Scudo Sports

Arka göbek - ruble uyumu

@Murat Cömez Rublenin kapağını sıkabilir abi neden sıkamasın... Eski tip kapaksız (uniglide) freehub değildir ki göbeği. Uniglide mı kaldı...
 
Scudo
@Murat Cömez Rublenin kapağını sıkabilir abi neden sıkamasın... Eski tip kapaksız (uniglide) freehub değildir ki göbeği. Uniglide mı kaldı...
Can bi önceki yorumumdaki fotografa bak ve yazdigim yorumun sonundaki aciklamayi oku nedenini anlayacaksin. Benim bu ilk ruble görüsüm degil. Ben o isi günlük yapiyorum ve ruble olayi biraz karisik is.
Uniglide zaten 8li olmaz onlar 7li sisteme kadar vardi ve kapaklari da olmuyordu. Genellikle freehublari ile beraber komple sökülüyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
@Murat Cömez 11T'nin spacerının görevini harici taktığı spacer yapacak. 2 adet spacer kullanırsa kapağı sıktığında ruble sağlam şekilde sabitlenmiş olur. Bahsettiğim spacer şu tip :
LifeLine-Rear-Hub-Cassette-Spacer-11-Speed-to-10-Speed-Hub-Spares-Black-BXRHCP11SP.jpg


Gerçi en küçük dişliyi çıkarmasına gerek de yok. Zaten freehub'ı 8'li. 50 gram şey dursun yerinde ne zararı var. Aktarıcıyı en küçüğe atlamayacak şekilde ayarlasa yeter.
 
@Murat Cömez 11T'nin spacerının görevini harici taktığı spacer yapacak. 2 adet spacer kullanırsa kapağı sıktığında ruble sağlam şekilde sabitlenmiş olur. Bahsettiğim spacer şu tip :
LifeLine-Rear-Hub-Cassette-Spacer-11-Speed-to-10-Speed-Hub-Spares-Black-BXRHCP11SP.jpg


Gerçi en küçük dişliyi çıkarmasına gerek de yok. Zaten freehub'ı 8'li. 50 gram şey dursun yerinde ne zararı var. Aktarıcıyı en küçüğe atlamayacak şekilde ayarlasa yeter.
Tamam can senin dedigin gibi olsun, sen benim dedigimi anlamadin. Bu spaceri zaten kullanacak. Benim demek istedigim kücük disiliyi cikarinca kapak 13t disliye oturmuyor. Olay spacer falan degil tamamen kapagin 13t ye uyum saglamamasi. yarin insallah sana ne demek istedigimi anlatmak icin fotograf cekecegim. Simdilik senin dedigin gibi olsun. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
Sizede sadece birtane 8li kol lazim.

Evet, haklısınız, benim de sonradan aklıma gelmişti dün gece. 8'li sisteme geçmem, bir fren kolu kadar uzakta :D Kadronun kendi kulağı olmadığından istemeyerek 8'li sistemden vazgeçmek zorunda kalmıştım, şimdi birdenbire 8'li sistemin kapısında buldum kendimi, ki gayet memnumum :) Bütünleşik kadro kulalığının olduğu en üst model arka aktarıcı, bildiğiniz gibi, Tourney. Onun da yapılacak bir hileyle 8 sistemle uyumlu çalışması sağlanacak, ben en azından öyle anlamıştım. Zincir zaten 8'liyi destekliyor. Geriye bir tek sağ vites kolu kaldı 8'li. Benim sipariş ettiğim fren/vites kolu takımı Shimano St Ef41 3X7 (teli, kablosu, diğer zımbırtıları hepsi dahil uygun fiyata almıştım).

