Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan RX Serisi görüşleriniz

Bisan rx 9200 kadrosu, racer mi, Enduro tipi mi, Kadronun eğilimi direk hız için mi yoksa tırmanış için mi yada her 2,si bir arada mı bilmediğim için bu soru.Üstadların bilgileri bizi aydınlatıcağın'dan, öğrenmemiz adına çok faydalı buluyorum. Ardın dan şu soru da geliyor aklıma, arka ruble 11 30 kalma şartıyla, Ön aynakol 'u 50 34 ten 53 39 güncellemek istesem hız bakımın dan bariz şekil de Hız için katkı sağlar mı? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
 
Scudo
Bisan rx9200 kadrosu, racer mi, Enduro tipi mi, Kadronun eğilimi direk hız için mi yoksa tırmanış için mi yada her 2,si bir arada mı bilmediğim için bu soru.Üstadların bilgileri bizi aydınlatıcağın'dan, öğrenmemiz adına çok faydalı buluyorum. Ardın dan şu soru da geliyor aklıma, arka ruble 11 30 kalma şartıyla, Ön aynakol 'u 50 34 ten 53 39 güncellemek istesem hız bakımın dan bariz şekil de Hız için katkı sağlar mı? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Bisan ez 9200 kadrosu itibariyle endurance geometride değil. Aynakol değişikliği konusuna gelince ülkemiz yollarında onde 50 yaprağa alıp arkada 11 rubleye geçip tepe gaz gidebileceğiniz noktalar çok az malesef. Çünkü her an önümüze araç, yaya, yoldan ötürü problemler çıkabiliyor. Artı olarak 50 11 kombinasyonunu dahi tam verimle kullanabilecek misiniz? Çünkü 53 11 çok ağır gelecek . İlaveten 34 den 39 a geçip yokuşlardaki rahatlığı da kaybedeceksiniz. İşe sadece sürat olarak bakmayın. Gittiğiniz yoldaki ortalama hızınız, yolculuk esnasındaki dize binen kuvvet ve sizin kondisyonunuz da çok önemli. Artan oranlarla beraber bu saydığımız hususlardan da feragat edeceksiniz . Ona göre karar verin.
 
@Yasuoman Tekirdağ, da oturuyorum genel de yolların çoğunluğu düz, eğim li yollar var yorucu ve zorlayıcı denemez, dediğiniz gibi belki var olan üzerinde ki sistemi bile laiğin le kullanamıya bilirim kendi açım dan. Dedim ya bilgi haznemi genişletmek, olur ile olmazı kıyaslamak. Vakit ayırıp cevapladığın için sağol.
 
@Yasuoman Tekirdağ, da oturuyorum genel de yolların çoğunluğu düz, eğim li yollar var yorucu ve zorlayıcı denemez, dediğiniz gibi belki var olan üzerinde ki sistemi bile laiğin le kullanamıya bilirim kendi açım dan. Dedim ya bilgi haznemi genişletmek, olur ile olmazı kıyaslamak. Vakit ayırıp cevapladığın için sağol.
Rica ederim. Benim bisan gtede 34 50 11 32 oranlı sistem mevcut. İnanın cogu zaman rubledeki son 3 yaprağa inmiyorum bile. Zinciri temizleyip yagladiktan sonra kullandigim yapraklar kirlenip kararirken o son 3 yaprak daha temiz kalıyor. Bu bile referans aslında. Ortalama hız, sağlıklı kadans, sağlıklı diz eklemi dişli oranlarinin yüksekliğinden daha önemlidir.
 
@Yasuoman Anladım, Peki yağ olarak ne kullanıyorsun ve yağları temizlemek için ne önerirsin.
 
@Yasuoman yağmur da genelde gezmem, kuru soğuk havalar da sürmek daha cazip geliyor. Onun için Decathlon'dan kuru yağ alırım, birde ucuzun dan en konforlu pedli tayt bulursam kim tutar beni😆
 
@Yasuoman Taytın hangi modeli? Ne zamandır kullanıyorsunuz?
 
Yaklaşık 1000 kmdır rx 9200 kullanıyorum. Kadro ve boya kalitesi iyi lastikler mitas vasat diyelim. Gidon ve boğaz enrico vasat. Furş takımı neco ve kalitesiz sürekli masadan bir yerlerden cıt cıt sesı geliyor sokulup yaglandı ama gecmedı. Jantlar kalitesiz telleri oynuyor ıscılik ve kontrol cok kötu. Servis hizmeti ise yok yani o da kötü.
 
