@Kaan.Özçelik oyle bi turla anlamam ki, ilk defa yol kokpitine gececek olan ben o is cok zor. musait bir zamanda (kismetse), birlikte turlarsak size yetismekte zorlanmaya baslayipta fazladan benzin yakinca anlarim heralde
Yazarım tabi 5 sene sonra yeniden bisiklete biniyor olacağım. Hayalimde hep yarış bisikleti vardı. Karbon maşa ve sora donanımlı bu fiyata bulamadım birde şehir içinde kullanacağım için düz gidon aldım. Heycanla bekliyorum
Geldi benim triban uygun ebatta alyan koymamışlar kutusuna o yüzden gidonu ayarlayamadım şimdilik yatışta
@Kaan.Özçelik teşekkür ederim. Paketten iki alyan birde 14-15 anahtar çıktı. Ama alyanların ölçüleri alakasız . Ancak seleyi ayarlar. İçinden ön-arka farda çıktı ufacık tefecik sevimli bir şeyler ama pilleri saat pili sanırım işlevsiz olmuş o yönden
@Kaan.Özçelik pedalları taktım. Selenin boyuda sanki beni görüpte ayarlamışlar gibi tam oldu. Malesef yanlış yollamışlar alyanları ikiside işime yaramadı. 25 liraya komple bir takım alyan aldım şimdi kurdum bisikleti
@Operatör7474 Sele aynen duruyor. Kurun geldiği yer itibariyle kendisine kur yapmaya başladım ki beni bırakıp gitmesin
Yol bisikleti selesi zaten biraz sert ve "küçük" oluyor. Ana çözüm pedli bir tayt. Benim gibi, dışarıda rahat edemiyorsanız üstüne bir de şort giyersiniz. Hatta iç dış takım olanlar bile var.
@Kaan.Özçelik evin içinde denedim biraz rahatsız etti gibi. Sonra tam oturdum üzerine o kadarda rahatsız değil gibi. Tabi rahatsız etmesinde 5 senedir bisiklete binmememle kaba etimin yumuşamasının da etkisi vardır tayt düşünüyorum bende alacağım
@Operatör7474 Başlığı Triban'la ilgili genel paylaşımlar için kullanmanızı öneririm
Kullandığınız pompa mutemelen doğrudan siboba bağlanan tiplerden. Mutlaka ayaklı bir pompa edinmenizi öneririm. Konu ile ilgili forumda pek çok başlık ve paylaşım bulabilirsiniz.
SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@yunuse 3'lü aynakolun yararı ayağımın altındaki vites kombinasyonlarını çoğaltması. Ama en çok da, 2'lilerde genelde bulunmayan 30 dişli küçük çark. 1/1 vites oranım (yaptığım ruble değişiminden sonra) 30/32, yani 1'in altında. 2'li sistemlerin 53/39, 50/39 gibi olanları saymazsak, bulabildiğim en iyi oran 50/34 idi. 12/32 rubleyle bile 1/1 vites oranı 1'in üstünde.
Özetle T520'de, mevcut aynakol/ruble değerleri ile benim bacaklarım yokuşlarda rahat ediyor. Bu oranlara ihtiyaç duymadan, 50/34 ve 11/25 ile süren arkadaşlarım da yok değil ama
SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi