Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Scudo
@fatihgocmez maşallah yavruya. Kuzu gibi yatmış babasının sırtına. Benimkiler o yaşta, tepik yumruk Allah ne verdiyse odun, kırbaç.:koptum:
Daha dün arazide küçük oğlan iki defa bisiklet kırdı önüme. Kız babası olmak farklı birşey.
Bisiklet de güzel duruyor. Sana ,yavruya ve bisikletine maşallah. İyi günleriniz güzel sürüşleriniz olsun. Allah bağışlasın.😍🧿🧿🧿
eyvallah abi sağolasın :) çok rahat gitti geldi maşallah rahat oldu. koltuk düşünüyorduk şimdilik böyle idare eder gibiyiz.
Maşallah çok tatlı bir görüntü olsa bile beni hemen endişe ve sorular kapladı.
Miniğin karnına çok baskı olmaz mı, nefes alışverişini tam yapabilir mi? vs. Eminim düşünmüşsünüzdür. Yine de sormadan edemiyorum.
sıkıntı olmadı 3-4 km anca gittik zaten. Eskiler hep sırtına bağlarlardı ya çocukları tarlada çalışırken felan uykusu geldi aslında :D ama koltuktan rahat gerçekten ve güvenli baya
 
eyvallah abi sağolasın :) çok rahat gitti geldi maşallah rahat oldu. koltuk düşünüyorduk şimdilik böyle idare eder gibiyiz.

sıkıntı olmadı 3-4 km anca gittik zaten. Eskiler hep sırtına bağlarlardı ya çocukları tarlada çalışırken felan uykusu geldi aslında :D ama koltuktan rahat gerçekten ve güvenli baya
Hocam nasıl güvenli, Allah korusun kazası belası var bu işin. Basit bir kaza ile, misalen mazgala düşersiniz veyahut ön tekeri kuma micira kaptirirsiniz, siz düştüğünüzde ne olacak bu sabiye? Çocuk koltuğunun esprisi taşıma fonksiyonu ile birlikte çocuk için koruma da sağlaması. Yanlış anlamayın, eleştirmek için yazmıyorum. Gereksiz risk almayın lütfen, çocuk koltuğu edinin bir sonraki sürüşte. Allah bağışlasın evladınızı, evlatlarımızı.
 
Hocam nasıl güvenli, Allah korusun kazası belası var bu işin. Basit bir kaza ile, misalen mazgala düşersiniz veyahut ön tekeri kuma micira kaptirirsiniz, siz düştüğünüzde ne olacak bu sabiye? Çocuk koltuğunun esprisi taşıma fonksiyonu ile birlikte çocuk için koruma da sağlaması. Yanlış anlamayın, eleştirmek için yazmıyorum. Gereksiz risk almayın lütfen, çocuk koltuğu edinin bir sonraki sürüşte. Allah bağışlasın evladınızı, evlatlarımızı.
hocam baya dikkatli ve ara sokaklardan sürdük ya caddeye çıkmadım hiç
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
hocam baya dikkatli ve ara sokaklardan sürdük ya caddeye çıkmadım hiç
Eyvallah hocam, önlem almışsınızdır elbette diyecek lafım yok. Sadece dünya hali, hiç beklediğimiz anda beklemediğimiz şeyler çıkabiliyor karşımıza. Benimkisi hatırlatmak, dikkat çekmek; takdir sizin.
 
@fatihgocmez maşallah çok güzel gözüküyorsunuz, nazar değmesin, fakat gözlerim siz ve ufaklık için kasklarınızı aradı, çok kısa da olsa siz ve bi şekilde ayarlama ile kızınıza kask takmayı unutmayınız. Sürüşlerinizin devamını dilerim.
 
Pedaltürkte eco da normali de mevcut şu an. Teslim aldım ama henüz binemedim.
Alet ateş ediyor. 52 aldım bu arada daha rahat hissettim.
Merhabalar. Boyum 178 iç bacak 82, Grand Tour Eco almayı düşünüyorum. Siz hangi kadro boyunu önerirsiniz? 52/54?
 
