eskiden avid fren kolu fren ayakları vardı. hala kullanan var mı bilmiyorum da. benim kadromda v fren yeri yok. ondan jantta direk disk uyumlu. Ama anlatmak istediğim disk frende ;
1. Hidrolik değişimi
2. Islak havadan sonra rotor ayarı
3. Balata değişimi
4. Kullanıma bağlı rotor eskimesi yamulması sorunları
5. Uzun süre kullanılmayınca hava yapması
6. Hafif ve performanslı olan 1.000 tl
V - Frende ise ;
1. Pabuç al baradine
2. Tel değiştir
3. Hafif ve ucuz hepsini kırılsa patlasa
4. Tornavida ile yapılan basit ayar
5. Direk setin kendisi hafif ucuz
6. Performans şehir içi idare eder. Hatta baradine + avid fren kolu gayet iyide denilebilir...
Bence V-freni tekrar bir düşünmek lazım

D:

çok dertliyim aaa dostlar.
