadro gibi bir ürünün sadece iki sene dayanması ve kusurlu üretimi garanti süresi gibi bir kriterle değerlendirerek mağdur edilmemin sonucu bir tepki olmasıdır.
Bu gün ''kimden aldın?'' veya ''faturası nerede?'' ya da ''garanti süresini geçti mi?'' diye sorular bir çok büyük firma tarafından artık sorulmuyor. Sıkıntı varsa derhal değişikliğini yapıyorlar. Nedenide firmanın marka değerini dünyanın her yerinde korumak. Bir arkadaşım garanti süresi geçmiş bugünkü bedeli 400 TL veya bunun biraz üstünde olan karbon sele borusunu kırdı. Durumu fotolarıyla (benim yaptığım gibi ) EASTON firmasına gönderdi. Sonuç aynı boru sıfır olarak kargo bedeli ödemeksizin gönderildi.Hemde bedava. Bugün başka bir arkadaşım karbon SCOTT kadrosunu sadece boya çatladığından dolayı ücretsiz değiştirebiliyor.
Açıkçası benim beklentimde bugün buydu ama bedeli biraz önce saydığım ürünlerden rakam olarak daha aşağıda olan basit bir alu-kadroyu değiştirmemek için bahane üretilmesi hiç hoş olmadı. Benim için bu kadronun vatandaş olarak bir parasal bir çıktısı var ama firma tarafından bakacak olursanız senede bir kaç kez olabilecek bu tür kusurlar için ödeyecekleri bedel çok komik olacağı gibi parayla yapamayacakları bir reklamıda gerçekleştirme fırsatını kaçırmış oldular. Görüyorumki etiketlerine bir kaç bin euro veya dolar koydukları bisikletlerini veya malzemelerini diğer firmalar gibi savunamıyorlar.
Bu gün yaşadığım bu mağduriyeti sadece sizinle paylaşmak istedim. Amaç bir polemik yaratmak değil. Konu, kadro gibi bir ürünün sadece iki sene dayanması ve kusurlu üretimi garanti süresi gibi bir kriterle değerlendirerek mağdur edilmemin sonucu bir tepki olmasıdır.