Merhabalar. Boyum 178 iç bacak 82, Grand Tour Eco almayı düşünüyorum. Siz hangi kadro boyunu önerirsiniz? 52/54?
Benzer ölçülerde 52 kullanıyorum memnunum. Yine de canlı olarak test etmenizde fayda var.
 
Merhabalar. Boyum 178 iç bacak 82, Grand Tour Eco almayı düşünüyorum. Siz hangi kadro boyunu önerirsiniz? 52/54?
52 aldım bana oldu gibi geldi ama net bişi diyemem 🙂
 
Merhabalar. Boyum 178 iç bacak 82, Grand Tour Eco almayı düşünüyorum. Siz hangi kadro boyunu önerirsiniz? 52/54?
hocam aynı ölçülerim var 52 oldu gibi. kollarım düz duruyor hatta sürerken biraz eğilmem gerekiyor.
 
Merhabalar. Boyum 178 iç bacak 82, Grand Tour Eco almayı düşünüyorum. Siz hangi kadro boyunu önerirsiniz? 52/54?
Her iki kadronun da tt borusu yani üst borusu 56 cm. Yani uzanma mesafesi her iki kadroda da 56 cm.
Kadro ölçüsünün verildiği ST borusu ise 52 kadronun 52 cm, 54 kadronun 54 cm.
Yani sizin için fark eden yer burası. Bence çok önemli değil. Her iki kadroda da uzanma mesafeniz aynı olduğu için, oturma yüksekliğinize bakacaksınız. O da sadece 2 cm fark edecek. O 2 cm farkı da seleyi yukarı aşağı ve ileri geri ayarlayarak tölere edebilirsiniz. İmkan varsa, iki boy bisikletin de sele yüksekliğini ayarlayıp üzerine oturun ve hangisinde daha rahat ediyorsanız, onu alın. İmkan yoksa, bence size 52 de olur, 54 de.
2 kadro arasında ufak tefek uzunluk, açı farkları vs. var ama bunlar sizin bizim için çok aşırı önem teşkil etmeyecek unsurlar.
Ben 173 boy, 78 iç bacakla 52 kadro kullanıyorum. 1 yıldır bisiklet bende, yaptığım tek değişiklik gidon boğazını 80 mm den 100 mm ye çıkarmak oldu.
 
Arkadaşlar bugün vites ayarına gittim özceylan bisiklete. Ayar yaparken küçük aynakol dişlisindeyken arka 8 ve 9. Dişlide iken aynakolun içine zincir sürtüyor. Göbek yamuk gibi bişey söyledi. Hafta içi getir pul felan bi şekilde çözeriz dedi. Senin ses problemi vitesten değil ordan dedi. Sizce ne yapayım. Bisan daha önce de göbekten sıkıntılı ürünler çıkarmış öyle dedi hemde bisan bayisi.
 
Arkadaşlar bugün vites ayarına gittim özceylan bisiklete. Ayar yaparken küçük aynakol dişlisindeyken arka 8 ve 9. Dişlide iken aynakolun içine zincir sürtüyor. Göbek yamuk gibi bişey söyledi. Hafta içi getir pul felan bi şekilde çözeriz dedi. Senin ses problemi vitesten değil ordan dedi. Sizce ne yapayım. Bisan daha önce de göbekten sıkıntılı ürünler çıkarmış öyle dedi hemde bisan bayisi.
O nası bişey ki? Benim bisiklette öyle bir sorun yok. Aktarıcıya sürtüyor desem? O kadarını görmüşsünüzdür. Benim de aynakol büyük dişlideyken, aktarıcısına sürtüyordu, ayrıca küçük dişliye vites attığımda eğer sert davranmışsam zincir atıyordu. Kendim biraz uğraştım ve her iki tarafı da sürtmeyecek ve atmayacak şekilde ayarladım.
 
O nası bişey ki? Benim bisiklette öyle bir sorun yok. Aktarıcıya sürtüyor desem? O kadarını görmüşsünüzdür. Benim de aynakol büyük dişlideyken, aktarıcısına sürtüyordu, ayrıca küçük dişliye vites attığımda eğer sert davranmışsam zincir atıyordu. Kendim biraz uğraştım ve her iki tarafı da sürtmeyecek ve atmayacak şekilde ayarladım.
Valla en büyükte iken hırt hırt ediyor. Ayar yapyırdım
yaptırdım geçmedi. Neyse verdim bakalım hafta içi alacağım.
 
