Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ankara'da Erdoğanlar Bisiklet gibi bir firma olmasına üzülüyorum!

Scudo
K
@Deniz Tezcan
Kardeş ikisinide inceledim hemen hemen aynı görselde küçük bir farklılık var benim gördüğüm tek fark yeni tasarım ibaresidir bu sayede kolay kilitlenebiliyormuş sanırım farkı budur. Yani bende erdoğanlar bisikleten alışveriş yapıyorum aldığım ürünlerin çoğunda daha uygun başka firmada vardı ama çok ciddi
Fark olmadığı için güvenli firmadır diye erdoğanlardan aldım nacizane fikrim saygılar..
 
@Kürşat Tanır
İki pedal da aynı, görselde çok ufak farklılıklar olabilir. V4 aynı pedal, bir değişiklik yok tasarımda. Yani kolay kilitlenme gibi bir fark da yok, pedallar aynı. Tozpembe görmeyelim herşeyi. Görüldüğü üzere fiyat farkı iki kat.
 
Valla Erdoğanlar Bisiklet iyi ki var, ben çok şey aldım kendilerinden.
3-5 kuruş ucuz olacak diye dandik firmalardan ürün alanların hallerini de görüyoruz ara sıra buralarda :)
 
@Deniz Tezcan
Tabiki haklı olabilirsin saygı duyarım benim şahsi fikrimdi. Ayrıca sizin kadar tecrübelide değilim öğrenmeye çalışıyorum. kendi alışverişlerimde araştırmadan almıyorum çoğu firmadan pahalı ürününe göre değişiyor 3 lira fark olanda var 30 olanda işime gelmiyorsa almıyorum serbest ticaret sadece kötülemek karalamak bana hoş gelmiyor yoksa adamlarla yediğüm içtiğüm yok
 
@Kuzey Ege
Dediğiniz gibi 3-5 kuruş pahalı ama kaliteli olsa hak veririm size. Fiyatlar birkaç mesaj önce verdiğim örnekteki gibi iki katı bile oluyor. Ayrıca önceki mesajlardaki memnuniyetsizlikleri ve onlara verilen cevapları bir okuyun. Öyle ezbere ben 3-5 alışveriş yaptım iyiler diyerek olmuyor. Diğer insanlara da bakın, siz sıkıntı yaşamıyorsunuz diye firmayı kusursuz ilan etmeyin bence ;)


@Kürşat Tanır
Amaç kötülemek değil, insanların bilinçlenmesini sağlamak. Biraz da firmanın dikkatini çekmek ki farkına varsınlar memnuniyetsizliklerin. Aksi takdirde daha çok devam eder bu eleştiriler ne yazık ki.
 
@Deniz Tezcan
Ezbere almıyoruz tabii ki. Birçok yere bakıp öyle alıyorum. Duruma göre az birşey pahalı olsa da erdoğanları tercih ederim. Hatta merlin ve bikecomponents'den bile ucuz olan ürünler buluyorum zaman zaman.
Yazları uzun turlara çıkıyorum. Bir kaç sefer acil ihtiyaçlarımda kargonun güzergahını değiştirtip bana ürün ulaştırmışlıkları vardır.
 
Suana kadar bircok alisveris yaptim herhangi bir problem olmadi.Bencede musterileriyle ilgililer :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kürşatt
@can akıncılar Valla ben genelde yurtdışından alıyorum ama yurtiçi tercih ettiğimde Deltayı tercih ediorum...Bazı ürünleri yurtdışıyla aynı...Artı aradı mı karşımda muhattap bulabiliyorum...
 
Arkadaşlar buraya ben denedim problem olmadı diye yazmanın bir anlamı yok. Bir iki alışveriş yapmış arkadaşlar zaten tanımazlar, yaşadığımız sıkıntıları da anlamazlar. Boşuna konuşmuş oluyorsunuz.

Yaptığım alışverişin aldığım bisikletlerin haddi hesabı yok (uygun fiyatlı bisikletlerden bahsetmiyorum). Ama o kadar alışverişe rağmen, kendi yaptığı hatada utanmadan seni suçlayarak üste çıkmaya çalışırsa (Lütfi bey) , kalitelerini göstermiş olurlar firma olarak benim gözümde. Yaptığım o sohbeti asla unutmayacağım. Ardından 3 kuruş para iade edilecek deyip artistlik yapıp günlerce bekletmesini de unutmayacağım.
Övdüğünüz firma bu işte, at gözlüklerini çıkarın. Savunma yapacağınıza açın önceki memnuniyetsizlikleri okuyun bir zahmet.
 
Geçenlerde Arçelik bulaşık maknasıyla proglem yaşadım. servis dalga geçer gibi ( müşteriyi önce keriz görürler ya ) bu muhataplığın karşılığını şimdi ödüyorlar.
Önce 3 yıllık makinaya karşılık 2 üst model inox gönderdiler. abartısız yüzlerce defa özürler dilediler ( müş.hiz. başlayarak gölge müdürlüğü ve en son ankara fabrika sorumlusu eve gelerek ) bunun tek nedeni vardı Müşteriyi keriz görmek.

