Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ankara'da Erdoğanlar Bisiklet gibi bir firma olmasına üzülüyorum!

@clubber

Yalancılıkla suçlanan müşteriye parasını iade etsen de mağdur etmiş olursun.
 
Scudo
@Helen

Parasını iade almış bir insana mağdur denemez.
@Helen

Para iade edilerek mağduriyet giderilmiştir. Herkes birbirini yalancılıkla suçlayabilir. İspat etmek lazım.
 
@clubber

Deniz bey ispat etmiş ki parasını geriye almış. Demem o ki ispat etmesi için yalancı tagı yapıştırılmamalıdır. YALANCI büyük bir iddia. Yatırdığı parayı geriye almış olması, o lafları işitmiş olmasını değiştirmiyor.
 
Sevgili forum üyeleri;

maalesef üzülerek konuya müdahale etme ihtiyacı hissettim. Konu başlığı firmamızla alakalı bazı sorunlar yaşayan müşterilerin haklı taleplerini dile getirmeleri.
ancak konu kişisel tartışma boyutuna doğru gidiyor. sizden ricam kişilerin birbirine biraz daha hassas davranması. Bu konuda gerekli hassasiyeti gösterceğinizi düşünüyorum.

hepinize bol pedallı günler...
 
Bu yazdıklarınıza saygı duyuyorum. Muhakemat her bireyde tecrübeyle edinilen birikimin tezahürüdür.
Mağdur kelimesi için en basit TDK na bakabilirsiniz.
Mağduriyetin karşılığına cevaben Mehmet beyin ( firma sahibi ) son mesajlarını anlayarak okumanız tavsiye olunur.

Merakımı mahzur görün ama sizin bir adınız, soyadınız varsa öğrenmek isterim. gerçi Türkçemizde bi ata sözü der ki: Yiğit lakabıyla anılır" ama nikiniz bunu yansıtmadığı için öğrenmek istedim.
2006 yılındaki üyelik size mi ait yoksa başka birinin açtığı hesabımı kullanıyorsunuz?
2006 yılında 3 post ve 2012 yılına kadar uyku durumu pek uygun görünmedi.
arada bisiklet sürermisiniz?
sürerseniz buyrun bugün 50 km niyetim var bana eşlik edermisiniz?

@clubber
 
@Helen

Yalancı dendiğini ispat ettiği için mi para iade edilmiş yoksa çizik olduğu için mi? Yoksa müşterinin zaten iade hakkı olduğu için mi?
 
Selamlar,

Bende şöyle bir örnek vereyim tam denk geldi, "Canyon kullanıcıları kulubu" konusunda bir arkadas bir bisiklet sipariş verdi ve adamlar fabrikalarını taşıdıklarından siparişi geciktirdiler. Zaten özür konusunda bir sıkıntıları yok ama az evvel arkadaşa hediye Mavic ayakkabı gönderdiler. Daha bisiklet falan alınmadı bu arada. Eğer arkadaş siparişi iptal etse bedava ayakkabısı olur.

Söz ticarette önemlidir, davranış ta... (Bu arada firma sahibi zaten konuyla ilgili cevabını verdi, yorumum Erdoğan bisiklet dışındadır)
 
  • Beğen
Tepkiler: Helen
@K.Bahadır Usta

Konu ağız dalaşıdır. Canyon örneği ile alakası yok. O onu dedi bu bunu dedi atışmasıdır. Kimin kime ne dediğini biz bilmiyoruz kulağımızla duymadık. Zaten para iade edilip mağduriyet telafi edilmiştir.
 