Her iki kadronun da tt borusu yani üst borusu 56 cm. Yani uzanma mesafesi her iki kadroda da 56 cm.
Kadro ölçüsünün verildiği ST borusu ise 52 kadronun 52 cm, 54 kadronun 54 cm.
Yani sizin için fark eden yer burası. Bence çok önemli değil. Her iki kadroda da uzanma mesafeniz aynı olduğu için, oturma yüksekliğinize bakacaksınız. O da sadece 2 cm fark edecek. O 2 cm farkı da seleyi yukarı aşağı ve ileri geri ayarlayarak tölere edebilirsiniz. İmkan varsa, iki boy bisikletin de sele yüksekliğini ayarlayıp üzerine oturun ve hangisinde daha rahat ediyorsanız, onu alın. İmkan yoksa, bence size 52 de olur, 54 de.
2 kadro arasında ufak tefek uzunluk, açı farkları vs. var ama bunlar sizin bizim için çok aşırı önem teşkil etmeyecek unsurlar.
Ben 173 boy, 78 iç bacakla 52 kadro kullanıyorum. 1 yıldır bisiklet bende, yaptığım tek değişiklik gidon boğazını 80 mm den 100 mm ye çıkarmak oldu.
Çok teşekkür ederim, açıklamalarınız doğrultusunda ölçüm yaptım ve dediğiniz gibi TT boruları aynı, ST ise çok önemli değil. Piyasada olmayan bir bisikletin 54 kadrosunu beklemektense 52 kadroyu alıp geçtim.
1. Zefal gri 28-29 jant bandı alıp direkt olarak monte ettirdim.
2. üzerindeki michelin (340 gr) lastikleri bisikletçime bırakıp, chauyang shark skin (300gr) zırhlı 700x25c lastikleri aldım.
(KONYA'DA LİMON 10 BİSİKLET'E YARDIMLARI VE EKSTRA YAPTIKLARI İÇİN TEŞEKKÜRLER)
3. "Reklam 2007" diye bir otomobil kaplamacı var. Orada çalışan custom bisiklet hastası Hüseyin ustaya kolay çizilen yerlerine mat siyah, sora kollara ise şeffaf kaplama yaptırdım. İş yoğunluğuna ve patronunun direktiflerine aldırmadan 20 dakikasını bana ayıran Hüseyin ustama da sevgiler...
Şimdi gelelim kadro olayına
Arkadaşım geçen sene 54 kadro almıştı, 54 kadro olanın gidon boğazı 80mm, benim aldığım 100mm; 54kadro sürerken daha dik oturuyorum, benimkinde biraz daha agresif bir sürüş oluyor ki zaten benim istediğim de bu. Bisan ilginç bir şekilde TT uzunluğu aynı olan iki kadronun uzun olanına kısa, kısa olanına uzun gidon boğazı kullanması gerçekten tuhaf geldi.

Peki neden bu bisikleti tercih ettim:
1. Bu fiyat bandında daha hafif bir bisiklet yok.
2. Sora setli bisikletler arasında karbon maşalı başka bisiklet yok.
3. Kadro kaynakları silik, ve geometrisi çok güzel. (zevk meselesi)
4. Yerli marka.
5. Tanıdığımda olduğu için uzun uzun test imkanım oldu, böylece riskli bir alışveriş olmadı, ne alacağımı bilerek almış oldum.

Olumsuz yanı:
1. Kimine kahverengi, kimine ise füme görünen platin rengi bu bisikletin rengine çok da bayılmadım ama yukarıda da belirttiğim gibi koruma maksatlı mat siyah (bisikletin siyahı ile birebir aynı) kaplama yaptırınca sadece ST ve büyük Bisan yazısı hariç neredeyse her yeri kapattığım için o kadar kötü görünmüyor diyebilirim.


