Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Axman R2 Full Carbon Bİke

Scudo
hayırlı olsun harikaymış gerçekten...

Kazasız belasız kullanın..Başarılar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Ertörün
Merhaba

Güle güle kullan. Hatasız, kazasız. arızasız, çiziksiz.:)
İnsan şimdi yeni olunca, kullanmaya da kıyamaz ilk günler. Ama bir müddet sonra alışınca, üstünden de inmekte istemez.

Resimlerden bu kadar güzel görünüyorsa yakından , kimbilir ne kadar güzeldir.

İyi günlerde binme dileklerimle.

Sevgi ve selamlarımla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Ertörün
gördüğüm en iğrenç bisiklet üste para aldınmı bari.......:D :D :D (kıskançlık hat safhada ;) ) iyi günlerde bin kazasız belasız peki sana kaça patladı bu yavru. ve ağırlık nedir tartmadım deme.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Ertörün
Maaşallah, aşağıda bisikletler kafa kafaya binmiş laflıyorlar galiba.

--Selam birader, senin mi?
--- Evet, yeni model.
--Kaç kilo?
---7.8. Ya sen?
--Efendim:rolleyes: ?
...

Hayırlı olsun. Kazasız, belasız kullanırsın inşallah. Karbondan bir nazar boncuğu tak derim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Ertörün
Teşekkürler, ağırlığı 7.9 gibi birşey çok sağlıklı olarak tartamadım.Biraz takas gibi oldu tamamını peşin para verip de almadım.
 
bıraz surus dınamıklerınden bahsedermısın eskı bısıkletın neydı AL mıydı.hızlanması dengesı nasıl yokuslarda nasıl cıkıyor eskı bısıkletınle bır karsılastırma yaparmısın.bende full carbon bır yol bısıkletı dusunuyorum
 
sevgili burgaz, bugün ilk olarak bnidim ve 50 km yaptım yokuş çıkıp inmedim henüz.Daha önceki bisikletim arkabacakları karbon bisanın bir yol yarış modeliydi o da çok hafifti.Üzerinde duraace vardı onunda Buna rağmeb bu bisiklet gerçekten muhteşem.şöyleki:
iki teker arsındaki mesafe bundan önceki bisikletime göre daha kısa; bu da bisikleti daha atak yapıyor, tepkiselliğini artıtıyor.

Kadronun full karbon olması itreşimi çok büyük bir oranda emmesini sağlıyor.Bu da özellikel mıcır yolları neredeyse hissetmemeni sağlıyor.

Bisikelt kalkışlarda çok çabuk hızlanabiliyor.
bu kadro 54 olduğu için (bbenim boyuma göre ideal) hakimiyeti çok daha iyi sağlıyorum

Maşanın profilinin yandan kalın olması virajlarda esnemesini önlüyor ve virajları çok daha iyi almamı sağlıyor.(savrulmadan)maşanın önden ince olması ise aeordinamiği arttırıyor.
Henüz yokuş çıkmadım ama çok büyük bir iihtimal 2dk kazancım olacak yokuşta.(yokuşta zaman tuttuğum iki nokta var burada 35 dkde eskibisikeltle yeni bisikelt arasındaki efor farkını nabız saatine bakıp anlamaya çalışacam)
 
2 dk kazandırırsa sana muhtesem olur dogrusu.bıde ustunde ultegra var ssanırım teker setını cozemedım ama ultegra mı acaba.
 
Geri