7li_fren_vites_takımı.PNG

Şimdi vites (ve gerektiğinde fren) koluyla ilgili izleyebileceğim en kestirme, uygun yol hangisi? Mesela başka bir serinin aşağıdaki gibi sadece vites kolunu alsam, St Ef41 serisi fren koluna şu üstteki gibi tutturulabilir/bağlanabilir mi? Satın aldığım seti iade etmek de seçenek ancak biraz araştırdım, güvenilir bir alışveriş sitesinden 8x3 fren/vites sistemi bulamadım (henüz), bu arada alıcıların yorumlarında başka marka/model set gönderilmesi mi istersiniz, kırık/bozuk/çalışmayan setin gönderilmesi mi, güvensizlik tüten ne ararsanız var. Dün Xlc markasının akor anahtarını sipariş etmiştim, bugün yerine gönderdikleri Kenli marka anahtarı az önce iade etmek üzere kargoya verdim, uydur-kaydır satıcılara karşı temkinliyim, her iade 3-5 günlük kayıp demek. Konuyu dağıtmadan, şu Altus 8li kol uyar mı yukarıdaki fren koluna? Bu noktada başka fikirler de verebilirsiniz. Benim düşünebildiğim bu. 8'linin kapısındayım, artık gireyim içeri :) Şu Shimano'nun ettiğine bakın, kulaklı arka aktarıcıları 7'li sistemde bırakmasının ceremesini çekiyoruz, oysa nerde ne zaman karşılaştım, hatırlamıyorum ama biri, geriye dönük uyumluluğu iyi gözettiğine işaret etmişti Shimano'nun, pek katılamıcam.

altus_8li_vites_kolu.PNG
 
@can_celik @Murat Cömez Bu arada, arka aktarıcının 8 vitesi "bir şekilde" destekleyebileceğini teyit eder misiniz rica etsem? Bana parça tercihinde/alımında özellikle kadroyla uyumluluk bakımından epeyce yardımcı olan biri, bir ayarla 8 vites için kullanabildiğini söylemişti. Bu "ayar", "hile", katekulli", bunlar hep benim ifadelerim, o zaman söylediklerinden aklımda kalanı kendimce ifade ediyorum, o nedenle en genel ifadeyle "bir şekilde" mümkün olmalı diyeyim, gene de siz de teyit ederseniz, hatta 8'li vitesle kullanabilmek için ne yapılması gerektiğini söylerseniz ne iyi olur. Peşinen teşekkürler.

Satın aldığım, eldeki arka aktarıcı şu: Shimano Rd-Ty300 Arka Attırıcı (Kulaklı)

arka aktarıcı.PNG


Özellikleri de şöyleymiş:

ozellikler.PNG
 
@can_celik @Murat Cömez Bu arada, arka aktarıcının 8 vitesi "bir şekilde" destekleyebileceğini teyit eder misiniz rica etsem? Bana parça tercihinde/alımında özellikle kadroyla uyumluluk bakımından epeyce yardımcı olan biri, bir ayarla 8 vites için kullanabildiğini söylemişti. Bu "ayar", "hile", katekulli", bunlar hep benim ifadelerim, o zaman söylediklerinden aklımda kalanı kendimce ifade ediyorum, o nedenle en genel ifadeyle "bir şekilde" mümkün olmalı diyeyim, gene de siz de teyit ederseniz, hatta 8'li vitesle kullanabilmek için ne yapılması gerektiğini söylerseniz ne iyi olur. Peşinen teşekkürler.

Satın aldığım, eldeki arka aktarıcı şu: Shimano Rd-Ty300 Arka Attırıcı (Kulaklı)

271311 dosyayı görüntüle


Özellikleri de şöyleymiş:

271312 dosyayı görüntüle
Evet bu 8li sistemi de destekliyor.
Simdi söyle diyebilirsiniz, 8li 7liden daha genis degimi diye, hayir degil. Evet 8li 7li den bir disli daha fazla oluyor ama freehuba takinca ayni freehubda ayni genislikte oluyor. Bunun nedenide 7linin spaceri 8linin spaceriden bir tik daha genis oluyor ve rubleye takinca ayni genislige denk geliyor. aynisi 6li icin de gecerli oluyor.
Arka aktarici 6 li olsun 7li olsun 8li olsun bu durumda freehub'in basina ve sonun H ve L civartanardan ayarlayarak denk geliyor ve denk gelince freehubun üzerinde 6li 7li 8li olmasi fark etmiyor aktarici kacli oldugunu görmüyor onun icin genislik önemli.
Mesela ben o aktariciya H ve L vidalarini biraz uzun takarak 9lu sistemde de calistiririm yani bazi parcalar ufak degsikliklerle uyum sagliya biliyor.
 
Evet bu 8li sistemi de destekliyor.
Simdi söyle diyebilirsiniz, 8li 7liden daha genis degimi diye, hayir degil. Evet 8li 7li den bir disli daha fazla oluyor ama freehuba takinca ayni freehubda ayni genislikte oluyor. Bunun nedenide 7linin spaceri 8linin spaceriden bir tik daha genis oluyor ve rubleye takinca ayni genislige denk geliyor. aynisi 6li icin de gecerli oluyor.
Arka aktarici 6 li olsun 7li olsun 8li olsun bu durumda freehub'in basina ve sonun H ve L civartanardan ayarlayarak denk geliyor ve denk gelince freehubun üzerinde 6li 7li 8li olmasi fark etmiyor aktarici kacli oldugunu görmüyor onun icin genislik önemli.
Mesela ben o aktariciya H ve L vidalarini biraz uzun takarak 9lu sistemde de calistiririm yani bazi parcalar ufak degsikliklerle uyum sagliya biliyor.