GT Sora.jpg

Ayrıca bu fotoğraftan sonra Alexrims yazısını da söktüm. Pedaldaki turuncu reflektörlerin üzerine de siyah reflektörlü bant çektim. Gündüzleri siyah, geceleri ışık vurunca elbette aydede gibi parlak oldu. :)
Henüz isim vermediğim bisikletime "Black Mamba" (kobe bryant fanıydım gençliğimde) yoksa renginin bana anımsattığı karga nedeniyle "The Crow" mu desem bilemedim :/
 
Bisan ilginç bir şekilde TT uzunluğu aynı olan iki kadronun uzun olanına kısa, kısa olanına uzun gidon boğazı kullanması gerçekten tuhaf geldi.
Bilerek mi yapmışlar bilemem ama Bacak Gövde oranına göre bisiklet alacak orta boylu kişiler için aslında güzel alternatif çıkmış ortaya.
Şöyle ki aynı boya sahip iki kişiden birinin gövdesinin diğerinin bacaklarının normale göre daha uzun olduğunu düşünün. Bisikletin üst boru uzunluğu ise aynı.

Uzun bacaklara, kısa gövdeye sahip olan kişi 54 kadroyu tercih edecek ancak gövdesi kısa olduğundan daha az uzanması gerekecek bu noktada kısa gidon boğazı daha uygun.

Kısa bacaklara, uzun gövdeye sahip olan kişi ise 52 kadroyu tercih edecek ancak gövdesi uzun kalacağından uygun açı için daha fazla uzanması gerekecek işte bu arkadaş için uzun gidon boğazı çok daha uygun.

Bu bacak/ gövde oranı bizim millette ekseriyetle gövde lehinedir o açıdan ortalama boyda kullanıcı arkadaşlar arasında 52 kadro daha fazla gidiyor sanki.

Bisikletiniz hayırlı olsun güle güle kullanın.
 
Bu arada özelden siyah reflektörlü bant soranlar oldu, benim aldığım ürün linki aşağıda.
Önemli bir uyarım olacak, bant yapıştığı yüzeyden kolay kolay sökülmüyor. Bu yüzden genelde normal folyo üstüne bunu uyguladıklarını öğrendim. Arabanın boyasını bile kaldırabilecek kuvvete, ısıtınca bile çok zor çıkıyor!

Uyarı yedim:
Afedersiniz, üyeliğiniz şu anda link/bağlantı paylaşmak için yetersiz durumdadır. Bu durumun düzelmesi yani üyeliğinize link paylaşma izninizin açılması için sitemizde belli bir zaman vakit geçirmeli ve paylaşım yapmanız gerekmektedir.

N11'de
Siyah Reflektör Yapışkanlı Bant
Şeklinde arama yaparsanız çıkıyor ürün.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Selamlar,
GTE kullanıcısıyım, bisikleti alırken aklımda kullandıktan belli bir süre jant setini değiştirme fikri vardı, aldığım bisiklet czar 23mm lastik ile gelince bu fikri biraz erkene çekeceğim gibi duruyor.

Jant seti ve 28mm lastikler için 3000 TL civarı bir bütçem var, bike 24 sitesinde Vision team 35 ile GP 5000 lastikler 275 Euro civarına geliyor, %20 vergi ile bütçemin biraz üzerine çıkar ama o kadar önemli değil.

Ek olarak bugün DT swiss p1800 spline modelininde aynı fiyata düştüğünü gördüm. Bu jantları tecrübe eden arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim, bütçem dahilinde farklı önerileri olanlar varsa dinlemeye hazırım.

Teşekkürler.
 
