Ahsen Okyay
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 4 Temmuz 2012
- Mesaj
- 852
- Tepki
- 578
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Dahon
olumlu olanlar alışverişi kısa sürenler hep. elindeki ürünü kargoya verince müşteri memnuniyeti süper mi oluyor? Ürün elinde firmanın? bundan doğal ne olabilir ki? asıl kriz, şikayet edenlerdeki durumu yönetmektir. marifet orda. ve anlaşılıyor ki krizi iyi yönetemeyen, proaktif yaklaşamayan bir firma. şuandaki fırsat siteleri sipariş verdiğinizde ürün yoksa bile düzgünce anlatıp müşterisini kaybetmemek için ufak süprizler yapıyor(hediye çeki, daha iyi bir ürün gönderimi vs vs) asıl esnaflık budur işte. elindeki ürünü yarın kargoya vermişssin birde teşekkür mü bekleyeceksin?
Konunun yorumların tümünü okudum.
hiç kimse bana sırf işçilik parasından dolayı(malzeme parası yok) yapılmış olan jantın sökülmesini yada ürün olmadığı için bir alt modelini göndermek istemelerini yada ürün olmadığı için iade almam gereken paranın bekletilmesini açıklayamaz ki adamlar gördüğüm kadarıyla parayı iade ederk sanki alıcıya lütfetmiş oluyorlar.
esnaflık bu değil
Konunun yorumların tümünü okudum.
hiç kimse bana sırf işçilik parasından dolayı(malzeme parası yok) yapılmış olan jantın sökülmesini yada ürün olmadığı için bir alt modelini göndermek istemelerini yada ürün olmadığı için iade almam gereken paranın bekletilmesini açıklayamaz ki adamlar gördüğüm kadarıyla parayı iade ederk sanki alıcıya lütfetmiş oluyorlar.
esnaflık bu değil