Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Bisan Rc9800

Ben de 2 hafta kadar önce pendik HT bisiklette bu bisikleti gördüm. 52 si vardı (9800 ve 9900 52 kadro hala var arayan varsa) . Aldım dedim kapora verdim. Ama akşam geometriyi kontrol edince 52 nin büyük olacağına karar verip 50 istedim (doğru da yapmışım). Fabrikada hazır 50 kadro varmış sipariş edildi, Michelin lastik özellikle belirtildi sitede öyle yazıyor michelinle isteriz dendi ve michelin lastikle gelecek dendi. Neyse üretip yolladılar ama kargoda kayboldu falan neyse 11-12 gün sonra bayiye geldi. Sürpriz .. CST lastikle gelmiş ki kötü bir lastik. Bu arada Michelinleri de ayrıca kargolamışlar. Gelecek hafta içi gelir sanırım.

Pedalsız tarttım, 8.1 kg idi . Popomun alıştığı kendi selemi ve eski bisikletteki alışmış olduğum ama iyice aşınmış RD540 pedalları taktım.

Bisikletçi yoğundu vites ayarlarını tam yapamadı. Şu an arka vites son 4-5 vitesteyken büyük aynaya geçmiyor. Orta viteslerde tır tır ötüyor. Hadi bu halledilir.
Ancak sorunum çok büyük . Ne yaparsam yapayım , bisikletçi ne kadar sıkarsa sıksın sele borusu durmuyor , ilk tümsekte vs caaarrt en aşağı kayıyor. Downhill ciler gibi ayaklarım yere değe değe , sele en altta kullanmak zorunda kalıyorum. Soğudum bisikletten alsalar iade ederim o derece.
IMAG2003_2.jpg
 
Scudo
Ben de 2 hafta kadar önce pendik HT bisiklette bu bisikleti gördüm. 52 si vardı (9800 ve 9900 52 kadro hala var arayan varsa) . Aldım dedim kapora verdim. Ama akşam geometriyi kontrol edince 52 nin büyük olacağına karar verip 50 istedim (doğru da yapmışım). Fabrikada hazır 50 kadro varmış sipariş edildi, Michelin lastik özellikle belirtildi sitede öyle yazıyor michelinle isteriz dendi ve michelin lastikle gelecek dendi. Neyse üretip yolladılar ama kargoda kayboldu falan neyse 11-12 gün sonra bayiye geldi. Sürpriz .. CST lastikle gelmiş ki kötü bir lastik. Bu arada Michelinleri de ayrıca kargolamışlar. Gelecek hafta içi gelir sanırım.

Pedalsız tarttım, 8.1 kg idi . Popomun alıştığı kendi selemi ve eski bisikletteki alışmış olduğum ama iyice aşınmış RD540 pedalları taktım.

Bisikletçi yoğundu vites ayarlarını tam yapamadı. Şu an arka vites son 4-5 vitesteyken büyük aynaya geçmiyor. Orta viteslerde tır tır ötüyor. Hadi bu halledilir.
Ancak sorunum çok büyük . Ne yaparsam yapayım , bisikletçi ne kadar sıkarsa sıksın sele borusu durmuyor , ilk tümsekte vs caaarrt en aşağı kayıyor. Downhill ciler gibi ayaklarım yere değe değe , sele en altta kullanmak zorunda kalıyorum. Soğudum bisikletten alsalar iade ederim o derece.
231989 dosyayı görüntüle

Hocam karbon gresi temin etmeye çalışın. Karbon seleleri sabitlemek için bunu kullanıyorlar. Maalesef Türkiye de nadir bulunuyor bu aralar. Bulunduğunuz şehirdeki büyük bisikletcileri arayıp sorun var mi diye.
 
Hocam karbon gresi temin etmeye çalışın. Karbon seleleri sabitlemek için bunu kullanıyorlar. Maalesef Türkiye de nadir bulunuyor bu aralar. Bulunduğunuz şehirdeki büyük bisikletcileri arayıp sorun var mi diye.
karbon gresi değil de karbon paste diyorlar karbon yapıştırıcısı lazım sanırım.
(link)
CarbonPaste_100g.png
 
(link)
(link)
(link)

Türkiye de genellikle karbon gresi şeklinde biliniyor. Sizin attığınız da benzer bir ürün.
 
