Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

2012 Reba RL 618.17 lira (havale)

Doğru diyorsunuz. Ben erdoğanlardan umudu kesmiştim açıkçası. O yüzden servise yolladım ürünü.
Bugün tekrar yollamadan önce Tüketici Hakem Heyetine gittim ve durumu anlatım. Servise gittiği için iade edemezsiniz artık dedi. Servise gitmeden önce yollasaydınız keşke dedi.

Bende mecburen yolladım bugün tekrar Marintek'e. Şu anda ben servisle işimi halletmeye çalışıyorum. Bu sefer de gitti yine olmazsa güvendiğim bir bisikletçi var orada açtıracam maşayı.

Bu maşa üzerindeki ısrarcı tavrım sadece normal fiyatının 1150 lira olmasından dolayı. Erdoğanlara yeni maşa yollatmak için çok uğraştım ama olmadı. Bana tamir edeceğini söyledi ama etmedi. İlgilenmedi bile hatta bana telefonda " Ne kadar çok aradın ne dertli adammışssın dedi." Müşterisinin mağdur olmasından hiç rahatsızlık duymadı üzerine daha da azarladı beni.

Ben kampanyalı aldım ürünü ama benim şansıma maşam sorunlu çıktı. Ben 618 liraya alamam bi daha bu maşayı. Artık tek güvencem Marintek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Scudo
Basınıza gelenlere çok sinirlendim gercekten . Böyle bir firma anlayışı anca burda olur zaten. Masa yapılmasa bile siz mağdur olacaksiniz fakat o firma birçok müşterisini kaybedecek. Kaybeden onlar olacak. Umarım hallolur masanız artık ne diyim harçlıkları biriktirip birşey almanın keyfini daha cikaramadan basınıza neler gelmiş. Konuyu takip edeceğim . İnsallah sizin lehinize gerçekleşir her şey.
 
@Emre Gözütok

Çok teşekkürler İyi dileklerin için Emre. İnsan bi sefer kuyruk acısı çekince bi daha çekmek istemez. Bana ders oldu Erdoğanlar Bisikletten alışveriş yapmamam gerektiğini öğrendim. Erdoğanlar yaşattı bu duyguyu bana inşallah başka kimse mağdur olmaz.

Maşanın 26 gündür sahibiyim ama 1 gün keyfini çıkaramadım. İlk geldiğinden beri aklımda sürekli bu sorun var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Gerçekten üzücü bir olay gelmiş başınıza. İnsanın keyfini kaçıran şeyler bunlar. İnşallah bir an önce halledersiniz de bisikletten biraz daha soğumazsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Volkan Keskin
Erdoğanlar Bisiklet benimle birlikte - 1 müşteri daha. İyi oluyor böyle firmaların gerçek yüzlerini sayenizde görmek. Sorun daha fazla uzamadan çözülür umarım.
 
2. servisten baya bir süre sonra geliyor bugün. Arayıp servisi sorduğumda içindeki setin değiştiğini öğrendim. 1buçuk hafta servis kontrolünde durdu. Alt ve üst tüpe gösterge bağlanıp gözlendiğini belirtti usta. İnşallah olmuştur bu sefer. Kargom şu anda şubede bana gelmesini bekliyorum :)

Artık keyifle kullanabilmek istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
umarım hallolmuştur derdiniz. 300-350 liralık aksesuar, parça alacaktım topladığım bisiklet için Erdoğanlardan.

akıllanıp adam gibi bi firma olana, müşteri memnunuiyetine önem verene kadar -1 müşteri daha...
 