Artık ben diyorum ki PARAYI VERENDİR "PATRON" her kimki müşteriye kötü muhamelede bulunur o HER DAİM KAYBEDER. DÜZ DUVARA TOSLAR.

Deniz neler hissettiğini çok iyi anlıyorum. inşallah bir daha bu tarz durumlarla muhatap olmazsın.

Kar zarar kardeştir.

@Deniz Tezcan
 
@Anonim
Deniz bey, firmamızla alakalı zamanında bazı problemler yaşamış olabilirsiniz. Bunlarla ilgili çözüm mutlaka üretilmiştir. Ancak firmamızı veya lütfü beyi kötüleme maksatlı yazmış olduğunuz yazılar hiç hoş değil. Her firma müşteri memnuniyeti için elinden gelen çabayı göstermekte. zaman içinde bazı üzücü olaylar olmuş olabilir. Önemli olan bunun tekrarlanmaması. Bunun için var gücümüzle çaba gösteriyoruz. Ancak soru sormak için bu başlık altına pedal karşılaştırması yapmanız doğru olmamış. Bunun bir şikayet olmadığını sanıyorum. Konu başlığında şikayet yazıyor sonuç olarak. Bir şikayeti olan bir müşterim varsa zaten mail veya telefon ile ulaşıyor. Eğer sizinde yakın zamanda bir sorunuz var ise lütfen eposta adresimize mail atınız veya "sorum var" konu başlığında etiketleme yaparak konu açabilirsiniz :)

pedal konusunda da söyle bir açıklama yapayım. geçen senelerde stoklara girmiş bir ürünün fiyatını eğer doğa bisiklet güncellemiyorsa o firmanın bileceği bir durum. sizden ricam ürün stoğunu firmaya sormanız. Ya ürün stoklarında yok. Yada güncelleme yapmamışlar. Çünkü Accell bisiklet (ritchey türkiye genel dağıtıcısı) bu ürün 140+kdv yani firma bazında 165 tl ye alınabiliyor.

sitemizdeki satış fiyatı 188tl yani 23tl kar ile satılıyor ürün. Sizce bir firmanın bile alamadığı bir fiyata başka firmanın site üzerinden müşteriye satışını yapıyor olması ne kadar doğru:)

bilginize
 
Şİmdi Doğa bisikleti aradım.

Hem stok
Hemde fiyat bilgilerini okeyleştik.


@Deniz Tezcan
 
Selamünaleyküm Mehmet bey.

Tavsiyeniz çok ince düşüncenin eseri olduğu belli size çok teşekkür ediyorum. Ama 40 yıllık dericiyim tavsiyenizi kendinize saklamanız dileklerimle. ( distrübütör, Ana firma, Ana dağıtıcı, Stok eritme, sıkışmış nakite dönme ve daha pek çok konuya burada değinmeme gerek görmüyorum. burası forum. Burada sizlerin hakkınıda teslim etmek lazım. bu ortamda risk alıp iş yapma gayretindesiniz ama sizde müşterilerinize hele müşteri potansiyeli ortamda daha hassas olmanız lazım gelir)

Saygılarımla

@mehmetyesiloren
 
@Asusmune

Sizin gibi 40 yıllık bir esnafdan teşekkur almak onur verici. asıl ben iyi dileklerinize teşekkur ederim. Bu ortamda olabildiğince hassas davranıp elimden gelen çabayı gösteriyorum. umarım diğer arkadaşlarda bizim sizin gibi hassas davranırlar. :)
selamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Feyyaz Baydar
@mehmetyesiloren
Ne demek mutlaka çözüm üretilmiştir? Çözüm üretilmiş gibi mi duruyor sizce? Sizin olumlu yaklaşımlarınızı biliyorum kriz zamanlarında. Fakat benimle o günkü konuşulma şeklini ve kusurlu üründen dolayı benim suçlanmış olmamı unutmamı bekleyemezsiniz. Bu çözüm üretme şekliniz ise ben hatalıyım. Özür dilerim.
 
@Anonim

deniz bey; iyi niyetimle size yardımcı olmaya çalışıyorum. Geçmiş zamanlarda yaşamış olduğunuz maddi manevi bir kayıp varsa her konuda yardımcı olmaya çalışayım. Ancak benim konu açarken size yazmış olduğum mesajda şikayetiniz varsa bu konu altında yazmanız. Sorunuz varsa mail veya telefon veya soru-cevap kısmından ulaşmanız. Ancak sizden maalesef tüm iyi niyetime karşın hala olumlu bir adım göremiyorum. Bu konuda benimde elimden bir şey gelmez.

Bu size yapılan tabiri caizse "kaba davranışı" sineye çekmeniz veya özür dilemeniz anlamına gelmemeli tabi ki. Bundan sonra bu olayların bir daha tekrarlanmaması için örnek olacaktır. Sizi kırdıysak veya üzdüysek asıl firmam ve şahsım adıma biz özür dileriz.
Önemli olan hepimizin sağlıkla bol bol bisiklet sürebilmesi.

selamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: sarıibrahim
Geri