Canım tartışmaya katılmak istediği için katılıyorum. Umarım sakıncası yoktur. Sakınca bulanlar da "Milletin ağzı torba değil ki büzesin" sözünün tecellisi olarak görsünler. Konu beynelmilel olduğu için fikrini beyan etmek isteyen herkes etmelidir.
Öncelikle Denizin yaşamış oldukları özelinde yazmak isterim. Kendisini haklı buluyorum. Kimse iddiaya konu şekilde (yüzyüze ya da diğer iletişim kanallarında), bu şekilde karşılanmak istemez.
Kendi yaklaşımım; firmalar kurumsal olsun ya da olmasın, satışı yapan "kişi- birey" olduğu sürece arada bu tarz sorunlar olabilecektir. Önüne geçmek mümkün değil. Olumlu olan kısım, firmanın hatasını telafi için bir çaba içine girmesidir. Gözardı edilmemesi gereken birşey var. Neden müşteri memnuniyeti ile ilgili düzey ifade edilirken %100 gibi rakamlar konuşur? şimdi bu noktada, bir defa alışveriş yapmış ya da yapmamış ama mağazaya girmiş sadece, muhabbet etmiş olanlar meseleye dahil olmasınlar diyemeyiz...istatistiğin parçası onlar da. Bu yüzden mesele müşteri memnuniyeti ise, ilişkiye girmiş herkesin düşüncesi önem arz eder. Bu minvalde, geriye dönük olarak yapılan yorumları inceleyip bir "nitel analiz" programına soksam, eminim ki firma hatırı sayılır derecede müşteri memnuniyetine önem veriyor çıkar. (ki esasında bu düşünceyi paylaşıyorumda). Alışveriş yapanlar olarak ancak sübjektif kriterlere göre değerlendirme şansımız var. Yani durumsal- kişi özelinde tespit yapabiliyoruz. Bu da demektir ki, cürüm çok büyük olmadığı sürece (malın bedelinin iade edilmemesi- fiziki müdahale vs) ne memnun kalanların ne de beğenmeyenlerin diğer taraf üzerinde tahakkümü olamaz.
Lütfi Bey yaş olarak büyük, Mehmet Bey ise akranımız sayılır. Kişilerin müşteri memnuniyeti algılaması, ticari yaşamın onlarca yıldır evrilegelen durumu, firmayı temsil edenlerin müşteri memnuniyeti kavramını aynı şekilde değerlendirmediğini gösterebilir. Mehmet Beyin tutumunu bu açıdan olması gerekenin tecellisi olarak görüyorum. Bundan sonra da firmanın müşteri ilişkilerinin şekillenmesinde dikkate alacaklarına eminim.
Unutmadan, Erdoğanlar Bisiklet firması ile alışveriş yapmış, alışverişin ötesinde bir zamanlar bisiklet konusunda bir proje için kendilerinden destek görmüş biriyim. Geçmişe dönük olarak topik dahilinde araştırma yapanlar, bu başlığa yorum yazdığımı göreceklerdir. Ben memnun kalmışımdır, umarım bu mesele de değerli Deniz' in mağduriyetinin giderilmesi ile sonuçlanacaktır.
 
@clubber

Müşterinin iade hakkı olduğunu belirtmişsin. Yani yalancılıkla itham etmenin bir anlamı yokmuş. Yoksa var da ben mi bilmiyorum. Müşteri iade hakkına sahiptir ama önce yalancılıkla suçlayacaksınız mı deniyor.

Bana laf yetiştirmeye çalışırken, kendi savunduğunla ters düşüyorsun. Bu sana son cevabım olacak. Cevap vermek istemeyişimin sebebi; cevap veremeyeceğimden değil, henüz ne savunduğunu bilmeden dalaşma araman sebebiyledir.

İkinci alıntımda konuyu bilmiyoruz demişsin ama para iadesi yapılmış mağduriyet giderilmiştir demişsin. Peki nereden biliyorsun? Kaldı ki para iadesiyle giderilemeyecek birşey olmuş ki arkadaşımız burada yazmış. Firma için mi çalışıyorsun bilmiyorum ama beni bile soğuttun firmadan
 
Boşu boşuna empati kurmamakta ısrar hatta inat eden, şikayetleri veya genel sorunları sadece para odaklı düşünen arkadaşlar olabilir. Çeşit çeşit insan var. Ben buradaki mesajların kasıtlı, taraflı, bir tarafa yaranmak için yazıldığını ve tartışma yaratılmaya çalışıldığını düşünüyorum. Kimse bu kadar dikbaşlı olamaz. Anlattığım şeyler gayet net yazıldı.
Yalancılıkla ilgili bir laf geçtiğini görmedim. Yalan olduğunu düşünen varsa 2011 yılındaki beyaz Truvativ gidon ve iade diye sorsun Lütfi beye bana nasıl cevap verdiğini. Kimseye de birşey kanıtlamak zorunda değilim.
Başlık şikayetle ilgilidir bu konuda, bu da bir şikayetti ve yazdım. Bunu sorgulamak da clubber adlı arkadaşa düşmez. Sıkıntı varsa yöneticiler müdahale eder. Boş boş konuşuluyor. Sıkıldım artık. Gerekli kişiye şikayet iletildi. Tarafsız bakamayan, inat ederek anlayan ama anlamak istemeyen adamlarla konuşma niyetinde değilim. Başka da birşey yazmıyorum. Gerek yok.
 