Hocam çok teşekkürler! Arka aktarıcının 8 vitesle çalışabileceğini teyit etmeniz önemli, rahatladım, teşekkürler. :) Diğer yazdıklarınız çok teknik, ileri konular benim için, anladığımı söyleyemem. Daha önce yukarıda @can_celik ile spacer'lerla ilgili söylediklerinizi de takip edemedim anlayamadığım için. Rubleyi 8'li olarak kullanabilirsem aslında dişli çıkar/gizle, spacer tak, vb. çözümlere gerek kalmayacak (değil mi), bu açıdan da güzel olacak. Tabii 8 vitesle uyumluluk için arka aktarıcıda bir işlem/ayar (yapılması gereken bir işlem varsa ve bu her ne ise) yapılması gerekiyorsa bunu da gene zaten anlayan birine yaptırabilirim ancak. Bunun için yukarıda zaten yazdınızsa yapılması gerekeni bağışlayın (dedim ya, benim için çok teknik kaldı, hiç bir şey anlamadım), tam olarak yazmadıysanız ve yazarsanız, sevinirim, ben de yazdıklarınızı o işlemi yapacak kişiye aktarırım.

Bu arada, yukarıda sormuştum, güme gidebilir. Elimdeki 7 vites uyumlu vites/fren kolunu ıskartaya çıkartıp 8'li bir vites/fren kolu alayım, en kestirme çözüm bu gibi, değil mi? Şunu satın almayı düşünüyorum: Shimano ST-EF500-8R2A 8'Li Vtes Kolu Sağ

Görünümü de şöyle:

8'li vites_fren kolu.PNG

Diğer 3lü vites/fren koluyla model farklılığından ötürü oluşacak tekir-bekir'lik görünümden başka, bir uyumluluk sorunu olmaz değil mi?
 
Hocam çok teşekkürler! Arka aktarıcının 8 vitesle çalışabileceğini teyit etmeniz önemli, rahatladım, teşekkürler. :) Diğer yazdıklarınız çok teknik, ileri konular benim için, anladığımı söyleyemem. Daha önce yukarıda @can_celik ile spacer'lerla ilgili söylediklerinizi de takip edemedim anlayamadığım için. Rubleyi 8'li olarak kullanabilirsem aslında dişli çıkar/gizle, spacer tak, vb. çözümlere gerek kalmayacak (değil mi), bu açıdan da güzel olacak. Tabii 8 vitesle uyumluluk için arka aktarıcıda bir işlem/ayar (yapılması gereken bir işlem varsa ve bu her ne ise) yapılması gerekiyorsa bunu da gene zaten anlayan birine yaptırabilirim ancak. Bunun için yukarıda zaten yazdınızsa yapılması gerekeni bağışlayın (dedim ya, benim için çok teknik kaldı, hiç bir şey anlamadım), tam olarak yazmadıysanız ve yazarsanız, sevinirim, ben de yazdıklarınızı o işlemi yapacak kişiye aktarırım.

Bu arada, yukarıda sormuştum, güme gidebilir. Elimdeki 7 vites uyumlu vites/fren kolunu ıskartaya çıkartıp 8'li bir vites/fren kolu alayım, en kestirme çözüm bu gibi, değil mi? Şunu satın almayı düşünüyorum: Shimano ST-EF500-8R2A 8'Li Vtes Kolu Sağ

Görünümü de şöyle:

271314 dosyayı görüntüle

Diğer 3lü vites/fren koluyla model farklılığından ötürü oluşacak tekir-bekir'lik görünümden başka, bir uyumluluk sorunu olmaz değil mi?
Bak adim adim yazayim.
1. 8li rubleyi hic degsiklik yapmadan jantadaki yerine takacaksin. Böylece ruble takilmis olacak ve islem tamalandi.
2. Aktariciyi takilacak yerine normal bir sekilde takip ayni 7li deki gibi ayarini yapacaksin yada bisikletci yapacak.
3. gösterdigin vites kolunu alip sadece eskisini gidondan cikartip bu yenisini takip fren ve vites tellerini gecireceksin. bukadar.

