Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ankara'da Erdoğanlar Bisiklet gibi bir firma olmasına üzülüyorum!

olumlu olanlar alışverişi kısa sürenler hep. elindeki ürünü kargoya verince müşteri memnuniyeti süper mi oluyor? Ürün elinde firmanın? bundan doğal ne olabilir ki? asıl kriz, şikayet edenlerdeki durumu yönetmektir. marifet orda. ve anlaşılıyor ki krizi iyi yönetemeyen, proaktif yaklaşamayan bir firma. şuandaki fırsat siteleri sipariş verdiğinizde ürün yoksa bile düzgünce anlatıp müşterisini kaybetmemek için ufak süprizler yapıyor(hediye çeki, daha iyi bir ürün gönderimi vs vs) asıl esnaflık budur işte. elindeki ürünü yarın kargoya vermişssin birde teşekkür mü bekleyeceksin?
Konunun yorumların tümünü okudum.
hiç kimse bana sırf işçilik parasından dolayı(malzeme parası yok) yapılmış olan jantın sökülmesini yada ürün olmadığı için bir alt modelini göndermek istemelerini yada ürün olmadığı için iade almam gereken paranın bekletilmesini açıklayamaz ki adamlar gördüğüm kadarıyla parayı iade ederk sanki alıcıya lütfetmiş oluyorlar.
esnaflık bu değil
 
Scudo
Evet, kahale alınan bir adam yüzyılın egosunu yaşıyor şimdi. Cevap verdikçe havalardan havalara giriyor. Dün geceden beri insanı gerizekalı yerine koyan, hala akıl vermeye çalışan, sürekli lafı çarpıtan ve kendini haklı göstermeye çalışan, utanmadan hala iftira atan biriyle karşı karşıyayız.

Bu işler öyle kesme işaretleri içine yatık yazarak olmuyor. Dikkat ederseniz benim gibi düşünenlerin olmasına rağmen, sadece bana çatıyor bu adam ama bunu neden yaptığını biliyorum sanırım.
 
oo siz birde bursa da ki aydın bisikleti görün :)
 
Hala yarım ağızla, "ben biliyorum neden böyle yaptığını" şeklinde imalarda bulunarak insanlara iftira atmaya devam ediyorsunuz :) Ağzınızdaki baklayı çıkartın artık, çıkın delikanlı gibi söyleyin neymiş benim niyetim? Neden sizi hedef alarak yazıyormuşum?

Sizinle herhangi bir tanışıklığım veya muhabbetim yok; sizden özel olarak beklentim, menfaatim yok. Sadece yazdığınız mesaj ve kullandığınız üsluptan rahatsız oldum ve bunu belirtme gereği duydum.

Tartışmayı gitgide seviyesizleştiriyorsunuz, zaten özel mesaj yoluyla bazı arkadaşlar ikaz etmişler beni siz ve üslubunuzla ilgili olarak. Görüyorum ki haklılarmış. Kendi adıma tartışmayı burada noktalıyorum. Benimle ilgili sözleriniz için de, her türlü yasal hakkım saklı kalmak kaydıyla, sizi ispata davet ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: dkelleci
Kullandığım üslupta hiçbir sorun yok. Mesajlarımın hepsi ortada. Benim gibi düşünenler de ortada, sizin gibiler de ortada.

Size özelden yazanlar da büyük ihtimal burada bana karşı anti olan 1-2 kişi kalmıştı, büyük ihtimalle onlardır (karakterlerini hep böyle yansıttıkları için hepsine teşekkürler) ve bu bağlamda şunu görüyorum ki;

Yöneticiyken birkaç işi eksik bırakmışım burada. Forumu temizlediğimi düşünüyordum ama eksik kalmış.

Ve ben bir işi eksik bırakmayı sevmiyorum. :rolleyes:
 
Ticari başarı demek Memnuniyeti olan %99 kişi değil asıl %1 olan memnun edilememiş müşterinin gönlünün alınmasıdır.

100.000 kişinin memnun olması o bir kişinin parasının karşılığını alamamış olmasına asla sebep teşkil olmaz.

Geçenlerde yüzbinlerce ürün satan Türkiye'nin dev firmasının klimasını aldım. İşi bilmeyen teknisyen yüzünden ürünü değiştirdim ve üst modeli ile değişim yaptılar. Tüm şikayetlerimi geri aldım.