Ben Erdoganlar Bisikletle son 1 yildir tanisiyorum 10.000 tl civarinda alisveris yapmisimdir bisiklet, bagaj ustu tasiyici, bilimum yedek parca falan. Ahmet Ustayla beraber jant ormuslugumuz de vardir. Burada anlatilan sikayetler yasanmistir tabi ama bana ters bir gune gelmis istisnalar olma ihtimali daha yuksek geliyor.

Delta Cayyolu ve simdi kapanan Doga Bisiklet'ten de gayet memnunum ama Erdoganlardaki cesit onlarda yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Wasabie
Yillardir lutfu abiden bisiklet parca vs alirim hatta cogu zaman once para gider sonra mAl gelir
En ufak bir sorun yasamadigim gibi en son gorsutugumuzde angaraya gelip yemegimizi yemezsen sana satis yok diyede gonul koymusluklari var
Ustelik oglu mehmette son derece efendi ve cozum odaklidir

Bosuna camur atmayin turkiyenin en iyi magazasi ve bisikletci esnafidir...
 
Ben Lütfü bey'in ve çalışanların samimiyet,nezaket ve iyi niyetinden emin bir müşteriyim.Dün itibari ile kendilerinden alışveriş yaptım servislerinden ve yaklaşımlarından son derece memnun olarak bugün bir arkadaşımı da götürerek onada bisiklet aldım.
 
kendilerinden 4 -5 bisiklet(Arkadaşlarıma ve kendime) ve bilimum malzeme aldım, açık ara türkiye'deki en uygun fiyat/Performans mağazası ve arkadaşlar yardımcı oldular sağolsunlar. Ankarada toplantı sırasında bakmaya gittim çok yardımcı oldular almasam dahi, sonra 1 hafta sonra siparişi geçtim zaten. Fakat bir bisiklet alımında insan ufakta en ucuzundan da olsa bi plastik su matarası görmeyi umut ediyor :)
 
Ben de yıllarca Erdoğanlardan alışveriş yapmadım, Tok satıcı, büyük satıcı o nedenle çok havalılar. Almazsan alma tavırlarını görmemişsiniz. Paranız var ve o malı o fiyattan alıyorsanız zaten sıkıntı olmaz ama arkadaşın da bahsettiği gibi param yok keşke haber verseydiniz vs deyip test edin. Herşey iyiyken herkes iyidir, birşey aksayınca gerçek görülür.

Şimdi şunu gözden kaçırıyor birçok kişi ki bu kısım Erdoğanlar firması ile alakalı değil.

Aynı malzemeyi bakıyorsunuz Avrupa'da bir satıcı 30 dolara satıyor. Türkiye'de o satıcı 40-50 dolara satıyor. Diyorsunuz ki ama kardeşim resmi ithalat olunca kdv si, gümrüğü, nakliyesi şusu busu biniyor mal iki katına satılıyor. O malı İnternette Avrupalı bir satıcıda 30 dolar ise onu ithal eden adam o malı 10-15 dolara alıyor. Ana toptancı, perakendeci gayet güzel kar koyuyor. Hakkı değil mi hakkı kar koyacak ama o kadar da değil kardeşim üretenden çok çok fazla para kazanıyorlar. Bakın bisiklet firmalarıın eski hallerine sonra yeni hallerine. Hani cep telefonu almaya gidersiniz 1000 TL lik telefon için indirim istersiniz de satıcı size " Valla bu malden 20 TL kazanıyorum, istiyorsan onu da almayayım" der ya. O dükkan 1000 TL lik malzemeden 20 TL kazanarak dönmez arkadaşlar. O dükkan %30 en az koyup masrafını çıkartır gerisine de sahibi Allah ne verdiyse ne tutturabilirse piyasada onu ekler. Bir iş yeri ne kadar paralıysa o kadar ucuza alır. Siz gidin ara sokaktaki gariban bisikletçilere. Adamlar 3-5 anca koyarlar. Bazıları da az değildir ama küçük esnaf sadece yazın iş yapar kışın karın tokluğuna idare etmeye çalışır. Büyük adamlar zaten toptan satış ta yapar başka işler de yapar aç kalmaz. Yani utanmadan yalan söyleyenler yok mu bir de Allah'ın adını verip yemin ederler 3-5 anca kazanıyoruz diye. Şunu bilin liste fiyatından %50 ye varan indirimleri vardır.
 
