Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet Dünyasından Haberler

Scudo
Yolun dediğim gibi büyük bir kısmı kazılmamış ama yol çok kumlu olmuş kazılan kısımlarda ise bisiklet yolunu değil asfaltı kazmışlar ama yinede çıkan taşlar kazılan yerdeki bisiklet yolunu sürülemez hale getirmiş
(link)
Arkadaşlar afyonlu bir gazeteci yolu incelemiş. Videodan belli oluyor ne kadar sıkıntılı olduğu :)
Yapılan boru döşeme çalışmaları hala devam ediyor ve artık yol iyice kullanılamaz hale geldi her yerde mıcır ve çakıl var benim gibi yolcular bir çakıl taşının bile ne kadar sıkıntılı olduğunu anlar
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bisiklet yolunda kırlangıçlar var!
Bisiklet kullanımının her geçen gün arttığı İzmir’de Emniyet Müdürlüğü bünyesinde kurulan “Beyaz Kırlangıçlar” ekibi, bisiklet kullanıcıları ve bisiklet yolunun güvenliğini sağlıyor. Ekipler asayiş olaylarına da müdahale edip sahilde kentin tadını çıkaranların huzurunu koruyor.

(link)

63344b1b86b244508c07270b.jpg


"Sabahın erken saatlerinde Bostanlı’da bulunan merkezden harekete geçen ekip, günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayaları ve yolu işgal eden araç sürücülerini önce uyaran ekipler, ısrarla kurala uyulmadığında da anında ceza kesiyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayalara 196 lira, işgal eden araçlara ise 427 lira para cezası uygulanıyor. Sahildeki yaya yoluna giren motorlu araçların cezası ise 427 lirayı buluyor. İhtiyaç halinde asayiş olaylarına da müdahale eden polis timi, sahilde kaybolan çocuk ve yaşlıları da ailelerine teslim ediyor."

Not: "günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor" kısmı abartı. Resimde sağdan dördüncü arkadaş eşimin yeğeni olduğu için biliyorum, gün sahildeki bisiklet yolundaki 1-2 turun dışında genelde sahil yolunun diğer kısımları ya da yakın bölgelerde genel trafik uygulamalarıyla geçiyor. Arada bir ortaya çıkıp uygunsuz durumlara kısmi müdahaleleri ve eser miktarda ceza kesmeleri bile uzun vadede faydalı. Yetmez ama en azından bir kıpırtı.
 
Bisiklet yolunda kırlangıçlar var!
Bisiklet kullanımının her geçen gün arttığı İzmir’de Emniyet Müdürlüğü bünyesinde kurulan “Beyaz Kırlangıçlar” ekibi, bisiklet kullanıcıları ve bisiklet yolunun güvenliğini sağlıyor. Ekipler asayiş olaylarına da müdahale edip sahilde kentin tadını çıkaranların huzurunu koruyor.

(link)

63344b1b86b244508c07270b.jpg


"Sabahın erken saatlerinde Bostanlı’da bulunan merkezden harekete geçen ekip, günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayaları ve yolu işgal eden araç sürücülerini önce uyaran ekipler, ısrarla kurala uyulmadığında da anında ceza kesiyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayalara 196 lira, işgal eden araçlara ise 427 lira para cezası uygulanıyor. Sahildeki yaya yoluna giren motorlu araçların cezası ise 427 lirayı buluyor. İhtiyaç halinde asayiş olaylarına da müdahale eden polis timi, sahilde kaybolan çocuk ve yaşlıları da ailelerine teslim ediyor."

Not: "günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor" kısmı abartı. Resimde sağdan dördüncü arkadaş eşimin yeğeni olduğu için biliyorum, gün sahildeki bisiklet yolundaki 1-2 turun dışında genelde sahil yolunun diğer kısımları ya da yakın bölgelerde genel trafik uygulamalarıyla geçiyor. Arada bir ortaya çıkıp uygunsuz durumlara kısmi müdahaleleri ve eser miktarda ceza kesmeleri bile uzun vadede faydalı. Yetmez ama en azından bir kıpırtı.
Bisiklet yolu olan yerlerde karayolundan gidene ceza yazmasınlar da.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Biz "Kuş Grubu" ndan çok çektik, bakalım Kırlangıç kuşları nasıl bir ş çıkaracak?
 
Biz "Kuş Grubu" ndan çok çektik, bakalım Kırlangıç kuşları nasıl bir ş çıkaracak?
Uzun zamandır varlar ama bi numaraları yok malesef. İzmir'in en güzel yerlerinden birinde olan karakollarında mesai dolduruyorlar.
 
Bisiklet yolunda kırlangıçlar var!
Bisiklet kullanımının her geçen gün arttığı İzmir’de Emniyet Müdürlüğü bünyesinde kurulan “Beyaz Kırlangıçlar” ekibi, bisiklet kullanıcıları ve bisiklet yolunun güvenliğini sağlıyor. Ekipler asayiş olaylarına da müdahale edip sahilde kentin tadını çıkaranların huzurunu koruyor.

