Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Scudo
Herkesin bisikletler geldi mi? 15. Sayfadan sonrasını okuyamadım 😎
 
Merhabalar, ne zamandır paylaşmak istediğim bir kaç fotoğrafla yaklaşık bin kilometrede yaptığım bazı değişiklikleri göstermek istedim.

Öncelikle bisikleti ilk aldığım günkü fotoğrafından başlayalım isterseniz. Karşınızda kutusundan yeni çıkmış, yeni kurulmuş ama daha gidon sargısı bile yapılmamış bir Bisan Grand Tour Eco 🥰 O kutudan çıkıp da kurulumu yapıldığında insan çocuk gibi seviniyor. O gün pek vaktim olmadığından çok ufak bir deneme harici sürmek nasip olmamıştı. Arabaya koyup eve götürdüm ve arabanın durduğu yerde gülleri görünce önce şurda da bi fotoğraf çeksem mi diye düşünüp sonra dur şimdi kendi kendine görgüsüzlük etme illa fotoğraf çekecek bolca vaktin ve yerin olacak deyip vazgeçtim.
IMG_1766.jpg

5-10 kmlik bir kaç denemeden sonra matara kafesine evdeki suluğu takıp yola koyulduğum ilk gün lastiğim patladı. (Buradaki herkesin de olduğu gibi)
Jant şeridi bu modelde değiştirilmesi gereken ilk unsurdu bunu herkes söylemişti ve daha ilk gününden kendisi de kendini belli etmişti. Ne var ki ben heyecanımdan jant şeridi siparişimi beklemeden yola koyulmuş ve lastiği patlatmıştım bile.
Şeridi değiştirdim sonradan ama arka lastiğim adeta alışmışçasına ortalama her 150 km de bir patlak verdi. Bu oldukça can sıkıcı bir durumdu ve ben sürekli az daha eskiteyim de değiştireyim şu lastikleri demeye başladım. Bi nedenden jantları da sevmemiştim ama değiştirmek için gerçekten uzun bi süre beklerim diye düşündüm.
Bu da o ilk turumda bi benzinlikte çektiğim fotoğraf. (yaklaşık 70 km)
IMG_1844.jpg

Sonrasında tabi kilitli pedal alma zamanı gelmişti. Shimanoların fiyatının tam da o döneme denk gelerek uçuşa geçmesi ikinci elde de güvenebileceğim bi ürün bulamamam nedeniyle Crank Brothers Candy 1 almaya karar verdim. O da sadece kırmızı renkte vardı ve bisikletin genel rengine çok da uymayacaktı. O an hiç aklımda olmayan bir şey denemeye karar verdim: Kırmızı gidon sargısı. Bununla biraz uyum yakalarım diye düşündüm ve aklımdaki siyah-beyaz gidon konseptini tamamen sildim. Bianchi Evo Nastro Kırmızı gidon bandı alıp orijinal sargısının üzerine sardım ve çift kat sargı ellerimi gerçekten rahatlattı.
Bu da kırmızıya giden yoldaki başlangıç resmi:
IMG_2472-EFFECTS.jpg

Sonra hem görsellik hem rahatlık olarak aklıma gelen şey seleyi değiştirmek oldu. Kadronun üç köşesini de kırmızı yapmak daha güzel olabilirdi. Aliexpress indirim kuponu dağıtıyordu, forumda bi arkadaş da baktığım modellerden birine olumlu yorum yapıyordu. Eh bi de Çin karbonu selemiz olsun madem deyip verdim siparişi ve böyle bi görünümü oldu. Sele için hep deneyerek alın derler ama şansıma rahat ve uygun oldu.
(Bu arada lastik patlamaya devam ediyorduu)

IMG_6034.jpg

Sonra sıra geldi jant bakmaya. Aslında bakmasına hep bakıyordum da sadece bakıyordum. Ben bakmalara doyamadan hooop döviz uçtu bi haller oldu. Çok yakışır çok iyi götürür dediğim campagnololar, fulcrumlar, falan hayal oldu. n11 ise sanki beni duyuyormuşcasına bak sana yurtdışından hayır yok hem o kadar parayı bi anda çıkma sonrasında ekstra bi ödeme gerekir apışıp kalırsın, gel ben sana 200 liralık kupon vereyim taksitle al ne alıyorsan dedi ben de sar abicim ordan bana bi gümüşünden rs11 madem dedim.