Şimdi onbinlerce kişi memnun diye ben o fan sesini dinlemeye mecbur değildim ve gereğini yaptım.
 
Türkiye'de bisiklet piyasasında bir tane dahi kurumsal firma yok. Decathlon spor mağazasıdır, yabancı sermayelidir ve kurumsaldır. Kurumsal bir firmanın refleksleri ile Erdoğanlar gibi bir şahıs şirketinin reflekslerini kıyaslamayın üzülürsünüz. Erdoğanlar'dan memnun olanlar olduğu gibi memnun olmayanlar da olacaktır. Bunun önüne geçmek mümkün değildir. Mesela İstanbul'da benim sürekli hizmet aldığım çok eski bir dükkan var. Her zaman memnun kalmışımdır. Ama bu dükkan hakkında olumsuz görüş söyleyene de rastlamışımdır.

Dükkanlar için kavga edip tartışmayın derim. Herkes tecrübesini paylaşsın başkaları da bundan kendi sonucunu çıkarsın.
 
Bugüne kadar burada hiçbir firma adına yazmadım. Bu konuda da yazmadım. Önceki sayfalarda bulunan mesajlarımda belirttiğim üzere ısrarla pozitif yazanların bu hareketini doğru bulmadığımı söyledim. Konuda bir sürü mağduriyet içeren mesaj var. Bunların çözüme kavuşturulması gerekirken, ısrarla benim hukukum oldu ama sorun yaşamadım şeklinde yorum yazanlar oldu. Mesela şu konuda Erdoğanlar Bisiklet yetkilisi gelmiş gerekli açıklamalar yazmış. Aynı konuda böyle bir şeyi yaptıkları için şu mesajımda tebrik ettim. İster haklı ister haksız olsun fark etmez. Sonuç olarak yetkili gelmiş açıklama yapmış olmuş bitmiş. Aynı davranışın bu konuda da olması herkes açısından iyi olurdu ama firma olarak izleyecekleri yolu elbette kendileri bilirler.
 
Sevgili bisiklet forum üyeleri;

konu ile ilgli yeni yazılmış yazıların tamamını an itibari ile okudum. memnuniyetsizliklerinizi belirtiğiniz birkaç durum oluşmuş. Bu konular ile ilgili gerekli düzenlemeler ve çalışmalar yapılmaktadır. Daha iyi bir kargolama süreci ve daha iyi hizmet için var gücümüzle çalışıyoruz. Ancak sizinde bildiğiniz gibi bazen firmamızın dışında (kargo vs) durumlar yüzünden ürünlerde 1-2 gün gecikme yaşanabiliyor. Birkaç bisiklet sever arkadaşın bazı ürünlerde üzüntüsü olmuş geçmiş yıllarda. bunlarla ilgili gerekli düzenlemeler zaten yapıldı. Gerekli konuşmalar ve zararlar giderildi. Eğer hala hakkının yendiğini düşünen arkadaşlar varsa lütfen "info@erdoganlarbisiklet.com" mail adresimize gerekli maili atabilirler. Gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Buraya yazılan yazıları görme okuma şansım maalesef çok zor oluyor. İyi niyetli bir müşterimin geri dönüşü sayesinde okuyorum şuan yazıları. Bazı durumlar karşısında birbirinizi üzmenin veya üzecek bazı diyolaglara girmenizi şahsım olarak istemem. Önemli olan sağlıkla bol bol pedal çevirebilmek.

selamlar,saygılar

not: tavsiye için teşekkurler :) @Anonim
 
Bence bu konu kapansın ve problemi olan arkadaşlar direk firma ile bağlantı kursun artık...
 
@M.Cevat Bayhan

Çok doğru.Yetkili kişi yazılabilecekleri iyi niyetle yazmış.Her insanın firmalarla sorunu olabilir.Önemli olan düzgün bir yaklaşımla hem firmaya hemde firmanın müşterisine görevlerini yerine getirmesi gerekir.Eğer hala memnun kalmazsanız alış verişi kesersiniz.
 