  • Beğen
Tepkiler: Volkan Keskin
Kargo geldi ve aldım. Kargo 3 günde geldi ve 3 günde amortisörün havası inmiş olmalıydı ama içinde 100 PSI hava vardı geldiğinde :cool:

Yani olmuş gibi amortisörüm :) Bunu tam net olarak çarşamba günü kontrol yapınca anlayacaz. Güzel haberi verebiliirim size inşallah ogün.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Arkadaşlar şu bisikletçi işide biraz elektronik işine benziyor benim görüşüme göre.Ben Erdoğanlar bisiklette kendime telefondan tarif ederek jant topllattım.Sağolsunlar aynı gün jant setini , jantseti ile satın aldığım jant şeridi , iç lastik ve indirimdeki maxxis xenith dış lastikleri çok güzel bir şekilde kurup ayarlarını yapıp lastikleri şişirip tak kullan şekilde göndermişler.

Kısacası ben epey memnun kaldım.Dediğim gibi şans işi olduğunu düşünüyorum bu bisiklet ve bisikletçi işinin...
 
size katılmıyorum sebebi bu kadar şikayetin sadece şansa bağlanması komik olur sonuçta elektronik cihazların detayıyla bisiklet gibi meknik cihazların arıza bakımından aynı kefeye konması saçma olur arkadaşların anlattığı sorunlar ciddi ve gerçekten bir satıcıya yakışmayan yaklaşımlar ben neredeyse erdğanlardan bisiklet alıyordumki son anda vazgeçtim 2010 model scale 60 alacaktım düşünün 2 yıllık bir tehşir bisiklete 2300 tl verecektim ve bunu görmeden telefon aracılığıyla alacaktım lütfü beyin telefondaki konuşması baştan beni kıllandırdığı için vazgeçtim ve bir arkadaşımın tavsiyesiyle delta bisikletten cannondale sl1 aldım ve kafam çok rahat .
 
2004 yılında ilk alışverişimi yaptım erdoğanlardan. O zamanlar lise öğrencisi idim ve baz serilerdeki komponentlere anca param yetiyordu. Ucuz çin malı bir bisikletim vardı. Aynakol orta göbek arka jant ve fren ayaklarını değiştirerek shimano'nun seri dışı komponentlerini toplatmıştım. Bisiklete bindiğimde o kadar keyifli bir sürüş hissi vermişti ki, çok mutlu olmuştum. O zamanlar 300 tl civarı bir para ödemiştim. Sonra zamanla ürünlerden, fiyatlardan, işçilik ücretlerinden haberdar oldukça çok fahiş bir fiyat ödediğimi farkettim. Yıllar sonra yeni bir bisiklet toplamaya karar verdim ve ilk iş olarak delta'dan kadro aldım. Devamında erdoğanlardan maşa siparişi verdim. Uygun fiyata sattıklarını biliyordum ancak bunu nasıl yaptıklarını anlamıyordum. Sıfır yazan ürün, kutusunda geldi. Bir problem yok gibi gözüküyordu. Sonra montaj aşamasında farkettim ki maşa daha önce bir bisikletten sökülmüş. Furç yatağının alt halkasını yerinden sökerken boyasını zedelemişler haliyle. Aynı şekilde maşanın tekerlek bağlantısı yapılan yerlerinde de pul izleri vardı. Daha sonra bu konuyu konuşmak için erdoğanların mağazasına gittim. Bana anlatılan hikaye ile fotoğraf netleşti. Erdoğanlar, rock shox ya da fox marka maşaları herhangi bir esnaf gibi toptancıdan alıp perakende satmıyor. Sezonun bitmesine yakın toptancılardan bisiklet satın alıyor, bunları belirli bir süre teşhirde tutuyor. Satılmadığında da parçalıyor ve parça parça satıyor. O yüzden ürünleri çok daha ucuza satabiliyor ve ürünler sıfır bir bisikletten söküldüğü için de ikinci el olmuyorlar. Alışverişin bu kısmında bir problem yok. Ancak yorumlarda arkadaşların bahsettiği gibi bu tarz bir ticaret yapılınca ürünün arkasında durmak, herhangi bir arıza da müşteri memnuniyetini korumak adına yenisi ile değiştirmek imkansızlaşıyor.Bundan sonra ki süreçlerde de ürünü geri almamak için onca takla atıp müşteriyi suçlu konumuna düşürmek batarken çırpınmaya benziyor. Burada temel problem satıcının ürün hakkında doğru bilgilendirme yapmamasında. Satarken ürünün sıfır bir bisikletten söküldüğünü belirterek herhangi bir sorunda yetkili servisle muhattap olunacağının belirtilmesi gerekiyor. Bazen neredeyse yarı fiyatına varan fiyatla satılan maşayı alırken bizler bu bilgiyle riskin farkında olarak alışveriş yapabilmeliyiz. Bu şekilde bir esnaflık olmaz.
 
