Cotyoran52
An Engineer Cyclist
- Kayıt
- 4 Şubat 2021
- Mesaj
- 428
- Tepki
- 1.517
- Şehir
- Ankara - Ordu
- İsim
- Kotyoralı
- Başlangıç
- 2000—01
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
Hadi ama dostum 635 km kat edeceksin fakat rekor kırmak umrunda değil öyle mi?Rekora hiç ilgim yok
Murat SONER izlediğinize iddiaya girerim. Bu arada bazı insanların yolu sadece gitmek için gittiğine neden inanmıyorsunuz?Hadi ama dostum 635 km kat edeceksin fakat rekor kırmak umrunda değil öyle mi?
Doblo yerine mobilet kiralayıp... yiyecek, su gibi ağırlıkları ona taşıtsak. Rüzgarına girmicez, söz.😄
Hadi ama dostum 635 km kat edeceksin fakat rekor kırmak umrunda değil öyle mi?
kaybetmek istemiyorsanız iddiaya girmeyiniz çünkü bu adı ilk kez duyuyorum.Murat SONER izlediğinize iddiaya girerim.
kardeş ortalaman kaçtı, artı helal olsun. Ben 250 yi denedim. 350 yi deneme planım var. Ondan sonrasına bakarız....Bu sene Eskişehir Antalya'yı (435 km) 12 saat 17 dakika hareket toplamda 15 saat 51 dakikada tamamladım. Önümüzdeki sene Haziran sonuna doğru günler uzunken Sakarya Karasu'dan Antalya'ya (Karadeniz'den Akdeniz'e) 635 km yapmayı düşünüyorum bakalım.
Gerçi özür ortalamayı hesaplaybilirdim ama kolay tarafından sordumkar
kardeş ortalaman kaçtı, artı helal olsun. Ben 250 yi denedim. 350 yi deneme planım var. Ondan sonrasına bakarız....
peki rekor konusunu bi kenara bırakalım , tecrübelerinden istifade edilecek biri olduğunuz için birkaç sorum var: 1-sürat odaklı, hafif ve bundan dolayı patlama direnci düşük bir lastik kullandığınız için mi bu kadar patlak sorunu yaşıyorsunuz 2- dönüşü otobüsle yapıyorum dediniz bu durumda bisiklet kutusu temin edemeyeceğinize göre ön tekeri kadroya sabitleyip otobüsün bagajına bu şekilde mi koyuyorsunuz, onca bavulun eşyanın içinde bisikletinizin güvende olduğundan nasıl emin oluyorsunuz? 3- ultra sürüşlerde sele üstünde mi beslenme yapıyorsunuz yoksa yol üstü restoranlarda mı?O kadar çok işe yarar ki. Ben yanıma 2 lastik ve yama almıştım. Tam Afyon'da ön lastik patladı. Benzinlik yakınımdaydı değiştirmem, şişirmem 3 dakika sürdü. Sandıklı Dinar arasında aynı anda iki lastiğim de patladı. Mecbur yama operasyonu el pompasıyla 2 lastiği de şişirmek çok zaman kaybettirdi. Su yiyecek istemiyorum bir motor sağlam iç lastik ve ayak pompası taşısa yeter.
Aktivitenin linkini tekrar paylaşıyorum. (link) Bir incele derim. Antalya Gazipaşa arası 180 km dümdüz yol ve gece rüzgar genelde arkada olur. Ertesi gün otobüste uyuduğu ile 110 km tura çıkacak biri dümdüz yolda 25 km/s hızla 8 saatte rüzgar arkada 200 km'yi elini kolunu sallayarak yapardı. Rekor önemli değil çünkü her şeyden önce resmi değil, kontrol altında değil. Benim yaptığım 435 km'ye bile inanamayıp power verilerini didik didik edenler oldu. Bizim grupta rüzgara kapılmak diye bir şey vardır. Rüzgar güzel esiyorsa rüzgarın estiği yöne doğru hava kararana kadar gider otobüsle dönersin. Beraberken bir kadın arkadaşımızda var ona uyuyoruz. Mesela bu sene Eskişehir Konya 300 km, Bursa İzmir 340 km yaptık beraber. Piyasada kadınlarda en uzun km diye bir şey dönmüyor ama 340 km sanırım en uzunu oldu, kimse çıkıp ben rekor kırdım demedi. Böyle rekorlar havada, resmiyeti olmayan şeyler. Bana "Hadi ama dostum 635 km kat edeceksin fakat rekor kırmak umurunda değil öyle mi?" diye sorduğuna göre senin için önem arz ediyor. Sen yapmazsın ama senin gibi önemli hisseden birisi çeşitli yollar ile bu rekoru çok rahat manipüle edebilir. Tarafsız bir gözlemci olmadığı süre rekorlar ben yaptım oldudan başka bir şey değil.
layklarınızın hakkını vermek için hafta sonu 20,8 km ile geliştirdiğim mesafe.11,8 km
Bisiklete ilk binişimin 10. gününde
Bugün 18. gün, araya giren bir grip nedeniyle rekorumu geliştiremedim.
Hafta sonunu bekliyorum. Gaza gelmek için bir laykınızı alırım
peki rekor konusunu bi kenara bırakalım , tecrübelerinden istifade edilecek biri olduğunuz için birkaç sorum var: 1-sürat odaklı, hafif ve bundan dolayı patlama direnci düşük bir lastik kullandığınız için mi bu kadar patlak sorunu yaşıyorsunuz 2- dönüşü otobüsle yapıyorum dediniz bu durumda bisiklet kutusu temin edemeyeceğinize göre ön tekeri kadroya sabitleyip otobüsün bagajına bu şekilde mi koyuyorsunuz, onca bavulun eşyanın içinde bisikletinizin güvende olduğundan nasıl emin oluyorsunuz? 3- ultra sürüşlerde sele üstünde mi beslenme yapıyorsunuz yoksa yol üstü restoranlarda mı?
bir an acaba benmi yazdım dedim, aynı şeyler çünkü😄Lastik konusuyla başlayayım. Pirelli P-Zero lastik kullanıyorum. Performans odaklı 210 gr ağırlığında bir lastik. Patlama konusu ise 4000 km patlamadığı da oluyor, bir turda 2 kere patladığı da. Bu yolun durumuyla alakalı. Şahsen patlama direnci için 700 800 gr lastik kullanmam. Örneği bahsi geçen turda iki lastiğimin de patladığı anda dolu yağıyordu ve zemin zıplayan dolular yüzünden görünmüyordu neredeyse, kırık soda şişesi üzerinden geçtim. Bu seneki diğer uzun turlarda lastik patlatmadım.
Öncelikle otobüsün doluluk durumuna bakmak lazım internetten ikincisi bisikletinizin değerli olduğunu hissettirmek lazım. Mavine nazik olursanız, yüzlerce km uzaktan gelip dönüyor olduğunuzu anlatırsanız ve bir de bunu sürekli yapıp tecrübeli olduğunuzu hissettirirseniz bir köşede size yer açılır ve bisikletinizi o köşeye siz yerleştirirsiniz. Üstüne sen çok acıkmışsındır şimdi deyip sürekli servis yapılır Bisikleti yerleştirirken ön jantı çıkarıp bisikleti kenara doğru yerleştiriyorum, ön jant ile de destekliyorum. Eldivenleri maşanın yere temas ettiği yere koyuyorum. İnerken de şekli hiç bozulmamış şekilde alıyorum. Zaten o kadar km yaptıktan sonra rahat 1 kg zayıflıyorsun. Hali hazırda zayıfsan o bir kg kayıp yüzünden barız belli oluyor ve gören acıyor Üzerinizdeki profesyonel ekipmanlar (tayt, kask, ayakkabı) ile bisikletini bir yerden bir yere götüren birinden ayrılıp sporcu olarak görülüyorsunuz.
Ne sıklıkla yemek yemek veya bir şeyler atıştırmak kişinin alışkanlık ve biyolojisi ile alakalı. Bizde sele üstünde yemek diye bir şey yok. Tek başıma iken suluklar boşalmaya yakın bir benzinliğe girer suluğun tekini su diğerini soda ile doldururum. Bir tane küçük kutu kola ve bir tane Nogger doldurma yer 15 dakika içerisinde yola devam ederim. Öncesinde şurada yemek yiyeceğim dediğim yere geldiğimde de oturur yemek yerim. Bir tık az yerim sıkıştırmasın diye. Arkadaşlarla iken kavuncular meyvecilerde küçük mola yerleri oluyor. Yanıma bir tane magnezyum hapı alır yolun yarısına ulaştığımda içerim.
Murat SONER izlediğinize iddiaya girerim. Bu arada bazı insanların yolu sadece gitmek için gittiğine neden inanmıyorsunuz?
İzmir'de bir tırmanma yarışı yapıldı. Tam olarak Selçuk yakınında. Selatin adında bir dağ köyüne tırmanma yarışıydı. Ben kayıt yaptırmadım, sıra numarası almadım, o kadar ki tırmanışa katılım madalyası bile almadım.
Nihayetinde yarışanları önden, gezenleri arkadan saldılar. Gezenlerin arkasındaydım, ona rağmen milleti geçe geçe 17'inci olmuşum.
Yukarıda şenlik, yemek falan sonrası kura çekiyorlar. Herkese bir şeyler veriyorlar. Arkadaşlar bana "sen numara almadın mı" dedi. Ben "yooo" dedim.😅 Sadece sürmek için sürdüm.😁