Bu aralar takip ettiğim kadarı ile zam gelmiş, bir kaç ürün vardı takip ettiğim nedense üstüne 20-30 lira koymuşlar. Zaten pahalı geliyordu daha da pahalanmış....İnsanımızda para çok her halde nasıl alıyorlarsa....
 
@massaget

ürünlerimizin hiç birine zam gelmedi,Ekim ayında başlayan ve 11 kasıma kadar devam eden "euro sabit" kampanyamız son buldu. şuan normal euro fiyatlarından satışları yapılıyor ürünlerin. bilginize
 
  • Beğen
Tepkiler: Halilibrahim
ilker kardeş yazınızı okudum. oranın sahibi lütfi bey var keşke onunla görüşme imkanınız olsaydı. ben iki yıldır, diğer çevrem uzunca yıllardır oradan alışveriş yapıyoruz. istisna yok bir kere bile yanlış bir hareketle karşılaşmadım(k). ahmet bey in görevini, sorumluluğunu bilmiyorum lakin muhtemelen orada bir çalışandır. bazen ustalar işgüzarlık yapabiliyorlar. size de öyle olmuş. 270 tl ye sigmanın kadanslı sayacını almıştım. yaklaşık 1200 km kullandıktan sonra bir hata vermeye başladı. hemen aradım böyle böyle sıkıntımı anlattım. telefondaki lütfi bey'di. ilk defa o zaman tanışmış olduk. neyse gayet nazik ve kibar geçen kısa konuşmanın sonunda ürünü hemen yenisi ile değiştirebileceklerini söyledi. düşünün 1200 km kullanılmış bir ürün. açıkçası şaşırdım. bence ahmet bey kimse şikayet edin. lütfi bey ilgilenecektir sanıyorum. erdoğanlar bisikletten çok memnunum. orada çalışan kişilerin şahsi hataları, salağa yatmaları icabında bilerek kandırma olayları olabilir. bu sıkıntınızı da ancak firma sahibiyle paylaşarak halledebilirsiniz.
 
Erdoğanlardan 4 bisiklet ve aksesuarlar aldım. Ne kargoda ne ödemede hiç bir sorun yaşamadım. Erdoğanların amacı yurt dışı alışverişini bitirmekti ve şu anda bu işi çok güzel yapıyorlar.
Tamamen müşteri odaklı çalışan bir mağazadır :)
Aciliyeti olan ürünümü çoğu kez parayı havale etmeden bile kargoya teslim ettikleri olmuştur :)
Saat 5 e kadar siparişini ver, ertesi gün sabah kargon kapıda :)
 
Bu tartışmalar aklıma çalıştığım sektörü getirdi.

1990'dan bugüne kadar bilgisayar sektöründe sadece Microsoft teknolojileri üzerine çalıştım. Bu 25 yıl boyunca ürünleri bazında Microsoft'la yaşadığınız sorunlar nedir diye her sorduğumda neredeyse hiç 'sorunsuz' kullanıcı olmadığını gördüm. Bu açıdan, burada yazılanlar tatlı eleştiriler sıfınına girer.

Anna Karenina kitabının girişinde Tolstoy bunu güzel özetler: "Bütün mutlu aileler birbirlerine benzerler; her mutsuz ailenin ise kendine özgü bir mutsuzluğu vardır". Yani bizde anısı olanları hatırlarız.

Bunca soruna rağmen Microsoft dünyanın en büyük yazılım firmasıdır.
 
@mehmetyesiloren

Satın aldım kampanyayı kaçırmışız ama ihtiyacım olduğu için aldım...
 
Maksat sorunsuz luk değil zaten olası soruna çözüm üretmek bunda hem fikiriz, geçen ay kendilerinden birkaç parça bişiler aldım istediğim iç lastik sitelerinde satışta olmasına rağmen ellerinde kalmamış aynı özellikte başka bir marka olur mu dediler, olur dedim sorun çözüldü... Basit bir iç lastik olduğu için kabul ettim başka bir ürün olsaydı edermiydim bilmiyorum
 
Elimdeki pedallarda sorun olduğu için piyasa araştırması yapıyordum. Erdoğanlar ile diğer firmaların fiyatlarındaki ciddi farklılığı gördüm. Bu iki linkteki fiyatların, bu kadar birbirinden farklı olması normal mi sizce?
(link)
(link)
 
Geri