Scudo Sports

Bisiklet aldıktan sonra duyulan pişmanlıklar

@angrist Herkese ters köşe nitelikte yazdınız :D Sizinki olumlu en azından :D
 
  • Beğen
Tepkiler: angrist
Scudo
@akifberkant

Çok motive edici bir yazı. Sabah sabah mutlu oldum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: akifberkant
YARDIM LÜTFEN...
benim en büyük pişmanlıgım dağ bisikleti almak oldu. rockrider 5.2 kullanıyorum ve bu bisikleti aldıktan sonra bisiklet dünyasıyla tanıştım maalesef. büyük bir aşka dönüştü ama devasa ve ciddi ağırlığıyla beni bazen "off be!" diye bağırtabiliyor. forumda yeni olduğum için konu açamadım ama yardım alırsam çok sevineceğim. bisikletimi asfalt yolda daha akıcı hale getirmek için touring bisiklet lastiklerinden alacağım. acaba iç lastiği değiştirmem gerekiyor mu? bilgilendirebilirseniz ve lastik tavsiyesinde bulunabilirseniz çok sevinirm teşekkürler..
 
@Mnebati

Öncelikle elimizdeki bisikletin bizim için en iyi bisiklet olduğunu, en güzel ve verimli şekilde kullanmaya gayret etmek gerektiğini hatırlatayım. Tur lastiğine gelince, tur lastiği için ( yol-yarış lastiği değil) iç lastiği değiştirmeniz gerekmez. Yalnız tur lastiğini janta takıp sökmekte başlangıçta biraz zorlanabilirsiniz. Keyifli pedallar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mnebati
Açıkcası Bisikletimi seçerken çok araştırdım. Buyüzden hiçbir şekilde pişmanlık yaşamadım allaha şükür.
 
Bisikletim maddi durumuma en uygun ve en iyi bisiklet olduğunu düşünüyorum. Maşa olarak berbat ama o fiyata alınabilecek en iyisi

Araştırarak almamın katkısı çok büyük
 
Allah kimseye yaşatmasın çok sinir bozucu bir durum
 
Küçük kadro alıp binbir zahmetle arayıp tarayıp ikinci el daha büyük kadro almak :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis22
Dağ bisikleti almak ama yol bisikleti alırsamda pişman olurdum belki :)
 
Hic arastirmadan mtb almak. Mtb bana gore degilmis onu anladim.

@mersault sportive serisi hafif degil aslinda yaklasik 15 kg
 
2013 yazında aldığım Kron MTB'ye sadece yazları bindikten(yaklaşık 550 km) sonra bu yıl yol bisikleti almak. Direk yol bisikleti alsaydım daha mı iyi olurdu, hayır. Ama yol bisikleti aldıktan sonra Kron'u nerede kullanırım, onu bilemiyorum.
 
Yol bisikleti aldim ama hic bi bilgim yoktu tabi sonradan ogrendik yol bisikletinin püf noktalarını alırken dikkat edilmesi gerekenler yeni başlayanlar için ruble aynakıl oranı sonradan ögrendik forumda allaha şükür yaşamadım pişmanlık ama iyi araltırıp almak gerekiyomuş onu öğrendim..
 
İnternetten bir öğrencime 200 Tl ye acaip eski bir yol bisikleti aldım, parası o anda yoktu sonra verdi. O ve ben bu bisikletle bir sürü yer gezdik HAHNGİSİNDEN PİŞMAN OLAYIM BİLEMEDİM? :) sonra anladık ki lastikleri inanılmaz derecede çürümüş yola kalmamış olmamız tamamen Allahın bir lütufuydu. Markaya ağırlığa modele takılmamanın gerektiğini önemli olanın alınna KEYİF olduğunu söylerim hep
gerisi boştur,
Çocukken PİNOKYO ya binerdik, mahallede BMX çi zengin p.çler vardı çoık mu umrumuzdaydı sanki? cebimiz boş ama yüzümüze vuran rüzgarla köpeklerden kaçar, bir yerde kahkahalarla gülerdik.
"Varsın ağır olsun biiskletin sen hafifle" diyorum kapitalizme fazla takılmamak gerek diye düşünüyorum
 
Bmx çileride ezmişsiniz arada

Bmx zengin bisikleti değildirler, öyle bi ayrım varsa yani

Değildirki olacaktı
 
aldığım tüm bisikletlerde pişmanlık duymadım ,
76 'da altımda pejo yol bisikleti var idi ,klasik pedal idi,o vakitler öyle kilitli pedalda yok idi .teknoloji pek ileri değil idi..yol gidonu ile işe başladık, vitesler alt borudan değişmekte idi.epey kullandım ,sonra 80 'lere geldik ,geroni aldım 26 jant idi ,ve onu bianci meta -pro takip etti 26 jant idi ,daha sonra explorer aldım o da 26 jant idi ,gene 26 jant gıant atx 840 almış idim ,
derken salcano city bike aldım 28 jant idi ,karbonlar gelince dedim bi adet karbon alayım scott scale 30 aldım, 7 sene kullandım ,şimdi sadece kadrosunu satışa çıkardım ,jantları ise sattım yeni almış idim 28 jant yapmış idim ,
large kadro olduğu için 28 janta dönüştürmüş idim , yalnız mtb kadronun 200 km 'lerde rüzgara karşı aerodinamik yapısı bir yol kadrosu kadar iyi değil idi ,defalarca mtb karbon kadro ile 200 km gittim,tekerler 28 olduğu halde değişen bi şey olmadı 700x32 teker takmış idim ,alexrims jantlar kullandım son elemet-cx jantlar takmış idim,
son olarak 7.5 kilo aliminyum gıant yol bisikleti aldım 16 haziranda ,tcr model ,daha önce 200 km 'lik mesafede trek karbon kullanmış idim ( bir arkadaş deneme için bir günlüğüne vermiş idi )8.5 kilo idi ruble 11-28 idi ön 50-34 idi ,99 km sonra 17 eğimde duvara tosladım ,bunun nedeni 44-32-22 ayna kol ile arka 11-34 ile çok çalışma yapmış olduğum için ,hazır değil idi kaslar ,
yeni aldığım gıant yol ile ilk kez bir deneme yapacak idim, o da 50-34 ayna kola 11-36 deore ruble takılma işi idi ,sram force vites sistemleri aynen destekledi deore 11-36 rubleyi ve ön 50-34 ile ayna kol uyum sağladı ,açıkça pişman olmayacağım bi sonuç ile karşılaşmam beni sevindirdi.
istediğimiz sistemlere bazen sahip olamayız çünki bu bisikletler yapılırken istediğimiz bir sistemde yapılmazlar,onun için modifiye gerekir modifiye olayını ise çok severim ,hiç bir şekilde 50-34 ayna kola 11-36 ruble deore takılmaz ,ama olmayacak diye bi kanunda yok aynen olur ,su düşen eğimlerinde sistem yağ gibi çalıştı tekleme felan yok,
üstelik eski sistemden daha hızlı duruma geldim ,
eğimlerde 22-34 çekiyor idik , şimdi 34 -36 çekiyoruz ,bu gıant yol ile bi 10 sene daha tepineceğiz .
 
Geri