Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

***45. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu

Impey açık olarak Bos'u suçluyor.Fakat görüntülere bakarak kesin bir şekilde Bos'un bu hareketi kasıtlı olarak yaptığına hüküm vermek çok zor.

Bos,Impey'in solundaki koridordan geçmek istiyor;fakat grup sola doğru kayınca, Bos ilerleyecek yol bulamıyor ve Impeyin omzuna elini atıyor sıkıştırmaması için(yarışları izleyen arkadaşlar bilirler,finişlerde gayet sık görülen bir harekettir bu) Fakat sıkışıp dengesini kaybedince refleks olarak Impey'i de yere indiriyor.Hatalı bir hareket yaptığı kesin ama kasıtlı bir hareket olduğunu pek sanmıyorum ben.Bilerek böyle birşey yapmasının pek bir amacı olduğunu da sanmıyorum ben,cezasının çok büyük olacağını ve kaçamayacağını elbette ki biliyor ayrıca düşse de kalksa da Impey turdaki liderliğini garantilemiş haldeydi.

Konu hakkında Theo Bos'un yorumunu da dinlemek lazım bence,bakalım o nasıl bir savunma vermiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: OR700
Scudo
(link)
Bu adreste kaza anının yüksek çözünürlük ve kalitede kayıtı var...
izlemek isteyenler benim kullanıcı adım ve şifremle giriş yapıp izleyebilirler..
Kullanıcı adı: dberkay
Şifre:22441xOR

Ayrıca bu videoda da çok açık şekilde Theo Bos'un geriden gelip Impey'i "yere doğru" çektiği görünüyor.. Etrafımdaki bir çok kişiyede izlettim herkes çok açık şekilde Theo Bos'un kasıtlı olarak yaptığını söyledi..
 
Zaten kaza anında sunumu gerçekleştiren Alman sunucu da bunun Theo Bos tarafından gerçekleştirilen sportmenlik dışı bir hareket olduğunu açık şekilde savunuyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: sprint ve d.berkay
@Turkishflier



Doğrusuda bu zaten
theo Bos un Bariyerler ile sola kayan gurup arasında sıkışmasından kaynaklanan bir durum söz konusu,yapılan hareket finiş esnasında verilen tepkilerden birisi sadece zaten bos un oradan geçmek üzerede olduğu açıkça belli,düşürmesinin bos'a kazandıracağı hiç bir şeyde yok,tutma veya yana doğru çekme sırf bariyerlere girmemek için yapılan bir hareket,hiç bir ceza çıkmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: sprint
theo bos un zaten juride kararı görüşülüyormuş şu an ucı de.Yakın zamanada açıklanacak ve refleks değil bu böyle bir refleksi daha önce hiçbir bisikletçide görmedim.
 
theo bos'un ceza alacağını düşünmüyorum. grubun sola kaymasıyla bariyerlere sıkıştı. kendini kurtarmak için önce sarı mayoyu itti, bariyerlere takmaya başlayınca istemdışı bir şekilde sarı mayoya tutundu. ben bu şekilde olduğu kanaatindeyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: GdBAR ve sprint
Biraz gecikmelide olsa Türkiye Bisiklet Federasyonu yetkililerini ve organizasyona emeği geçen herkezi tebrik ederim...

Bir yıl içerisinde organizasyonu bu kadar ileri taşıyacaklarını hiç düşünmemiştim. İnşallah böyle devam ederde en kısa zaman da dünyada hatırı sayılır bir tura sahip olabiliriz.

Bence tek eksik ki birçok insanın ortak fikri bu biraz tırmanış etapları eklemek gerekiyor bir de dikkatimi çeken şey etapların sürekli anayol da seyretmesi, biraz köy ve kasabaların içinden geçen yollar kullanılsa daha da renkli olur sanırım...
 
