Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ankara'da Erdoğanlar Bisiklet gibi bir firma olmasına üzülüyorum!

@Deniz Tezcan

Paranızı iade almışsanız şikayet oluşturmak çok hoş bir durum değil.
Ebay'in bu konuda bir kuralı var. Eğer satıcı ile sorun yaşanmış ve satıcı parayı iade etmişse artık o satıcıya yorum yazılamıyor. Maddi kayıp olmadığı için işin tatlıya bağlandığı varsayımı yapılıyor.

Bu forumda bir çok üye para kaybetmeden haklı haksız "kızdığı" her dükkan için şikayet oluşturuyor.
 
Scudo
@clubber
Bakış açınız tamamen yanlış. Azıcık empati kurabiliyor olsaydınız anlardınız.
Düşünün; bir mal alıyorsunuz ve boydan boya çizik çıkıyor, iade işlemini başlatıyorsunuz. Firmaya ulaşıyor ve siz çizmişsiniz ben kendim kargoladım sapasağlam deniliyor. Tatlı bir dille anlatmaya çalışıyorsunuz ama karşı taraf çirkinleşiyor ve sizi yalancılıkla suçluyor. Yıllardır alışveriş yaptığınız ve herkese tavsiye ettiğiniz firma kriz anında "tabiri caizse" sizi satıyor. İade için işler zorlaşıyor hoş olmayan konuşmalar vs. En sonunda; 50 liralık ürün, lafını mı ediyorsunuz deniliyor ve tekrar kırılıyorsunuz. Yarım saate yapılacak lafını ettiğiniz para denilen iade için de 1 hafta boyunca aynı sinir bozucu insan ile tekrar tekrar muhatap olmak zorunda kalıyorsunuz. Haklıyken süründürülüyorsunuz.
Şimdi bir daha düşün ey arkadaşım. Hangisi hoş, hangisi değil.
Konuyu uzatmak istemiyorum, gerekli dikkat çekildi Mehmet bey cevap verdi. Ama biraz tarafsız gözle bakın. Ayıptır o firmaya karşı beni bilip bilmeden yargılamanız.
 
Bana "kardeşim" diye hitap etmesini kendisinin 60 yaşında olmasıyla gerekçelendiren Mehmey bey, müşterisinin 66 yaşında olma hakkı olabileceğini düşünme gereğini bile duymamıştı benle olan 30 Mart 2015 tarihli ve öncesi eposta yazışmasında.

Kardeşim hitabı dostluk ifadesi olarak güzeldir, ama formel ilişkide veya tartışma sırasında kullanıldığında tam tersi anlam kazanır.

Yıllarca yaşadığım ve hala zaman zaman dostlarımı görmek için gittiğim Ankara'da "Sirkecili"ye rastlamak insanı doğal olarak üzüyor.

O gün müşteri kaydımı sildirdikten sonra bir daha da girmedim sitelerine.

Hatalı davranışlarını düzeltip profesyonel bir firma olarak bisiklet topluluğuna hizmet vermelerini gönülden dilerim.
 
@Deniz Tezcan

Sonuçta paranızı iade almışsınız. Ben Ebay'deki uygulamayı yazdımki doğrudur yoksa ortalık şikayetten geçilmez. Bu forumdakiler gibi.
 
@clubber
Memnuniyet ve şikayet konuları sadece para galiba size göre. Ona göre mi değerlendiriyorsunuz? Sizin işiniz görülsün; sizinle nasıl konuşulduğu, nasıl davranıldığı, ne kadar oyalandığınız ve sinir küpü olduğunuz, hatta bisikletten uzak kaldığınız günlerin önemi yok o zaman.

Bu bir şikayet başlığıdır ve her türlü memnuniyetsizlik ifade edilebilir burada. Parasını alanlar yazmasın diye birşey yok.

Gerçi yukarıda yazdığım olayı okuduğunuzu bile sanmıyorum.
 
@clubber
Başlık maddi zarar değil. Herşeyi paraya dayandırıyorsunuz. Para olduktan sonra sorun yok size göre. Yaşanılan herşey maddi değildir, manevi şeyler de akılda yer eder. Empati kurmamakta ısrar edin siz. Başınıza herhangi bir firmadan böyle birşey gelirse (umarım gelmez) anlarsınız.
 