IMG_6104.jpg

O aralarda lastiğim tam maaşallah patlamadı bu sefer beni yarı yolda bırakmadı dediğim bi yerde merhabaaa bak ben patlıyorum deyince yine forumda gördüğüm önerilen Life line race lastiklerden de sipariş etmiştim. Yine lastiklerle birlikte 2 de kırmızı tonlarında 500 ml suluk ekledim. (kullandıklarım 750 ml idi). Tabi yurtdışından gelmesi 15 gün kadar buldu. Ve eklediğim küçük bir aksesuarla da son hali:

IMG_6703.jpg

Sonuç olarak da başta hiç aklımda olmayan bayağı kırmızılı bir GTE oldu ve bisiklet farklı bir karaktere büründü gözümde. Uzun bi süre değişiklik yapmayı düşünmüyorum artık. Kadro rengiyle kırmızı tonlar mükemmel uyumlu değiller belki ama ben bu halini sevdim, umarım siz de okurken resimlere bakarken falan beğenirsiniz.
Yasaklardan ve ramazandan dolayı henüz doğru düzgün kullanmak nasip olmadı.
İnşallah bayramdan sonra bol bol turlamak nasip olur hepimize.
 
Deneyim bari inşallah 54 te vardır ama 2cm farkeder mi ya
 
Merhabalar, ne zamandır paylaşmak istediğim bir kaç fotoğrafla yaklaşık bin kilometrede yaptığım bazı değişiklikleri göstermek istedim.

Öncelikle bisikleti ilk aldığım günkü fotoğrafından başlayalım isterseniz. Karşınızda kutusundan yeni çıkmış, yeni kurulmuş ama daha gidon sargısı bile yapılmamış bir Bisan Grand Tour Eco 🥰 O kutudan çıkıp da kurulumu yapıldığında insan çocuk gibi seviniyor. O gün pek vaktim olmadığından çok ufak bir deneme harici sürmek nasip olmamıştı. Arabaya koyup eve götürdüm ve arabanın durduğu yerde gülleri görünce önce şurda da bi fotoğraf çeksem mi diye düşünüp sonra dur şimdi kendi kendine görgüsüzlük etme illa fotoğraf çekecek bolca vaktin ve yerin olacak deyip vazgeçtim.
263693 dosyayı görüntüle

5-10 kmlik bir kaç denemeden sonra matara kafesine evdeki suluğu takıp yola koyulduğum ilk gün lastiğim patladı. (Buradaki herkesin de olduğu gibi)
Jant şeridi bu modelde değiştirilmesi gereken ilk unsurdu bunu herkes söylemişti ve daha ilk gününden kendisi de kendini belli etmişti. Ne var ki ben heyecanımdan jant şeridi siparişimi beklemeden yola koyulmuş ve lastiği patlatmıştım bile.
Şeridi değiştirdim sonradan ama arka lastiğim adeta alışmışçasına ortalama her 150 km de bir patlak verdi. Bu oldukça can sıkıcı bir durumdu ve ben sürekli az daha eskiteyim de değiştireyim şu lastikleri demeye başladım. Bi nedenden jantları da sevmemiştim ama değiştirmek için gerçekten uzun bi süre beklerim diye düşündüm.
Bu da o ilk turumda bi benzinlikte çektiğim fotoğraf. (yaklaşık 70 km)
263694 dosyayı görüntüle

Sonrasında tabi kilitli pedal alma zamanı gelmişti. Shimanoların fiyatının tam da o döneme denk gelerek uçuşa geçmesi ikinci elde de güvenebileceğim bi ürün bulamamam nedeniyle Crank Brothers Candy 1 almaya karar verdim. O da sadece kırmızı renkte vardı ve bisikletin genel rengine çok da uymayacaktı. O an hiç aklımda olmayan bir şey denemeye karar verdim: Kırmızı gidon sargısı. Bununla biraz uyum yakalarım diye düşündüm ve aklımdaki siyah-beyaz gidon konseptini tamamen sildim. Bianchi Evo Nastro Kırmızı gidon bandı alıp orijinal sargısının üzerine sardım ve çift kat sargı ellerimi gerçekten rahatlattı.
Bu da kırmızıya giden yoldaki başlangıç resmi:
263695 dosyayı görüntüle