  • Beğen
Tepkiler: ZekiAlper
zaman gazetesinden günseli özen ocakoğlu'nun cumhurbaşkanlığı turuyla ilgili reklamcılık açılı yazısı:

Biraz ilgi ve biraz dikkat ile büyük organizasyonlar yapmak

On İletişim Ajans Başkanı İpek Özgüden ile 45. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun Antalya-Alanya arasında gerçekleştirilen etabında birlikteyiz. Ben Uluslararası Bisiklet Birliği (UCI) Başkomiseri Belçikalı Pierre Marien'in, İpek Özgüden Özen ise Hollandalı Komiser Miriam Vanes'in otomobilinde yarışmayı izleyecek. Bu pozisyon, yarışmanın tam kalbinde olmak demek. Bugüne değin, "Bisiklette ne kadar heyecan olabilir ki!" der, dudak bükerdim. Önyargılıymışım, Bisiklet Federasyonu beni affetsin!

Yaklaşık 4 saat arabalarda atak yapan, adeta bir cambaz gibi pedal çevirirken yemek yiyip, ihtiyaç gideren bisikletçileri izledim. Başlarda birbirinden kopmamak üzere ortalama bir gayret gösterilirken finale yaklaşınca iş gerçekten çığırından çıktı. Son metrelerin heyecanını belki siz de TRT'den izlediniz. Sarı mayo sahibi Daryl Impey'in omzundan çekilerek alaşağı edilmesi de yine bu son metrelerde oldu. 'Dervişin fikri neyde zikri de odur' anonim sözünün ne kadar doğru olduğuna yarışmayı izlerken hem kendimde hem de Özgüden'de bir kez daha tanıklık ettim. Biz sadece yarışmanın heyecanını yaşamadık. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun marka değeri, ülke tanıtımındaki önemi ve organizasyonun daha iyi nasıl yapılabileceğine ilişkin de kafa yorduk.

Bisikletle kısa bir ufuk turu

Eurosport ve TRT tarafından yayınlanan turun, haber cinsinden reklam değeri 250 milyon Euro. Bence, bedelin büyüklüğü çok önemli olmakla beraber, Antalya-Alanya halkının sıcaklığı da göz yaşartıcıydı. Bayraklarla yol kenarlarına dizilen Antalyalılar, turun hak ettiği değeri veriyordu. Baş hakem Pierre Marien'in de dediği gibi, "Bisiklet halka dokunan bir spor dalı." Organizasyona İpek Özgüden Özen ile birlikte bakış attık:

PROJEYİ dünya standartlarına taşıyan her ayrıntı düşünülmüş. Tur bu haliyle bile Türkiye standartlarının çok ötesindeydi.

BİSİKLET Federasyonu Başkanı Emin Müftüoğlu, asbaşkan, aynı zamanda yarışın Direktörü ve Proje Koordinatörü Abdurrahman Açıkalın işin her cephesindeki ayrıntıları düşünmüş, ekip içinde yer alan herkesin gönüllü katkısını da almıştı. Ayrıca TRT'deki yorumları yapan Feyzi Açıkalın, Organizasyon Direktörü Aydın Ayhan Güney, Proje Asistanı Pınar Arpınar, TRT Spor Müdürü Tufan Türesan, bisiklet sevdalısı TRT Spor Spikeri Levent Özçelik, Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü Uzmanı İlknur Yiğit iyi bir ekip oluşturmuştu.

CUMHURBAŞKANLIĞI Genel Sekreteri Mustafa İsen'in yönlendirici gözlemleri, GSGM Genel Müdürü Yunus Akgül'ün desteği ve Spor ile Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü'nün katkılarıyla bugüne değin köhnemiş görüntüsünden kurtulan Tur, iyi paketlenmiş prestijli bir ürün haline gelmişti.