Erdoğanlar'dan aldığım Rock Shox maşa ve Shimano jant seti sıfır geldi, şanslıyım demek ki.
Maşa siteye göre yüzde 20 indirimliydi.
Şimdi siteye baktım, bazı maşalarda taç borusu kesilmiş, uzunluğu 18 cm gibi açıklamalar var.
Bahsettiğiniz bisikletten çıkma olanlar bunlar olmalı.
Dediğiniz gibi çıkma olanları kesinlikle belirtmeleri gerekiyor. Bu şekilde satmaları hoş değil.
Zaten bunları indirimli satıyorlar, nedenini de belirtseler ne müşteri kaybederler ne itibar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Volkan Keskin
Benim maşam sıfırdı. Kesilme ve ya bir bisikletten çıkma izi yoktu kesinlikle. Fakat bana orijinal kutusunda gelmedi ürün.
Bende çok düşünmedim kutusunu o heyecan ve mutluluk ile. Bu 2012 reba rl maşanın stoğu baya var bana telefonda 110 tane aldığını söylemişti.
Benim şansıma sorunlu çıktı maşa sanırım.

Erdoğanlar bana telefonda dediki: "10 yıldır maşa satıyorum ilk defa hava kaçırdığını senden duyuyorum" dedi. Ve geri iade almayacağını üstelik bana da alt kısmını oynayıp bozduğumu söyleyerek iftira attı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Bende oğrenci harclığımla para biriktirip bu aynı model indirimli masayı almayı planlıyordum fakat yazıyı okuyunca kafam bulandı, halbuki daha once erdeoganlardan 2 kez alısveris yapmıstım ama bir arıza cıkmadı aldığım ürünlerde o yüzden satıs sonrası konusunda fikrim yok.Masadan memnunmusunuz suan?rockshoklar ucuz diye alayım diyordumda olmazsa baska yerden epicon-axon mu alayım ki :( Geçmiş olsun bu arada inşallah tekrar bir sorunla karşılasmazsınız.
 
Teşekkür ederim. Ben aldım sorun belki sadece benim maşadadır ama erdoğanlar yardımcı olmadı azarladı beni mağdur ettiler. Kendi imkanlarım ile yapmaya çalışıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Bugün 2. kez servisten gelen maşanın kontrolünü yaptık. 80 psi hava basmıştık hem alta hemde üste. Üst tam 80de duruyor. ALt taraf 65 olmuş. Bu bile mükemmel öncekine göre. Tam 2 günde hava 0 psi oluyordu. Şimdi 2 günde sadece 15 psi düşmüş.

Şimdi 3-4 gün sonra kontrolünü yapacaz. Bakalım ne olacak.

Bisikletimle gezmekten az da olsa tekrar keyif almaya başladım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolunay Batar
Ne denirse densin ben memnun kaldım aldığım hizmetten...
 
@CevdetÖZTÜRK

Pompası yoktu benim maşanın yanında. 2 yıl garanti var tabikide. Marintek ilgileniyor garanti ile. 2 kez servise gitti hala düzelmedi.
Bugün marinteki aradım ve değişim yapabileceklerini söylediler ama erdoğanlar marintekten almadığı için maşayı garantiye girmiyormuş. Nereden aldığı belli değil bunları. Yani garantisi ile hala marintek ilgileniyor ama değişim yapamıyorlar. Tekrar son bi sefer marintek'e yollayacam
 
Geri