Bu degsikligi yapmak iscilik zamini olarak ayari dahil en fazla 15 dakika sürer.

Benim Can ile yazsidigim konu baska bir sey. Sen istesende 8li rubleyi 7li yapamasin, yapasinda delme takma islem olur ve randumanli olmaz ayrica ya ruble oynama yapar yada zamanla gevseme yapar. Sen o islemi unut, bisikletini ya 8li yap ki 7liden daha iyi olur, yada 7li yapacaksan 7li ruble al ve tak.
 
Bak adim adim yazayim.
1. 8li rubleyi hic degsiklik yapmadan jantadaki yerine takacaksin. Böylece ruble takilmis olacak ve islem tamalandi.
2. Aktariciyi takilacak yerine normal bir sekilde takip ayni 7li deki gibi ayarini yapacaksin yada bisikletci yapacak.
3. gösterdigin vites kolunu alip sadece eskisini gidondan cikartip bu yenisini takip fren ve vites tellerini gecireceksin. bukadar.

Bu degsikligi yapmak iscilik zamini olarak ayari dahil en fazla 15 dakika sürer.

Benim Can ile yazsidigim konu baska bir sey. Sen istesende 8li rubleyi 7li yapamasin, yapasinda delme takma islem olur ve randumanli olmaz ayrica ya ruble oynama yapar yada zamanla gevseme yapar. Sen o islemi unut, bisikletini ya 8li yap ki 7liden daha iyi olur, yada 7li yapacaksan 7li ruble al ve tak.

Hocam çok ama çok teşekkürler! Tane tane, anlayacağım gibi anlattın. O halde 8'li vites/fren kolunu sipariş edip 8 vitesli sistemi kullanmayı seçiyorum. :) Umarım her şey yolunda gider, bisikleti ayağa kaldırırım. Bu arada, tekerlek/jant seti hariç, takılı hiçbir şey yok, her şey parça düzeyinde. Bu 8'li vites koluyla beraber uyumlu son parçayı tedarik edip artık toplatmaya başlayabileceğim. Bakalım...

Tekrar çok teşekkür ederim, çok makbule geçti söylediklerin. Topla(t)ma aşamasında takıldığım yerler olursa gene buradan sorarım.
 
Hocam çok ama çok teşekkürler! Tane tane, anlayacağım gibi anlattın. O halde 8'li vites/fren kolunu sipariş edip 8 vitesli sistemi kullanmayı seçiyorum. :) Umarım her şey yolunda gider, bisikleti ayağa kaldırırım. Bu arada, tekerlek/jant seti hariç, takılı hiçbir şey yok, her şey parça düzeyinde. Bu 8'li vites koluyla beraber uyumlu son parçayı tedarik edip artık toplatmaya başlayabileceğim. Bakalım...

Tekrar çok teşekkür ederim, çok makbule geçti söylediklerin. Topla(t)ma aşamasında takıldığım yerler olursa gene buradan sorarım.
Toplama süresinde elimden geldigince seve seve yardimci olmaya calisirim, takildigin yada sormak istedigin bir sey olursa bana özelden yaz daha iyi olur. Zor durumda whats app üzeri de görüsüp konusa biliriz.
 
Toplama süresinde elimden geldigince seve seve yardimci olmaya calisirim, takildigin yada sormak istedigin bir sey olursa bana özelden yaz daha iyi olur. Zor durumda whats app üzeri de görüsüp konusa biliriz.

Harika! Tamamdır, teşekkürler! :)
 
@Murat Cömez 11T'nin spacerının görevini harici taktığı spacer yapacak. 2 adet spacer kullanırsa kapağı sıktığında ruble sağlam şekilde sabitlenmiş olur. Bahsettiğim spacer şu tip :
LifeLine-Rear-Hub-Cassette-Spacer-11-Speed-to-10-Speed-Hub-Spares-Black-BXRHCP11SP.jpg


Gerçi en küçük dişliyi çıkarmasına gerek de yok. Zaten freehub'ı 8'li. 50 gram şey dursun yerinde ne zararı var. Aktarıcıyı en küçüğe atlamayacak şekilde ayarlasa yeter.
Can ne anlatmak istedigimi anlaman icin bir kac detayli fotograflar cektim.

