Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Fatih bisikleti aldığında forumda yazdıkları gözüme çarpmıştı ve sonunda aldın kendim almış gibi sevindim çok istiyordun diye yazmıştım kendisine.
Yaşadığı sorunu gördüğümde yine kendi yaşadığım olay aklıma geldi ve bazı noktalarda hak veriyorum kendisine.
İnsanın hevesle aldığı bir üründe böyle bir problem yaşaması bütün hevesini kırabiliyor. Maalesef bende geçtiğimiz yıl aldığım bisan bisikletimde bu tarz problemler yaşadım, bisikleti aldığım firma beni mağdur etmemesine, fabrikadan gelecek sonucu beklemeden yeni kadro vermesine rağmen aklınızda hep bir acaba oluyor ve soğuyorsun bisikletten.
Bak forman falan hazır ve sadece bisikletinin servis problemini çözülmesini bekliyorsun, bir an önce bisikletini al ve bas pedala, ki bütün olumsuzluklar rüzgarla birlikte geride kalır umarım.
teşekkür ederim inşallah alsaydım bi. umarım problem kadroya dokunmadan çözülmüştür. 2. ele çıkacak diye moralim bozuldu. daha faturası kesilmeden
 
Scudo
teşekkür ederim inşallah alsaydım bi. umarım problem kadroya dokunmadan çözülmüştür. 2. ele çıkacak diye moralim bozuldu. daha faturası kesilmeden
Nacizane tavsiyem şuan hiçbirşeye karar vermemeye çalış, sadece biran önce problemi giderilmiş olarak bisikletini almaya çalış.
Pedala basınca tüm olumsuzluklar bitecektir :harika:
 
Bugün bisikletimi görmeye gittim. Orta göbeğe tek pul atılmış pul kısa gelmiş. Kadro ile ilgili sıkıntı olsaydı direk fabrikaya yollardım zaten dedi adam. Sadece orta göbeğe kalın bi pul atıp eşitleme yapacağım dedi büyük ihtimal yarına bitmiş olur inşallah.
 
Bugün bisikletimi görmeye gittim. Orta göbeğe tek pul atılmış pul kısa gelmiş. Kadro ile ilgili sıkıntı olsaydı direk fabrikaya yollardım zaten dedi adam. Sadece orta göbeğe kalın bi pul atıp eşitleme yapacağım dedi büyük ihtimal yarına bitmiş olur inşallah.
Hadi gözün aydın ozaman. Hazırla kıyafetleri şimdiden👍
 
Bugün bisikletimi görmeye gittim. Orta göbeğe tek pul atılmış pul kısa gelmiş. Kadro ile ilgili sıkıntı olsaydı direk fabrikaya yollardım zaten dedi adam. Sadece orta göbeğe kalın bi pul atıp eşitleme yapacağım dedi büyük ihtimal yarına bitmiş olur inşallah.
Hayırlı olsun, umarım bu sorun istediğin gibi güzelce sonlanır.
 
Bugün bisikletimi görmeye gittim. Orta göbeğe tek pul atılmış pul kısa gelmiş. Kadro ile ilgili sıkıntı olsaydı direk fabrikaya yollardım zaten dedi adam. Sadece orta göbeğe kalın bi pul atıp eşitleme yapacağım dedi büyük ihtimal yarına bitmiş olur inşallah.
Satıp 1000 lira daha verip carraro alıyor muyuz son durumda😀
 
Son düzenleme:
Vee bugün bisikletime tam kavuştum derken bir deneme sürüşü esnasında en büyük dişlilerde zincirden garip sesler gelmeye başladı. Arka vites attırıcısında dişlisinde fazla boşluk var. Bisikletçi dedi ki zincir çeşitleri var belki seninkini yanlış takmış olabilirler. Sıfır alıp denemem lazım dedi. :acpsnr: akşam 10da gittim almaya 11e kadar baktık. Eli boş döndüm geldim. Benim suçum ne?
 
Bu bisikletin faturası ve garanti belgesi yok mu? Arıza çıkartma durumu, serviste geçen süre sınırı ve ücretsiz değişim gibi bilgiler yer alır.
Üründen faydalanamamissiniz resmen.
 
