Deniz bey, bahsettiğiniz olay size kullanılmış sele gönderilmesi mi?
O mesajınızın hemen altında da benim mesajım duruyor. Türkiye'deki birçok küçük ve orta ölçekli firmada görülen kronik sorunla maalesef Erdoğanlar'da da zaman zaman karşılaşabiliyorsunuz. Sorun, personelin yoğun iş yükünün altından kalkamaması. Yanlış ürün gönderimi, eposta ile sorulan sorulara geç veya belki de hiç cevap verilmemesi gibi sorunlar personel yetersizliği ve düzgün çalışan bir otomasyon sisteminin olmayışından kaynaklanıyor. Elbette ki bu sorunları çözmesi gereken merci firmanın kendisi, makul bir çözüm beklemek de müşterinin en tabii hakkı. Yaşanan sorun ne kadar küçük olursa olsun, "Sinek küçük de olsa mide bulandırır" derler ve siz şikayetlerinizde yerden göğe kadar haklısınız.
Ama sizin başınızdan geçen olayda, doğrudan Lütfü beye ulaşmayı deneseydiniz belki sonuç daha farklı olabilirdi diye de düşünmedim değil. Bana da yanlış ürün gönderildiği oldu, ama hatalarını telafi ettiler. Bu aşamada maddi olarak bir kaybım da olmadı, zira geliş-gidiş kargolarını kendileri ödüyorlar. Ama tabii vakit kaybı yaşıyorsunuz, belki çıkacağınız turda kullanmayı planladığınız bir malzemeyi kullanamamış oluyor ve planlarınızı değiştirmek zorunda kalıyorsunuz.