Simdi bu bir 9lu ruble (elimde malesef 8li yoktu ama sorun degil)
1.JPG

Burada 11t dislisini rubleden ayirdim.
2.JPG

Gördügün gibi 11t de su sekilde dililer var......
3.JPG

Ayni sekilde kapakda da ayni disliler var....
4.JPG

ve bu disliler su sekilde 11t disli ile biri birine denk geliyor ve bu da kapagin gevsemesini önlüyor, bu ikisinin arasinda cok ince pul gibi bir parca var, o parca olmasa bir mühtet sonra kapagi acmak cok zor oluyor ki o parca olunca kapak 2 -3 sene sonrada sökülse kolayca aciliyor.
5.JPG

Burada kücük 11t disliyi yok ettim ve kapagin simdi 12t disliye (ben 12t dislide gösteriyorum ki arkadasin dislisi 13T) neden olmadigini gösterecegim.
6.JPG

12 dislide söyle bir oyuk yer var....
9.JPG

ve oyugun icine 11T dislisindeki sabit spacerin son bölümünde bir cikinti var....
10.JPG

ve o 11t deki cikinti 12t deki oyugun icine oturuyor....
11.JPG

Burada oturmus hali....
12.JPG

simdi 11t nin yerine kapagi koyuyorum ve grüldügü gibi kapak dislinin üzerine tam olarak oturmuyor, sadece 11t nin oturdugu olugun üzerine denk geliyor.....
13.JPG

ve burada da denk gelmedigi icin arti icine de tam oturmadigi icin aradaki boslugu görüyorsun. Benim de sana anlatmak istedigim tam´bu nokta. Bu bosluga spacer de olmuyor cünkü spacer 12t diki oluga sigmiyor ve genis oldugu icin dislinin üzerine denk geliyor. Hadi tornacida daraltik diyelim ve o luga oturdu bu seferde kisa mesafelerde spacerde tirtirli yer olmadigi icin kapak gevseme yapacaktir.
14.JPG

Insallah neden 11t dislisini rubleden ayirinca olmadigini anlata bilmisimdir.

Simdi 12t dislinin üzerinde de tirtirli yer var diyenleri duyar gibiyim ama o tirtirlar genis kapaklar icin ve genis kapaklarinda vidalama dislileri genis oluyor.
Yani her freehub ayni kapagi kullanmiyor, kapagin genis ve dar olani var.
 
@can_celik @Murat Cömez ve okuyan herkes, tekrar merhaba. :) Buraya döneceğimi söylemiştim :) Bisikleti ayağa kaldırdım, bisikleti elden ve gözden geçiren ustanın işinden genel olarak memnun kaldım ancak rubleyle arka aktarıyıcıyı uyumlulaştıramadı, bir şekilde kendisini aştığını düşünüyorum, zaten bilgisi kitabi değil, daha ziyade deneyime dayalı yürütüyor işini, ki anladığım kadarıyla daha önce böyle bir uyumsuzluk durumuyla, dolayısıyla böyle bir taleple karşılaşmamış, çözümü de kulaklıklı mevcut arka aktarıcıda gereken "ayarları" (veya hileleri, her ne ise yapılması gereken) yaparak değil de "harici" bir kulaklık alınıp biraz daha üst model (altus, acera) aktarıcılarla birlikte kullanılmasında buldu. Şüphesiz, çözüm çözümdür benim için, bu çözüm yolu için de müteşekkirim kendisine. Ancak daha önce burada söz ettiniz, gereken "ayarla" (yapılması gereken her ne ise işte ondan) ruble-arka aktarıcı uyumlu çalışıyor, çalışabilmeli. Tek tek usta/tamirci/servis dolaşıp bu işin üstesinden gelebilecek birini/bir yeri tutturuncaya kadar zaman, bu arada para da, harcamak istemiyorum. Bunun yerine, nokta atışı yapmak istiyorum. Gittiğim usta/servis için "ruble bu-arka aktarıcı bu, uyumlulaştır" demek sorunu çözmesi için yetip de artsın istiyorum, öyle "deneriz, bakarız" değil veya "kulaklık al, başka aktarıcı al, çözeriz" de değil, yani artık değil, o çözüm önerildi, cebimizde, seçeneklerimiz arasında.

İzmir'den arkadaşlar, bu sorunu çözebilirseniz, ücreti veya bir kahve-sohbet karşılığında yardımcı olabilirsiniz veya kesin yardımcı olabilecek birine/bir yere yönlendirebilirseniz sevinirim.