Sonra hem görsellik hem rahatlık olarak aklıma gelen şey seleyi değiştirmek oldu. Kadronun üç köşesini de kırmızı yapmak daha güzel olabilirdi. Aliexpress indirim kuponu dağıtıyordu, forumda bi arkadaş da baktığım modellerden birine olumlu yorum yapıyordu. Eh bi de Çin karbonu selemiz olsun madem deyip verdim siparişi ve böyle bi görünümü oldu. Sele için hep deneyerek alın derler ama şansıma rahat ve uygun oldu.
(Bu arada lastik patlamaya devam ediyorduu)

263696 dosyayı görüntüle

Sonra sıra geldi jant bakmaya. Aslında bakmasına hep bakıyordum da sadece bakıyordum. Ben bakmalara doyamadan hooop döviz uçtu bi haller oldu. Çok yakışır çok iyi götürür dediğim campagnololar, fulcrumlar, falan hayal oldu. n11 ise sanki beni duyuyormuşcasına bak sana yurtdışından hayır yok hem o kadar parayı bi anda çıkma sonrasında ekstra bi ödeme gerekir apışıp kalırsın, gel ben sana 200 liralık kupon vereyim taksitle al ne alıyorsan dedi ben de sar abicim ordan bana bi gümüşünden rs11 madem dedim.

263697 dosyayı görüntüle

O aralarda lastiğim tam maaşallah patlamadı bu sefer beni yarı yolda bırakmadı dediğim bi yerde merhabaaa bak ben patlıyorum deyince yine forumda gördüğüm önerilen Life line race lastiklerden de sipariş etmiştim. Yine lastiklerle birlikte 2 de kırmızı tonlarında 500 ml suluk ekledim. (kullandıklarım 750 ml idi). Tabi yurtdışından gelmesi 15 gün kadar buldu. Ve eklediğim küçük bir aksesuarla da son hali:

263698 dosyayı görüntüle

Sonuç olarak da başta hiç aklımda olmayan bayağı kırmızılı bir GTE oldu ve bisiklet farklı bir karaktere büründü gözümde. Uzun bi süre değişiklik yapmayı düşünmüyorum artık. Kadro rengiyle kırmızı tonlar mükemmel uyumlu değiller belki ama ben bu halini sevdim, umarım siz de okurken resimlere bakarken falan beğenirsiniz.
Yasaklardan ve ramazandan dolayı henüz doğru düzgün kullanmak nasip olmadı.
İnşallah bayramdan sonra bol bol turlamak nasip olur hepimize.
Mükemmel olmuş. Elinize sağlık..
 
Üşenmedim 257 sayfa Yol Bisikleti Tavsiyelerini ve 65 sayfa bu konuyu okudum. Çok güzel bilgiler var, sayenizde bilmediğim çok şey öğrendim. Teşekkürler.

Sonuç olarak Bisan GT beğendiğim bir bisiklet oldu da 9.200 TL civarına uçması insanın canını sıkıyor. Bu bisikleti geçen sene alanlar gerçekten çok şanslı. Yine de nakit denkleştirebilirsem ve Gravel ile Yol bisikleti arasında kafamdaki son karışıklıkları giderirsem bu bisikleti de düşünüyorum. Gravel ile arasında kalmamın nedeni Ankara'nın biraz dışında Susuz civarındayım. Hem asfalt hem bozuk yollar var. Sanırım şehir bisikletinden yola geçeceğim ama malum fiyatlar can sıkıyor.
 
Üşenmedim 257 sayfa Yol Bisikleti Tavsiyelerini ve 65 sayfa bu konuyu okudum. Çok güzel bilgiler var, sayenizde bilmediğim çok şey öğrendim. Teşekkürler.