@Mustaac
pro 4 endurance'ların max psi değeri 85 psi mı gerçekten ? :eek:
 
@x-rayted Bisikletten soğuyacak birşey değil bence derdiniz.Bisikleti aldığınız yer nasıl halledemiyor o da ilginç. İstanbul gibi bir yerde gidin büyük bisikletçilerden birine mutlaka montaj pastası olur ellerinde. Tüpü komple almanıza gerek yok, neyse ücreti verip ayarlattırabilirsiniz selenizi.
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
Ben de 2 hafta kadar önce pendik HT bisiklette bu bisikleti gördüm. 52 si vardı (9800 ve 9900 52 kadro hala var arayan varsa) . Aldım dedim kapora verdim. Ama akşam geometriyi kontrol edince 52 nin büyük olacağına karar verip 50 istedim (doğru da yapmışım). Fabrikada hazır 50 kadro varmış sipariş edildi, Michelin lastik özellikle belirtildi sitede öyle yazıyor michelinle isteriz dendi ve michelin lastikle gelecek dendi. Neyse üretip yolladılar ama kargoda kayboldu falan neyse 11-12 gün sonra bayiye geldi. Sürpriz .. CST lastikle gelmiş ki kötü bir lastik. Bu arada Michelinleri de ayrıca kargolamışlar. Gelecek hafta içi gelir sanırım.

Pedalsız tarttım, 8.1 kg idi . Popomun alıştığı kendi selemi ve eski bisikletteki alışmış olduğum ama iyice aşınmış RD540 pedalları taktım.

Bisikletçi yoğundu vites ayarlarını tam yapamadı. Şu an arka vites son 4-5 vitesteyken büyük aynaya geçmiyor. Orta viteslerde tır tır ötüyor. Hadi bu halledilir.
Ancak sorunum çok büyük . Ne yaparsam yapayım , bisikletçi ne kadar sıkarsa sıksın sele borusu durmuyor , ilk tümsekte vs caaarrt en aşağı kayıyor. Downhill ciler gibi ayaklarım yere değe değe , sele en altta kullanmak zorunda kalıyorum. Soğudum bisikletten alsalar iade ederim o derece.
231989 dosyayı görüntüle
Benimde rc 9800 bisikletimin sele borusu kayıyor. Halledemedim bisiklet kenarda yatıyor. Fabrikaya bildirdik
 
  • Beğen
Tepkiler: x-rayted
Buradaki asıl problem bisikletçilerde karbon sele borusu için gres (pasta) bulunmaması. Bir şekilde temin etmeye çalışıyorum ben de yurtdışından.
 
Benimde rc 9800 bisikletimin sele borusu kayıyor. Halledemedim bisiklet kenarda yatıyor. Fabrikaya bildirdik
Ben arkadaşların tavsiyesi ile eski usul karadüzen çözdüm galiba. Tavsiye üzerine nalbura gittim en ince kağıt zımpara aldım. 1 yaprak 4 TL, 1200 numara. Bundan yaklaşık 4 cm kalınlıkta 10 cm uzunlukta parça kestim. Sele vidasını gevşettim. Sele borusunu çıkardım , vida mekanizmasını da çıkardım. kestiğim zımparayı oraya yerleştirdim biraz uğraştım. Kağıt sabit iken seleyi istediğim mesafeye itebildim. Sonra mekanizmayı takıp sıktım. Normalde ilk 50-100 m de hemen düşerdi eskiden, 1,5-2 km yaklaşık 10-15 dk kullandım düşmedi. Tavsiye ederim naçizane..
 
Benzer sorun(sele borusu kayması) bende grand tourda da var. Ayarlıyorum ve iyi de sıkıyorum ama illa aşağıya kayıyor. Yarın tekrar deneyeceğim.
 