@meddah58 İnanılmaz yıkıldım şu an😁 Bütçeme tek uyan bisikletti.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
@meddah58 gidon ve gidon boğazını değiştirdin, furç takımını yeniledin, jantın akordu bir şekil de hallettin diyelim. Yine de RX9200 geri kalan her şeyine kötü diye bilirmisin, pedalına, vites sistemine, frenleri ne, pedal ve göbek parçalarına, çünkü 1000 km az değil birşeyleri tanımak için çok uzun bir zaman. Bunları sorma MAKSADIM, ileri de başımıza geldiğin de bu sorunlar. Tespit etmemiz de kesinlik, çözüm bulmada nokta atışı olacak,bize söyleyeceklerin. Anlattıkların dan yola çıkarak İleride, bizde yaşadığın sorunları yaşıyacağız. Açıklamaların için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
@meddah58 İnanılmaz yıkıldım şu an😁 Bütçeme tek uyan bisikletti.
Ben icini rahatlatayim o zaman. Aldigim gunden beri tamamen benden kaynaklanan lastik patlamalari,dis lastik yanaklarinin atmasi, orta gobek sorunu dahil pek cok sorun tamamen garanti kapsaminda ucretsiz onarildi. Yani servis olayi tamamen aldigin yere bagli. Dis lastigi mutlaka degistir alir almaz. Jantlar iyi mi kotu mu bilmiyoruym ama bisiklet muadillerine gore hafif
 
@safex rx 9200 şuan 3300 bandına olması gerekiyor. Pazarlık vs 3000 olur. Mosso Cavalier Claris 3000e bulunabiliyor. 1 ay önce fiyat almıştım 3k demişlerdi.
 
@iodokumaci Rx 9200 sıfır olarak 2900 TL olarak buldum. Lastik konusu eskiyene kadar kullanırım diyordum ama riskli mi diyorsunuz.
@Anonim Bisikletçilerde pek kalmamış sanırım bir de Cavalier serisinin görünüşü hiç hoşuma gitmedi bir türlü:) Şu anda Mosso Legarda şehir tur bisikleti kullanıyorum.
 
@meddah58 gidon ve gidon boğazını değiştirdin, furç takımını yeniledin, jantın akordu bir şekil de hallettin diyelim. Yine de RX9200 geri kalan her şeyine kötü diye bilirmisin, pedalına, vites sistemine, frenleri ne, pedal ve göbek parçalarına, çünkü 1000 km az değil birşeyleri tanımak için çok uzun bir zaman. Bunları sorma MAKSADIM, ileri de başımıza geldiğin de bu sorunlar. Tespit etmemiz de kesinlik, çözüm bulmada nokta atışı olacak,bize söyleyeceklerin. Anlattıkların dan yola çıkarak İleride, bizde yaşadığın sorunları yaşıyacağız. Açıklamaların için teşekkür ederim.
@meddah58 gidon ve gidon boğazını değiştirdin, furç takımını yeniledin, jantın akordu bir şekil de hallettin diyelim. Yine de RX9200 geri kalan her şeyine kötü diye bilirmisin, pedalına, vites sistemine, frenleri ne, pedal ve göbek parçalarına, çünkü 1000 km az değil birşeyleri tanımak için çok uzun bir zaman. Bunları sorma MAKSADIM, ileri de başımıza geldiğin de bu sorunlar. Tespit etmemiz de kesinlik, çözüm bulmada nokta atışı olacak,bize söyleyeceklerin. Anlattıkların dan yola çıkarak İleride, bizde yaşadığın sorunları yaşıyacağız. Açıklamaların için teşekkür ederim.
Bu saydığım eksikler bir nebze olsun duzeltılırse iyi bısıklet derim.ama jantlar gidon furş takımı cıdden kalitesiz.
 
Bisan rx 9200 kadrosu, racer mi, Enduro tipi mi, Kadronun eğilimi direk hız için mi yoksa tırmanış için mi yada her 2,si bir arada mı bilmediğim için bu soru.Üstadların bilgileri bizi aydınlatıcağın'dan, öğrenmemiz adına çok faydalı buluyorum. Ardın dan şu soru da geliyor aklıma, arka ruble 11 30 kalma şartıyla, Ön aynakol 'u 50 34 ten 53 39 güncellemek istesem hız bakımın dan bariz şekil de Hız için katkı sağlar mı? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Hız için bacakları güncellemek daha doğru bir yaklaşım olur. 😊
 
@safex benim lastikler de cst. 1500 km oldu maşallah bir kere bile patlamadı. Carraro var bende de. Aman nazar değmesin.
 
Geri