Tekrar cevaplayayım, Gtand Tour Eco daha uygun. 50/34 aynakol ve 11/32 ruble ile yokuşlar problem yaratmaz.Herkese merhabalar. Yol bisikleti ne yeni geçiş yapacağım ben de. Bisan gt veya gte düşünüldüğünde yeni başlayana önereceğiniz model nedir acaba?
Özellikle benim gibi şehir bisikletlerinden geçiş yapanların yorumları.
Aman hocam subjektif yorum lobisine dikkat. 😂@suyunsesi carraro 224 ten 022 ye geçmiştim. İlk gün lastiğim patladı. Ama ilk pedal basışımda oha çok iyi lan(pardon vurgu için lazım ama) bu dedim. Son derece subjektif bi yorum oldu ama yolsuz geçen günlerime üzüldüm.
Bu Bisan lobisi ilk pedali vurmamiza izin vermedi be hocamAman hocam subjektif yorum lobisine dikkat. 😂
İnşallah gelir yakında hocam. Bu sene çok zor bekledim ben de 2 ay. Kavuşunca unutuyor insan.Bu Bisan lobisi ilk pedali vurmamiza izin vermedi be hocam
Beklemek sorun degil de ne kadar bekliyecegimizi soyleseler keske yolumuza baksak. Biri iki gun icinde diyor, birisi haftaya, digeri temmuz basinda. İster istemez insanin akli bulaniyor, bir firma tarih konusunda bile bu kadar gayriciddiyse urunler nasil olucak acaba.İnşallah gelir yakında hocam. Bu sene çok zor bekledim ben de 2 ay. Kavuşunca unutuyor insan.
Teşekkür ederim cevap için.Tekrar cevaplayayım, Gtand Tour Eco daha uygun. 50/34 aynakol ve 11/32 ruble ile yokuşlar problem yaratmaz.
Grand tourda 52/36 aynakol ve 11/30 ruble var. Yokuşlarda ecoya göre daha fazla zorlanırsınız.
SelamlarGrand tour eco nun avantajı yeni baslayana çok uygun bir bisiklet olması. Kadro geometrisi endurance, aynakol ruble oraniyla yokuşlarda yormaz. Karbon maşa ve 28 lik lastikler daha konforlu sürüş demek. Tam bir yol bisikletine geçiş bisikleti.
Bu yönleriyle daha üstün. Ama gelin görün ki bisiklet hala piyasada yok. Geldiği gibi de bitecek gibi duruyor talibi çok. Ben ikisi arasında kadro boyu bana uysa kesinlikle Bisan tercih ederdim.
Carraro nun ağırlığı da 10.5 kg civarındadır diye tahmin ediyorum. Daha agresif bir duruşu var daha genç işi. Rengi de hoş duruyor.