@x-rayted Selenin girdiği yer nasıl?? vida ile mi sıkılıyor yoksa mandallı mı??:kötü:
Ben arkadaşların tavsiyesi ile eski usul karadüzen çözdüm galiba. Tavsiye üzerine nalbura gittim en ince kağıt zımpara aldım. 1 yaprak 4 TL, 1200 numara. Bundan yaklaşık 4 cm kalınlıkta 10 cm uzunlukta parça kestim. Sele vidasını gevşettim. Sele borusunu çıkardım , vida mekanizmasını da çıkardım. kestiğim zımparayı oraya yerleştirdim biraz uğraştım. Kağıt sabit iken seleyi istediğim mesafeye itebildim. Sonra mekanizmayı takıp sıktım. Normalde ilk 50-100 m de hemen düşerdi eskiden, 1,5-2 km yaklaşık 10-15 dk kullandım düşmedi. Tavsiye ederim naçizane..
Ben de çift taraflı bant önerecektim,halletmişsiniz :)
 
bende siyah 9800 aldım. czt lastik ile geldi. Michelin lastikleride kargoda. sonradan gelenler michelin hangi lastikleri geldi
 
bende siyah 9800 aldım. czt lastik ile geldi. Michelin lastikleride kargoda. sonradan gelenler michelin hangi lastikleri geldi
Michelin lastikler geldiğinde model belirtirseniz sevinirim. Bir iki kişi yazdı ama model belirtmedi.
 
Arkadaşlar bugün servise gidip mıchelin lastiklerimi taktırdım.20 gündür serviste bekliyordu.rahatsızlığım dolayısıyla ancak vakit bulabildim.bu lastiklere kaç hava basılacak.bilgisi olan varmıdır?birde kaliteli telefon tutamacı ve ön far istiyorum.nerden temin ederim?b3.jpgb2.jpgb3.jpgb1.jpg
 
@ERCEYLAN Lastiğin üzerinde yazması lazım max min pressure diye.
Sİz jant etiketini atmışşınız dönrürerek lastik yan yüzüne bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: ERCEYLAN ve MakRo
@ERCEYLAN Lastiğin üzerinde yazması lazım max min pressure diye.
Sİz jant etiketini atmışşınız dönrürerek lastik yan yüzüne bakın.
min. 73 ps max. 102 ps yazıyor.buna göre 90 kg.ağırlık baz alınırsa kaç ps hava basayım.yolda giderken gümletmeden tabikide.
 
min. 73 ps max. 102 ps yazıyor.buna göre 90 kg.ağırlık baz alınırsa kaç ps hava basayım.yolda giderken gümletmeden tabikide.
ön 91-92 arkayada 94-95 basarsanız ideal , performans ıstıyorsanız bıraz daha yuksek basılabılır
 
  • Beğen
Tepkiler: ERCEYLAN
Michelin lastikler geldiğinde model belirtirseniz sevinirim. Bir iki kişi yazdı ama model belirtmedi.
benimkiler de Dynamic sport geldi
Sele yüksekliği ayarlandıktan sonra sabitleme vidasını kaç torkla sıkıyoruz? bilen var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
Merhabalar, uzun bir süredir güncelleme yapmadım. Aliexpress den aldığım entegre karbon gidonu monte etmek için bisikletin üzerindeki gidon ve boğazı söktüm bugün. Aslında boğazlar gayet hafif olduğu için gidonun da benzer bir şekilde hafif olacağını düşünüyordum, çok şaşırttı beni ağırlığıyla...

90 mm gidon boğazı:117 gram
80 mm gidon boğazı: 122 gram
42 cm gidon : 410 gram

olarak ağırlıkları ölçtüm. Aldığım gidon 300 gramlık entegre bir karbon gidon. 230 gram civarında ağırlık tasarrufu yapmış olacağım.

Bu arada belirtmem lazım bisikletle birlikte gelen sargı, yaklaşık 15 mm kalınlığında, çok konforsuz bir sargı. Kesinlikle ilk değiştirilmesi gereken parçaların başında geliyor, uzun sürüşlerde avuçta ağrı yapıyor jel destekli eldivene rağmen. Sargı ve gidon kapaklarının ağırlığını da 64 gram olarak ölçtüm.

Sti kollardan çıkan kabloları nasıl söküp, tekrar nasıl takacağımı bulamadığım için, montaj macerası yarım kaldı.
 

Dosyalar

  • P00804-170837.jpg
    P00804-170837.jpg
    1,3 MB · Okunma: 97
  • P00804-170842.jpg
    P00804-170842.jpg
    1,1 MB · Okunma: 111
  • IMG-20200804-WA0008.jpeg
    IMG-20200804-WA0008.jpeg
    736,9 KB · Okunma: 111
  • ae_1596537390840.jpg
    ae_1596537390840.jpg
    235,1 KB · Okunma: 108
  • P00727-143928.jpg
    P00727-143928.jpg
    1 MB · Okunma: 98
Son düzenleme:
Geri