(link)

63344b1b86b244508c07270b.jpg


"Sabahın erken saatlerinde Bostanlı’da bulunan merkezden harekete geçen ekip, günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayaları ve yolu işgal eden araç sürücülerini önce uyaran ekipler, ısrarla kurala uyulmadığında da anında ceza kesiyor. Bisiklet yolundan yürüyen yayalara 196 lira, işgal eden araçlara ise 427 lira para cezası uygulanıyor. Sahildeki yaya yoluna giren motorlu araçların cezası ise 427 lirayı buluyor. İhtiyaç halinde asayiş olaylarına da müdahale eden polis timi, sahilde kaybolan çocuk ve yaşlıları da ailelerine teslim ediyor."

Not: "günde 10 saat boyunca sahilde görev yapıyor" kısmı abartı. Resimde sağdan dördüncü arkadaş eşimin yeğeni olduğu için biliyorum, gün sahildeki bisiklet yolundaki 1-2 turun dışında genelde sahil yolunun diğer kısımları ya da yakın bölgelerde genel trafik uygulamalarıyla geçiyor. Arada bir ortaya çıkıp uygunsuz durumlara kısmi müdahaleleri ve eser miktarda ceza kesmeleri bile uzun vadede faydalı. Yetmez ama en azından bir kıpırtı.

Çok güzel düşünülmüş ama ne sabah işe giderken ne akşam iş çıkışı ne akşam 8 sonrası yapılan turlarda ne de hafta sonu hiç denk gelmedim. Sürdüğüm bölgeler de Kordon, Karşıyaka, Bostanlı, Konak. Yeri geliyor kaçacak yer kalmıyor her gün bir tartışma oluyor yolu kaplayan yayalarla. Bu arada zile basıp yol istediğim için de hep suçlu benim :acpsnr:
 
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
https: // www. instagram.com/reel/ChxHGASJg_i/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Henüz link paylaşamadığım için aradaki boşlukları silip izleyebilirsiniz. İlginç bir bisiklet deneyimi:)
 
Dünyaca ünlü müzede bisiklet turu
Avrupa Şampiyonu milli sporcu Ahmet Örken, çevreci müze vurgusu için bisikletiyle Çanakkale'de 5 bin yıllık Troya Ören Yeri'nin girişindeki ödüllü Troya Müzesi'nin içerisinde dolaşarak terasa çıktı.
Haberin linki ve diğer fotoğrafları: (link)

Dünyaca ünlü müzede bisiklet turu

resim1_21399145.jpg
 
Baya eski bir haber ama az önce YouTube'de gördüm paylaşmak istedim. 80 yaşındaki dede ve bisiklet aşkı
.


Bende 40 yaştan sonra bisiklete başlayanlardanım. Videodaki Amca gibi oluruz umarım. İlk deneyimimi önceki mesajlarımda yazmıştım şehir bisikleti ile, şimdi mtb sahibiyim her gün biniyorum, ancak şehir bisikletini aradım açıkçası 😅

İtiraf edeyim, amortisör çok da gerekli değilmiş, mtb aldım bir hevesle kaldırımlardan atladım, merdivenlerden indim, şimdi ise normal yolumda gidiyorum 1 haftada hevesim bitti 😅

Sabit maşali sehir bisikleti en ideali bunu anladım. Yüksek ve konforlu oturuş pozisyonu, yorulmadan sürülmesi, üstüne bagaj vs takabilmeniz çok avantajlı. Yazın şehir bisikletim ile pazara bile giderdim yada çarşıya, ufak tefek birşeyler alirdim. Mtb den sonra çarşı pazar işleri yine arabaya kaldı. Hatta bazen işe bile gitmek zor geliyor mtb ile.


Şehir bisikletim varken, scooter tarzı motosiklet dusunmezdim, simdi dusunuyorum iş hallettmek için, mtb ile olmuyor çünkü.

Geniş ve alçak gidon, spor oturuş pozisyonu hoşuma gitmedi. Gidon yükseltici alıp gidonuda kesmeyi düşündüm. Yine sert ve acayip selesi bana uymadı, sele degisikligi var ondan sonra. 27.5 jant çapı ile birleşen 2.25 kalın ve uzun dişli lastikleri ile adeta yolda kavga ediyorum bisiklet ile 😅 ee birde lastikleri inceltmek lazım 1.75 falan.

Ha ön amortisör ve lastiklerin verdiği bir güven ve konfor var çukurlarda ve oluklarda ...vs

Ancak 700x45c lik yumuşak ve trekking tarzına yakın lastikler ve uygun hava basinci ile şehir bisikletide o konforu ve güveni aratmaz diye düşünüyorum.

Yada almışken illaki konfor dersem, küçük yaylanma çaplı şehre uygun amortisöre sahip 700x40c lastikli bir şehir bisikletide dusunebilirim.
 
Geri