Çok teşekkür ederim, açıklamalarınız doğrultusunda ölçüm yaptım ve dediğiniz gibi TT boruları aynı, ST ise çok önemli değil. Piyasada olmayan bir bisikletin 54 kadrosunu beklemektense 52 kadroyu alıp geçtim.
1. Zefal gri 28-29 jant bandı alıp direkt olarak monte ettirdim.
2. üzerindeki michelin (340 gr) lastikleri bisikletçime bırakıp, chauyang shark skin (300gr) zırhlı 700x25c lastikleri aldım.
(KONYA'DA LİMON 10 BİSİKLET'E YARDIMLARI VE EKSTRA YAPTIKLARI İÇİN TEŞEKKÜRLER)
3. "Reklam 2007" diye bir otomobil kaplamacı var. Orada çalışan custom bisiklet hastası Hüseyin ustaya kolay çizilen yerlerine mat siyah, sora kollara ise şeffaf kaplama yaptırdım. İş yoğunluğuna ve patronunun direktiflerine aldırmadan 20 dakikasını bana ayıran Hüseyin ustama da sevgiler...
Şimdi gelelim kadro olayına
Arkadaşım geçen sene 54 kadro almıştı, 54 kadro olanın gidon boğazı 80mm, benim aldığım 100mm; 54kadro sürerken daha dik oturuyorum, benimkinde biraz daha agresif bir sürüş oluyor ki zaten benim istediğim de bu. Bisan ilginç bir şekilde TT uzunluğu aynı olan iki kadronun uzun olanına kısa, kısa olanına uzun gidon boğazı kullanması gerçekten tuhaf geldi.

Peki neden bu bisikleti tercih ettim:
1. Bu fiyat bandında daha hafif bir bisiklet yok.
2. Sora setli bisikletler arasında karbon maşalı başka bisiklet yok.
3. Kadro kaynakları silik, ve geometrisi çok güzel. (zevk meselesi)
4. Yerli marka.
5. Tanıdığımda olduğu için uzun uzun test imkanım oldu, böylece riskli bir alışveriş olmadı, ne alacağımı bilerek almış oldum.

Olumsuz yanı:
1. Kimine kahverengi, kimine ise füme görünen platin rengi bu bisikletin rengine çok da bayılmadım ama yukarıda da belirttiğim gibi koruma maksatlı mat siyah (bisikletin siyahı ile birebir aynı) kaplama yaptırınca sadece ST ve büyük Bisan yazısı hariç neredeyse her yeri kapattığım için o kadar kötü görünmüyor diyebilirim.


267484 dosyayı görüntüle

Ayrıca bu fotoğraftan sonra Alexrims yazısını da söktüm. Pedaldaki turuncu reflektörlerin üzerine de siyah reflektörlü bant çektim. Gündüzleri siyah, geceleri ışık vurunca elbette aydede gibi parlak oldu. :)
Henüz isim vermediğim bisikletime "Black Mamba" (kobe bryant fanıydım gençliğimde) yoksa renginin bana anımsattığı karga nedeniyle "The Crow" mu desem bilemedim :/
Güle güle kullanın. Bisiklet gerçekten güzel.
Gidon boğazı meselesine şaşırdım. Çünkü her iki kadroda da 80 mm biliyordum ben. Benim geçen sene aldığım 52 kadro bisikletimin kendi gidon boğazı 80 mm'ydi ben 100'e çevirdim. Bence bu bisiklette olması gereken gidon boğazı 100 mm.
Bu arada kişisel olarak ben renklerini çok seviyorum bu bisikletin. :)
 
Selamlar,
GTE kullanıcısıyım, bisikleti alırken aklımda kullandıktan belli bir süre jant setini değiştirme fikri vardı, aldığım bisiklet czar 23mm lastik ile gelince bu fikri biraz erkene çekeceğim gibi duruyor.

Jant seti ve 28mm lastikler için 3000 TL civarı bir bütçem var, bike 24 sitesinde Vision team 35 ile GP 5000 lastikler 275 Euro civarına geliyor, %20 vergi ile bütçemin biraz üzerine çıkar ama o kadar önemli değil.

Ek olarak bugün DT swiss p1800 spline modelininde aynı fiyata düştüğünü gördüm. Bu jantları tecrübe eden arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim, bütçem dahilinde farklı önerileri olanlar varsa dinlemeye hazırım.

Teşekkürler.

Vision team35 jantlari ekim ayindan beri gt uzerinde kullaniyorum. Hem goruntusunden hem akiciligindan hem de hub sesinden oldukca memnunum. Kronik sorunlari olan (ki uretici ustunde verdigi manuelinde de yaziyor) fren yuzeyinde renk boya kalkmasi olabiliyor ama henuz benimkinde olmadi. Bir sorunla karsilasmadim kisacasi.
Fiyat bilgi vermesi acisindan 2020 ekim ayinda 2100₺ Konyadan almistim.
 
Geri