Sonuç olarak Bisan GT beğendiğim bir bisiklet oldu da 9.200 TL civarına uçması insanın canını sıkıyor. Bu bisikleti geçen sene alanlar gerçekten çok şanslı. Yine de nakit denkleştirebilirsem ve Gravel ile Yol bisikleti arasında kafamdaki son karışıklıkları giderirsem bu bisikleti de düşünüyorum. Gravel ile arasında kalmamın nedeni Ankara'nın biraz dışında Susuz civarındayım. Hem asfalt hem bozuk yollar var. Sanırım şehir bisikletinden yola geçeceğim ama malum fiyatlar can sıkıyor.
9200 105 setli olanı olabilir bende sora setli düşünüyorum 6bin civarı
 
Mükemmel olmuş, rx9300 almayı düşünüyordum yavaş yavaş GT ecoya kaydım.
 
Selamlar,

Bisikletinde b+ plus ürünleri olanlar için Bisan'dan öğrendiğim ağırlık bilgileri;

- B+PLUS Gidon – 400 gram
- B+PLUS Gidon Boğazı – 120 gram
- B+PLUS Sele Borusu (31.6x380mm) – 340 gram

Bilginize.

*Bu rakamları gidon ve boğaz değişimi yapılırken teyit edeceğim bu arada:)
 
Son düzenleme:
Merhabalar
Boy 174-175, bacak boyu 78-79 için sizce 52 olur mu?
Benim boy 172 iç bacak 76 bisana gte kadro boyu için mail attım 50 kadroyu önerdi bana bisana mail atıp sorabilirsin çabuk dönüyorlar
 
Benim boy 172 iç bacak 76 bisana gte kadro boyu için mail attım 50 kadroyu önerdi bana bisana mail atıp sorabilirsin çabuk dönüyorlar
50 kadronun ne zaman çıkacağı belli değil sanırım.
 
Arkadaşlar, bizim bisikletlerin gidon boğazı 80 mm. Gidon bağlantı yerinde 31,8 yazısını görüyorum. Peki maşa tarafının bağlantı yerinin çapı nedir? Aynı mıdır?
 
Arkadaşlar, bizim bisikletlerin gidon boğazı 80 mm. Gidon bağlantı yerinde 31,8 yazısını görüyorum. Peki maşa tarafının bağlantı yerinin çapı nedir? Aynı mıdır?

Yeni bisikletlerde maşa üst borusunun gidon boğazına bağlanan kısmının çapı 1 1/8" (28.6mm) standart hale gelmiş durumda. :harika:
 
Teşekkür ediyorum Sadettin bey, hemen her gün forumdan yeni bir şeyler öğreniyorum.
 
Kıymetli bisiklet severler ic lastik, levye yama setini. Taşımak için sele altı çanta mi önerirsiniz yoksa suluk tarzı bir şey mi? Bir de el pompasıni kadroda taşıyan var mı? Varsa nasıl bir yöntemleri var
 
Kıymetli bisiklet severler ic lastik, levye yama setini. Taşımak için sele altı çanta mi önerirsiniz yoksa suluk tarzı bir şey mi? Bir de el pompasıni kadroda taşıyan var mı? Varsa nasıl bir yöntemleri var
Bunları taşımayan birisi olarak sele altı çanta öneririm.Madem taşımıyorsun niye öneriyorsun diyecek olursanız.herkes burda taşıyor derim :koptum: El pompalarının aparatları var kadroya sabitlenen,el pompası aldığınızda yanında oluyor sanırım onları tercih edebilirsiniz
 
İkinci el piyasasında bulunan arkadaşlarla fiyatta anlaşamayınca RX 9300 almaktan vazgeçip dün itibariyle GT Eco satın aldım. 2021 model GT Ecolarda lastikte problem olmadığı söylendi bu doğru mudur ? Bisiklet gelir gelmez kumaş jant şeridi çektirmem gerekir mi, deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Bunun yanında alır almaz şunu yap dediğiniz şeyler nelerdir arkadaşlar
 
İkinci el piyasasında bulunan arkadaşlarla fiyatta anlaşamayınca RX 9300 almaktan vazgeçip dün itibariyle GT Eco satın aldım. 2021 model GT Ecolarda lastikte problem olmadığı söylendi bu doğru mudur ? Bisiklet gelir gelmez kumaş jant şeridi çektirmem gerekir mi, deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Bunun yanında alır almaz şunu yap dediğiniz şeyler nelerdir arkadaşlar
hayırlı olsun güle güle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: SerhanTR
Geri