Yoksa son çare olarak, ustanın bana gösterdiği kulaktan edinip elindeki altus veya acera aktarıcıdan satın alıp, bu arada 5 ila 7 gün arası daha zaman kaybedip, ustanın önerdiği şekilde çözmesini isteyeceğim.

Yukarıda tırnak içinde ayarlara vurgu yaptım, doğru jargonu bilmiyorum, ama demek istediğimi anlatmak için genel ifadelere başvuruyorum mecburen. Bazen karşı taraf olarak sizler anlayamayabiliyorsunuz, ne demek istiyorum, ne ihtiyacım var, anlamak böyle uzaktan da kolay değildir biliyorum, fakat iletişim sorunu da yaşanabiliyor. Bu vesileyle, şu tecrübye değiinip sonlandırayım: Parçaları seçip sipariş veriyorum bilgisayar başında, o günlerde özellikle parçaların birbirleriyle ve kadroyla uyumlulukları açısından bana oldukça yardım olan, yardımcı olmaya çalışan birine, bu ruble-arka aktarıcı ikilisinin uyumu konusunda bir ara alışveriş sitelerinde karşılaştığımı hatırladığım kulaklardan rasgele birinin fotoğrafını gösterdim, "örnek olarak". "Uymaz , olmaz" gibi şeyler söyledi ama ben gösterdiğim örnek kadar böyle "harici" kulağın, benim kadro için çözüm olmayağı sonucunu çıkardım (olmaz deyince, mecburen kabullendim, ukelalık edecek değildim ya, "emin misin" sorular sorarak; bilen oydu, ben değilim). Ama şimdi geriye bakınca, ne demek istediğimi, ne gibi bir çözüme ihtiyacım olduğunu çözebilirdi, bilen biri olarak. Yani mesela ben orturulacak nesne olarak "seleye" ihtiyacım olduğunu araba koltuğu, ev/ofis koltuğu veya sandalye gösterek ifade etmeye çalışabilir, bu şekilde çırpınabilirim, fakat "sen" (sen kim? sen, bilen biri) bisikleti bilen, tanıyan biri olarak bütün o koltuk/sandalye fotolarını seleye adeta "çevirmelisin, çevirebilmelisin", onların bisikletteki izdüşümleri seledir, bu kadar. :)

Ek: Ustanın elinde olmadığı için internetten satın almamı istediği kulak şu model:

shimano_kadro_kulağı2.PNG

veya

sunrise_kulak.PNG
 
7v uyumlu kaset ruble shımon ar göbek neden bulabilirim
Biryerde gördüm orada bitmiş
Yardımcı olursanız sevinirim
 
7v uyumlu kaset ruble shımon ar göbek neden bulabilirim
Biryerde gördüm orada bitmiş
Yardımcı olursanız sevinirim
CS-HG200-7 fiyat diye aratırsanız birkaç sitede çıkıyor. N11'de örneğin.
 
7v uyumlu kaset ruble shımon ar göbek neden bulabilirim
Biryerde gördüm orada bitmiş
Yardımcı olursanız sevinirim

V fren için Shimano FH-TY500 modeli istediğiniz gibi. Alternatif olarak daha yeni 8-9-10 uyumlu göbekleri (Shimano Tourney FH-TX500, Shimano Acera FH-T3000 gibi) spacer ile birlikte kullanabilirsiniz.
Disk fren için bunların sonu 5 ile biten diske uygun modellerini kullanabilirsiniz. Bunlar V fren ile de uyumlu tabii.

CS-HG200-7 fiyat diye aratırsanız birkaç sitede çıkıyor. N11'de örneğin.

CS-HG200-7 ruble, aranan arka göbek. Buradaki mesajda kelimeler karıştığı için net anlaşılmıyor ama şuradan anlaşılıyor: Delta Bisiklet WhatsApp Hattı Hizmetinizde
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybek Cihan
(link)

Jant frenli bisikletlere uygun.
 
Merhaba, 8 vitesli claris2000 setli bisikletime mavic aksium(9,10,11) takabilirmiyim göbeğine (spacer) ara parça takarak?
 
Merhaba, 8 vitesli claris2000 setli bisikletime mavic aksium(9,10,11) takabilirmiyim göbeğine (spacer) ara parça takarak?

Evet, takılabilir.
(link)
Kalınlığı uyuyorsa (yukarıdakinden 0.6mm kalın) piyasadaki en ucuz çözüm de bu: (link)
 
Geri