@Deniz Tezcan

Para sorununun hukuki bir karşılığı vardır. Para iade edilmiştir ya da edilmemiştir. Manevi konular görecelidir. Sizin dünyanın en doğru ve dürüst insan olduğunuzu nerden bilelim. Yorumlarınızın dürüst olduğunu nasıl anlayalım? Elimizde bunu ölçecek yöntem var mı?
 
@clubber Hizmet standartları, kalite, vizyon, misyon, müşteri memnuniyeti ve esnaflık mantığı gibi kavramları siz önemsemiyorsanız başkalarının önemsemesi sizi rahatsız etmemeli. Burada 2. El alışveriş yapılmıyor, söz konusu köklü bir firma ve gösterilen tavırdan rahatsız olan bir tüketici söz konusu. Mevcut düzen "parayı ödedim işte sus" düzeni değil. Hukuken de böyle değil haberiniz olsun. Böyle olduğuna inanıyorsanız kendinizi biraz sorgulayın.
 
Ek olarak şunu da belirteyim. Üyemiz olan ve yanlış anlamadıysam firma yetkilisi sıfatındaki beyefendinin yaklaşımı beni memnun etti. En azından hatalarını kabullenmeleri ve bir daha yaşanmayacağını taahhüt etmeleri müspet bir davranış.
 
@Deniz Tezcan

Katılıyorum. Sonuçta paranızı geri alana kadarki süreç önemlidir. Ebay'de adam seni yalancılıkla suçlarsa şikayet edersin. Burada paranızı geri alırken yalancılıkla suçlanmanız para ile ölçülemez. Herşey sadece para mı?

Paranı geri veririm ama dur az hakaret edeyim :D Komedi ya bir de bunun normal olduğuna inananlar varmış :) Paranızı iade ederken suratına fırlatsalar şükür diyebilirsiniz yani :) Bu size göre normal olabilir ama bana göre de normal değil.

Ayrıca burada şikayet konusu altında yaşadığı kötü deneyimi anlatan üyenin dürüstlüğünü mesaj yazarak sorgulama işi sanırım size düşmüyor. Okuyanlar kendileri değerlendirebilecek yetiye sahip. Hoş olmamış son yorumunuz @clubber
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
Para:)
Materyalizm simgesi her derte deva diyorsunuz.
Çok şükür ki ülkemdeki gelişmeler sayesinde maddi kayıpların karşılığında sadece maddi kayıplar değil misliyle manevi zararların tazminine yollar açılmıştır.

Çok basit örnek vermk gerekirse...
Amerikada içtiği kahve üstüne dökülen amerikalı yüzbinlerce dolar tazminat almasının temel nedenidir manevi tahribat.
Sizin başınıza aynı durum hasıl olduğunda siz mekan sahibine eski sistemle "öpün geçsin " diyebilirsiniz.:)
İnsanlığın temelindendir " SÖZ ESASTIR"
YANİ: Karşınızdaki kişiye direk yalancı diye yaftalamak karşımındaki kişinin değil asıl kendimizin kusurudur.
Asıl beni derinden üzen Deniz beyin yazdıkları değil bu konunun ilk mesajıdır. Bizim örf,adet ve geleneklerimizle %100 ters durum olmuş ama bizim asıl zenginliğimizdi onlar.

Para amaç olduğu toplumlar çürümeye mahkumdur.O toplumlarda huzur,güven,mutluluk asla yoktur.
Norveç örneği var önümüzde, refah seviyesi en yüksek olanların başında gelen ülkede intiharlar da Dünya lideridir.

Asıl yanlış tutum bu durumlarda direk mahkeme yoludur ve %99 tüketici haklı olduğu konularda ki genelde tüketici haklıdır böyle yazışmalar yerine yaptırımı çok dha güçlüdür ve o firma ya en azından ayıplı,kusurlu ürün için değişim yada para iadesi artı TÜM MAHKEME masrafları ödetilir.