Bu bisikletin faturası ve garanti belgesi yok mu? Arıza çıkartma durumu, serviste geçen süre sınırı ve ücretsiz değişim gibi bilgiler yer alır.
Üründen faydalanamamissiniz resmen.
Fatura henüz kesilmedi. Garanti belgesi var daha tam bir ay oldu alalı.
 
Son düzenleme:
Bisan'la tartışın bu konuyu bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
cvp geldi. servis listesini atmışlar. tek kelime bisan pişmanlıktır.
Bu servis listesi nedir?Benim bisikletim de orada.Rica etsem listeyi bana da atar mısınız özelden??Bu liste dediğiniz "şu anda bakımda olan bisikletlerin listesi"olarak anladım ben:srnsml:
edit:Yanlış anlamışım heyecandan :krktm: :acpsnr: :tskler:
 
cvp geldi. servis listesini atmışlar. tek kelime bisan pişmanlıktır.
Bence bırakmayın peşini ayıplı mal için servis listesi nedir ? Keşke faturanızı alsaydınız bisiklet ile birlikte.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bence bırakmayın peşini ayıplı mal için servis listesi nedir ? Keşke faturanızı alsaydınız bisiklet ile birlikte.
faturamı istediğim zaman kestirebilirim. şu an düzelsin yeter. belki büyük bişey yok ama yeni aldığım için moralim bozuluyor sadece bu kadar. iade etmek istemiyorum.
 
faturamı istediğim zaman kestirebilirim. şu an düzelsin yeter. belki büyük bişey yok ama yeni aldığım için moralim bozuluyor sadece bu kadar. iade etmek istemiyorum.
Aynı durumları bende yaşadım sadece sorunsuz şekilde bisiklet sürmek istiyor insan.
Mevzu iade etmek değil bence, sıfır bir ürün alıp çok kısa bir süre içerisinde bisiklette hata olduğunu anlıyorsunuz, bisikletinizde hata olduğu aşikar olduğu halde günlerce bisikletinizden ayrı kalıyorsunuz. Bu sebepten hakkınızı arayın dedim, en nihayetinde ayıplı mal var ve neden siz mağdur olasınız ?
Ayrıca dediğim gibi aynı firmadan bende geçen sene problem yaşadım ve durumu izah ettiğimde satan firmanında anlayışıyla üründe problemin olduğu ve ürünün ayıplı olduğu belli olduğundan servis sürecini bekletmeden ertesi gün yeni kadro verdiler.
 
@fatihgocmez, bir ara arkadaşlar Instagram'dan Bisan Fabrika Müdürü Ali Bey'e mesajlar atıyorlardı.
İsterseniz bir deneyin, mesaj atın. @alikoca44.
 
@fatihgocmez
bu tür durumlar gerçekten can sıkıcı ve insanı hem markadan hem bisikletten soğutan durumlar. Daha önce başka bi bisikletimde böyle bi durum yaşadığımdan seni anlıyorum.
Benim bu konuda takıldığım bi şey oldu ki sen şimdi Bisan servisine gittin ve günlerce beklettiler. Bi bisiklete bakmak ve gerçekten sorun tespit edip çözüm üretmek bu kadar uzun sürmemeli bence. Ayrıca belki yanlış zincirdir zincir alıp bakmak lazım demişler, e aldığın zincirle de iş çözülmeyecekse ne olacak? Yani kesin şundan denilen bi problemi hala tespit edilmemiş.
Konya büyük bir şehir eminim ki işinin ehli başka ustalar da vardır. Forumdan birilerine danışıp bir de başka bir ustaya mı göstersen? Ben aldığımda sadece kurulum için Bisan servisine gitmiştim mesela ama belgeyi imzalatıp kendi bildiğim ustaya getirdiğimde tam ayarlarını yapmak için 2 saat daha geçmişti orada.
Bu da çözüm vermezse iş het halükarda fabrikaya geri göndermek olacaksa da yine hızlı bir şekilde ilgilenebilecek başka bir servise gidip durumu anlatıp fabrikayla görüşmesini isteyebilirsin.
 
Geri