KENDİSİ de geçmişte sıkı bir sporcu olan İpek Özgüden Özen'in spordaki başarıyı tanımladığı bir formülü var: "Başarının 3B'si var; bilgi, beceri ve bakış açısı. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun başarı formülünü ise bilgi, beceri, bakış açısı, deneyim, odaklanmak, kalite hedefi, işin en iyisini yapmaya çalışmak, yaratıcılık, inanç, heyecan, iş bölümü, yetkin ekip, iletişim ve en önemlileri; yetki ve özgürlük, inisiyatif ve dünya görüşü ve sorumluluk. Yetki, yarışın adından geliyor: Cumhurbaşkanlığı yetkisi. Ayrıca; Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül'ün bizzat yarışa yüklediği değer, Cumhurbaşkanı Genel Sekreteri Mustafa İsen'in vizyonu ve GSGM Genel Müdürü Yunus Akgül'ün destekleri... Dolayısı ile başarının formülünü; 45. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu özelinde '3B+3D+1O+1K+5İ+2Y+1H+1E+1Ö+1S'ye dönüştürüyor" diyor.

PEKİ, 'Ürün, itibar, organizasyon tamam da neden spora yatırım yapan markalar organizasyonda sponsor olarak yer almadı? sorusuna kimse cevap bulamıyor.

SENEYE bu paketi sahiplenmek isteyenlere bir adres de gösterelim. Türkiye Bisiklet Federasyonu yetkilileri sizden haber bekliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: bfatih ve d.berkay
Bisikletta branş olarak gelişme ve ilerleme olmasına rağmen,bu milli takım seçmelerindeki kriter sistemi değişmediği sürece,yola bu şekilde devam edilir.görünen o ki sporcunun en son performansı göz önüne alınmaktan çok,daha önceki puanları ön plan çıkartılıyor..
 
@OR700

:D :D :D :D :D
Sevgili pedaldaş ne puan nede performans kimi isterlerse kimi işine gelyorsa malesef bu böyle. bu konulara hiç girmeye gerek yok o kadar konuşuldu yazıldı, ve bu böylede devam eder...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö-balerin
@OR700

aslan kardeşim yaa valla bu konuda çok ama çok haklısın eski sorulara eski cevapları veriyor bizim federasyon...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö-balerin
Şu elimdeki tv den çekilmiş fotoları geç de olsa paylaşmak istedim. Bodrum - Marmaris etabında ki büyük kaza tamamen bakımsız ve mucurlu yolun sebep olduğu bir kaza görünümünde.
Bu etabı izleyenler fark etmiştir bisikletçilerin her yere dağılmış mucurlardan kurtulmak için nasıl büyük bir gayret sarf ettiğini. Sporcuların seneye tekrar bu yol şartlarında yarışmak isteyip istemeyecekleri konusunda şüpheliyim. Hadi parke zeminin anladık'da bu mucur hadisesi gerçekten çok büyük bir sorun aniden fark ettiğiniz mucurla kaplı zeminde koca araçların bile çaresiz kaldığı anlarda incecik tekerlekli bu bisikletlerle bu çocuklar canlarını yine ucuz kurtarmış. Ne diyelim seneye umarım bu ihmaller düzeltilir.

http://img164.imageshack.us/img164/1616/image04292258trt32.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/8053/image04292258trt37.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/745/image04292258trt36.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/4820/image04292258trt35.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/33/image04292258trt39.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/3095/image04292258trt310.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/9329/image04292258trt38.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/5273/image04292258trt313.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/1791/image04292258trt312.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/4972/image04292258trt311.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/6226/image04292302trt31.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/3010/image04292302trt3.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/2240/image04292302trt32.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö-balerin
O yol üzerinde mucur falan yok. Yol kenarında var. Orada düşmelerindeki en büyük etken ilk yağmur sonrası zeminin çok kaygan olmasından kaynaklanmaktaydı. Hava şartlarına da organizasyonun yapabileceği hiç birşey yok ne yazıkki. Genel anlamda tüm turun geçtiği güzergahta yol kalitesi çok iyi olmayabilir ama Sakar geçidinde özellikle düşmeye sebebiyet verecek bir zemin bulunmuyor ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö-balerin
Bende yarışın o etabını baştan sonra canlı izledim ve sporcuların düşmelerinin başlıca sebepleri yolun kayganlığıydı.. Malum yollarımız tozlu ve yağmurun ilk damlaları ile birlikte çok ciddi bir kayganlık oluşuyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö-balerin
Geri