YUkarıda yazdım ama tekrar yazayım.
Bulaşık makinamda ufak bir pas gördüm.
Cuma akşamı firmayı aradım akşam saat 21:00 dı,,,
Cumartesi öğleden sonra saat 15:00 ürün değişim kararı çıktı:):):) 24 saat bile sürmedi ve hafta sonuydu.
2 üst modelini uygun görmüşler. lanet olsun modeli hiç önemli değil asıl uğraşım şimdi başlıyacak.
NEDENİDE Bu ürün sadece benim evime girmedi ve bana özel yapılmadı şu an tek isteğim o modelin piyasadan toplatılması adına uğraş vereceğim. yani kendi adıma bi isteğim yok belki şu ana yüzlerce evde hijyenik zannedilerek yıkanan biberonla bebeklerine yani geleceğimize pas içiriliyor.

Bu işler öyle kolay değil.Verdim parayı bitti devri çok eski dönemlerde kaldı asıl piyasa ekonomisi devrede KAR-ZARAR kardeştir.

@clubber
 
@Asusmune

Çok alakasız şeylerden bahsediyorsunuz. Yazdığınız sorunlar ölçülebilir sorunlardır. Pas diyorsunuz, pas ispatı kolay bir durum. Benim yazdıklarımı anlamamışsınız.
 
@Helen

Niye sorgulayamayayım? Sorgulayabilmek için ne lazım? Sorgulanmak istemeyen yazmasın. Herkes herkesi sorgulayabilir. Senin beni sorgulama hakkın nereden doğdu da sorguluyorsun dermişim. :)
 
O kadar iyi anladığımı malesef siz anlamıyorsunuz.
"söz esastır"
Neyi nasıl ölçeceksin art niyet var zannı ile
mini pusula:söz esastır yukarıdaki mesajda "ana" tema idi.

@clubber
 
@clubber

Amacınız nedir? Sözün özüne gelin de derdinizi anlayalım. Konu başlığı mı rahatsız etti sizi? Bu ne aşk bu firmaya ki insanların mağduriyetlerine ket vurmaya kalkıyorsunuz. Aşkınız da "Tamamen Duygusal" sebeplere mi dayanıyor? Madem para sizin için gururdan daha önemliymiş aklıma başka şey gelmiyor doğrusu :)

Sorgulanmak keyif vermiştir umarım. Şimdi... Konu başlığını daha fazla kirletmeyelim de insanlar yaşadıkları sıkıntıları yazmaya devam etsin. Firmalar da kendine çeki düzen verir böylece. Burada mağdurları susturmaya kalkmak çok itici oluyor bilesiniz^^
 
@Helen

Şu tarz yazıları sevmiyorum. "Gel dışarı çıkalım sana göstereceklerim var" tarzında kabadayı yazıları yani. Yazdıklarım çok açık. Hala da aynı şekilde düşünüyorum. Kaldı ki arkadaş mağdur olmamış. Parasını iade almış. Kim mağdur kim değil iyi ayırt edebilmek lazım.
 
@clubber

Arkadaşım sağol, sen yazmasan da biz haksızla haklı ayırt edebiliyorduk.

Bir bayan bisikletçi olarak sana gel dışarı çıkalım gibi bir iddiam olamaz. Sadece mağdur insanlara karşı taraflı olarak, bir de mağduru suçlayarak yazman hoşuma gitmedi. Dediğim gibi sen yazmadan önce de mağdur olan belli idi, hala da belli.
 
@mehmetyesiloren

mehmet bey,

size sorularım olacak

1- istanbulda şubeniz varmı?
2- malesef dolar arttı ve yuro,sürekli sele üstünde olan benim durumum ne olacak?
teker fiatları uçtu,
4 mevsim continental fiatları ne oldu?


rubena -şivalve 25 hacim teker 6'ıncı ayında 6 ay sonra işi bitecek,fiatı ne olacak,
açıkça şikayetim var ,yerli malı yol tekeri yapmaz isek ben açıkça yandım,demirbaş teker ve zincir öncelikli bunlar eskiyor,zincir ,teker dışardan geliyor ,iki tekere 300 lira çok fazla ,200 fazla,normali 150 ,tabi ucuzdur vardır illeti,fazla gitmiyor ,500 liraya tekerde alsam sokağa atılmıştır bu para,bana teker dayanmaz,ne de zincir,mecburen zincirde 40 lira olacak tekerde 150 ,ayağımı yorgana göre uzatma durumu,
 
Geri