BU konu altında ki tüm mesajları ilk gününden bu yana takip ettim. Bu firmayla da internet üzerinden 10 kadar alışverişim oldu.
Konu bir alışveriş sürecinin müşteri şikayeti çerçevesinde değerlendirilmesinden başlamış Erdoğanlar Bisikletin geçmişten bu yana top yekün tartışmasına oturmuş durumda. Uzun süredir de aralıklarla " üste" taşınmakta.
Konunun "Ortalama-Genel" görünümü alışveriş edenlerin ya tam bir memnuniyet içerisinde olmaları ya da alışveriş yapılmayacak firmalar listesine alınması şeklinde uç kanaatler ve deneyimler paylaşılmış olması. Sanırım Bizde adet böyle!
Benim firmayla olumsuz eleştiri konularımda bulunmakla birlikte kanaatim Erdoğanlar Bisikletin Ülkemizdeki ortalamanın üstünde kalitede müşteri memnuniyeti hassasiyeti olduğu yönünde.
Almayı düşündüğüm bir malla ilgili değil tamamen teknik ve farklı konularda farklı yıllarda 2 kez telefon 1 kez de mail ile kendilerine sorduğum herkesin de bilemeyeceği sorulara kısa sürede cevap aldım.
Şikayet ya da yardım için Kendilerine ulaşmanın muahatap bulmanın çok zor olduğu bisiklet firmalarının dahi ticari başarı kazanabildiği ülkede kaliteli hizmet vermeye çalışmak kolay değildir. bazen aksayabilir. ( Firmadan her hangi birini ya da sahibi olan LÜtfi beyi görmedim tanımam o da beni tanımaz bu vesile ile teşekkür ederim.)
 
Arkadaşlar bugün erdoğanlar bisikletin internet sitesinden alışveriş yapıp bir kask alacaktım,gayet ilgili cevaplar verdiler bilgilendim, indirimde bir kask vardı onu alıcaktım ,fakaat sorduğum soru ,bu kaskın imal tarihini görebiliyormuyuz,cevap bilemem nerden bileyim ,indirime koymuşsan cevap vermelisinki alıyım ,sonra kavunu korumayacak tarihi geçmiş bir kask yollayıp başıma ekşimiycenizi bilemiyorum,malum burda yazılan onca olaydan sonra ,e tabi istanbuldayım ve burada bir firmadan tarihine bakarak almayı kafama koydum .
 
  • Beğen
Tepkiler: bibisiklet
Ben direkt bisikletimi ve kask`ı buradan aldım.Eskiden de pompa vs şeyler almıştım, arıza çıkınca da yardımcı olmuşlardı.Bisikleti alırken de iyi bir yardım ettiler her konuda.2 yıl önceki bu konuya bakışım da iyiydi, hala da iyi.Bu konuya üzüldüm doğrusu.

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
erdooğanlar bisiklete hiç jant akordu yaptıran oldumu arkadaşlar,nasıl akort işinde bilginiz varmı acaba uzak bir şehirden jant yolamayı düşünüyorum bende bir türlü karar veremedim,burdaki yada çeşitli yerlerdeki yorumları okudğum için,bir tek erdoğanlar bisiklet jant akortu yaparken tel tansyonu ölçerek yapıyormuş,bundan dolayı düşünüyorum,fakat yorumları okumak düşüncemi etkliyor işde,varmı deneyimi olan akort ile ilgili arkadaşlar
 
Geri